SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyniki pomiaru tkanki tłuszczowej i składu ciała- Strategia Redukcyjna.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Ilość wyświetleń tematu: 1053

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 160 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2962
Witam.

Jako iż zaczynam redukcję to udałem się na pomiar wagą "Tanita" , żeby zmierzyć ile tłuszczu mam na starcie , a ile będę miał na początku wakacji .

1. Jak myślicie ile Kcal muszę jeść żeby redukcja szła ? Biorąc pod uwagę:

-3x trening siłowy w tygodniu
- 2x trening piłkarski ( około 90 min)
- 1 x mecz piłkarski ( 90 min +/- ) :)

2. Czym ta dysproporcja pomiędzy poziomem fatu na lewej nodze a prawej nodze może być spowodowana? I jak temu zaradzić? :) To samo się tyczy rąk.

Dzięki za pomoc :)

Zdjęcia :
http://w447.wrzuta.pl/obraz/3ytIjdyp1Yo/2x

http://w447.wrzuta.pl/obraz/9qW5n5Ngffe/1x

http://w447.wrzuta.pl/obraz/8Rr4Avd38pm/3x


Zmieniony przez - blackmaster3 w dniu 2014-03-23 17:04:51

Zmieniony przez - blackmaster3 w dniu 2014-03-23 17:05:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 351 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3222
blackmaster3


1. Jak myślicie ile Kcal muszę jeść żeby redukcja szła

No nikt tutaj wróżką nie jest i dopóki nie wyliczysz zapotrzebowania kalorycznego to nikt Ci nic nie powie...

'Ile potu na treningu poświęcisz, tyle stali pójdzie do Twoich mięśni' Zrobić coś z niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 160 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2962
Jaasiu96

Zapoznaj się z linkami. Tam pisze BMR : 1959 Kcal. Takie zapotrzebowanie jest zapisany w pomiarze. Jednak nie wiem jak do tego się ustosunkować , czy jeśc więcej czy jeszcze mniej.

Jestem Endomorfikiem łatwo nabieram kilogramów. :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 265 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12315
Wylicz zapotrzebowanie i odejmij od tego na start +/- 300kcl.I sproboj jak pojdzie. To zapotrzebowanie nie uwzględnia Twojej aktywności fizycznej.Także policz ją sam i odejmij tak jak wyżej napisalem ;)

Zmieniony przez - dalky w dniu 2014-03-23 17:13:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 351 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3222
A przepraszam bardzo, nie zauważyłem

'Ile potu na treningu poświęcisz, tyle stali pójdzie do Twoich mięśni' Zrobić coś z niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 160 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2962
Spoko. Ale patrzcie BMR - to z tego co czytam tyle ile organizm potrzebuje na podstawowe funkcje życiowe.

Czyli jak mam 1959 to jak będę 2000 kcal dziennie spożywał przy założeniu że w tygodniu jest sporo ruchu

Oraz rozkładzie W - 50 % B- 30 % T - 20 %.

Powinno być ok biorąc pod uwagę że jestem endomorfem? :)

Zmieniony przez - blackmaster3 w dniu 2014-03-23 17:21:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 351 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3222
https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html Oblicz zapotrzebowanie na tym kalkulatorze i na podstawie tego odejmij ok. 300 kcal, ułóż dietę białko 2g/kgmc tłuszcze 1g/kgmc reszta węgle i wrzuć ją tutaj do oceny.

'Ile potu na treningu poświęcisz, tyle stali pójdzie do Twoich mięśni' Zrobić coś z niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 265 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12315
Lepiej obliczyć samemu i uwzględnić już tą aktywność fizyczną i odejmij +/- 300kcl.ułóż dietę i wrzuć;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 160 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2962
Tamten kalkulator z potreningu.pl to jest dziwny. Ja jak robiłem masę i jadłem 3000 kcal to waga szła w górę .

A według tego kalkulatora przy ćwiczeniaach 3-5 razy w tyg mam jeść żeby utrzymać wagę 3300 kcal. Czyli to nie ma sennsu.


Jakbym zrobił tak : BMR + spalone kalorie przez wysiłek w tygodniu które podziele na 7 dni ?

Czyli : 1959 kcal + ok. 500 kcal dziennie . = w przybliżeniu 2500 kcal

Od tego odejmę te 300 kcal = 2200 KCAL DZIENNIE .

Tak jak piszę , np. mój tata ma brzuch i ogólnie mam genetyczne chyba uwarunkowania do odkładania sie tego cholernego tłuszczu :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 351 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3222
Przy takim wzroście i wadze na pewno 2200 kcal to będzie za mało. Ja na tamtym kalkulatorze obliczyłem, ułożyłem dietę i też jestem na redukcji, a waga idzie średnio 0,3 - 0,4 kg/tydzień.

'Ile potu na treningu poświęcisz, tyle stali pójdzie do Twoich mięśni' Zrobić coś z niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 160 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2962
A jakiego typu budowy jesteś i ile miałeś % Body fatu na starcie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Migdały a redukcja

Następny temat

pomoc dla początkującego z gigant mas 6,8

BF