SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wygrałem z rozstępami... za 5zł! + Małe FAQ str.28

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 285405

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 238
to lipnie;/ a co z silownią???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 194 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 602
lipnie?;/;

Zmieniony przez - kasia.jun w dniu 2006-03-21 18:14:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12513
ja tam smaruje juz tydzien nie widac wielikich efektów :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1126 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19199
powiem wam tak mam probpem z rozstepami ale w trakcie cwiczen peka mi skóra przy intensywnym treningu . Troszkę poświeciłem czssu i zakupiłem 2 kremy dla kobitek z kolagenem morskim i witamina A zrobiłem mikstrukę i smarowałem przed siłka i probpemy się skońcxzyły do tego oczywiście po treningu oliwka POZDRAWIAM p.s kremy kosztował mnie grosze

Gęstość, proporcje ,pocięcie ,estetyka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 434
hehe NAPRAWDE DZIALA !!! juz po 3 dniach moich rozstepow prawie niewidac a dalem za ta masc 10 zl :) naprawde oplacalne wielkie dzieki i pozdro :)

Peace :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59
Gdzie można kupić kolagen bo jak patrzyłen na allegro to on kosztuje dobrze ponad 200zł heh ja mam pełno rozstępów i ta maść mi nic niedaje smaruje bezprzerwy nawet do 5 razy dziennie i czwicze tak lutko lekko żeby niezacząć chybnąć i nowych rozstępów sobie nienarobić. zastanoawiam sie nad kupnem takiego żelu 70ml za 70zł ale da to coś??

Mateusz

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7
siemanko holder pisałes kiedys na jakims innym temacie cos o metce a dokładniej o małych rózowych tabletkach w kształcie pieciokata czyli jestes pewien ze to jest meta bo kupiłem a wyglad mnie lekko zaskoczył i nie wiedziałem czy ryzykowac zeby to brac i w sumie dalej nie wiem!?na opakowaniu niby jest napisane anabol tablets cos tam po angielsku i british dispensary made in thailand.miałbym prosbe zebys odpisał mi na maila a i jak znałbys jeszcze jakies linki do stron ze zdjeciami mety to ja bym sobie porównał.pozdro jacolosiem@o2.pl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 877
ja mam rozstepy na plecach ale nie wydaje mi sie ze cos mi pomoze, poniewaz wygladaja juz jak blizny :(

®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 295 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11106
Uwaga skład maści się trochę zminił.
LEKOBASAE już nie ma w polskich aptekach.

Ja mam teraz maść o takim składzie:

UREA 40,0
HASCOBAZA od 100
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 194 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 602
mi dermatolog sam to powiedział i poprawił;p
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

=META=...i życie kruche jest

Następny temat

zastrzyk z deki?

Fruzelina