SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wymiana wyciskania

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 468

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 569
Witam.
Ćwiczę już prawie 2 lata. Ostatnio wymieniłem ćwiczenie wyciskanie sztangi płasko, ponieważ nie czułem tego ćwiczenia i nie progresowałem.
Czy te ćwiczenie jest konieczne, by znajdowało się w planie?
Aktualnie wyciskanie sztangi płasko [5x5] wymieniłem na Wyciskanie sztangi na skosie [5x5] i czuje lepiej klatke. Wyciskanie na płasko robie hantlami lub sztangą w zależności co jest dostępne.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7271 Napisanych postów 146738 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1172076
witaj, WL klasyczny nie jest konieczny, jak nie zalezy Ci na tym boju
z powodzeniem mozesz wykonywac klasyczne wyciskanie sztangi na skosie dodatnim, czy skos ujemny, jak lepiej czujesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 53683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700080
xKubeQ
Witam.
Ćwiczę już prawie 2 lata. Ostatnio wymieniłem ćwiczenie wyciskanie sztangi płasko, ponieważ nie czułem tego ćwiczenia i nie progresowałem.
Czy te ćwiczenie jest konieczne, by znajdowało się w planie?
Aktualnie wyciskanie sztangi płasko [5x5] wymieniłem na Wyciskanie sztangi na skosie [5x5] i czuje lepiej klatke. Wyciskanie na płasko robie hantlami lub sztangą w zależności co jest dostępne.


Nie każdemu wyciskanie leżąc wchodzi jak należy, a poza tym tak jak zauważyłeś lepiej wchodzą wyciskania na skosie ewentualnie hantle.
Natomiast pomyśl nad zmianą na pompki na poręczach, świetne ćwiczenie choć nie łatwe w wykonaniu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9890 Napisanych postów 115397 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1374359
u mnie dominuje właśnie skos dodatni przeważnie hanelki, płaska sporadycznie

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 569
A jak oceniacie plan? Nadaje sie czy nie bardzo? https://pastebin.com/t7jXvs32 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 53683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700080
Jak dla mnie za dużo tych ćwiczeń w tym planie poniedziałkowym, ograniczyłbym ilość ćwiczeń kosztem ich jakości.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 569
Jakie mam ograniczyć ćwiczenia w poniedziałek?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 53683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700080
Wrzuć tutaj swoj plan bezpośrednio jako post a nie przez link do strony będzie łatwiej go ogarnąć.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 569
Próbowałem tak zrobić, ale jest limit 1000 słów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 569
Poniedziałek
1. Wyciskanie sztangi na skosie x5 { 5seri }
2. Wyciskanie na maszynie x10 { 3 serie }
3. Rozpietki / Butterfly x12 { 3 serie }
4. OHP x5 { 5 seri }
5. Wznosy x12 { 3 seire }
7. Francuz x10 { 3 serie }
8. Wyprosty linek na wyciagu x12 { 3 serie }
6. Przysiady x5 { 5 seri }
7. Suwnica x10 { 3 serie }
8. Wyprosty na maszynie x12 { 3 serie }

Wtorek
1. Ściąganie drązka do klaty x10 { 3 serie }
2. Podciąganie neutralnie (młotkowo) x8 { 5 serii }
3. Narciarz x12 { 3 serie }
4. Biceps sztanga prosta x 5 { 3 serie }
5. Uginanie młotkowo 8-10 { 3 serie }

Czwartek
1. Wyciskanie hantli / sztangi na płasko x10 { 3serie }
2. Wyciskanie hantli na skosie x10 { 3 serie }
3. Wyciskanie hantli nad głowe x8-10 {3 serie }
4. Wznosy x12 { 3 serie }
5. Prostowanie ramion na wyciągu gryfem prostym x10 { 3 serie }
6. Prostowanie ramion na wyciągu trójkątem x12 { 3 serie }

Piątek
1. Wiosłowanie x5 { 3 serie }
2. Podciąganie na drążku chwytem szerokim x8 { 5 seri }
3. Przyciąganie linki wyciagu gornego x12 { 3 serie }
4. Zginanie przedramion z rotacją nadgarstwa x10 { 3 serie }
5. Zginanie hantla jednorącz na modlitewniku x12 { 3 serie }
6. Przysiady x5 { 5 seri }
7. Suwnica x10 { 3 serie }
8. Wyprosty na maszynie x12 { 3 serie }
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 53683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700080
Jak chcesz dodać dłuższą odpowiedź to przez "wyślij odpowiedź" a nie szybką tam nie ma ograniczenia.

Ja bym plan podzielił na push pull albo górę dół.

Ale co bym usunął to rozpiętki na klatę, suwnice w nogach, jedno ćwiczenie na triceps i zmienił kolejność.
Jak masz podciąganie na drążku to już nie dawaj ściągania do klatki bo to dublowanie ćwiczeń dołóż więcej serii drążka
Zwróć uwagę jeszcze, że nie masz żadnych ćwiczeń na tył uda a to dość istotna grupa.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FBW do oceny

MenS