SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyciskanie na barki zza głowy a sprzed niej

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3957

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 925 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 88900
Czy sądzicie, że wyciskanie sztangi zza głowy można bez szkody dla intensywności ćwiczenia (jeśli chodzi o pracę mięśnia naramiennych, zwłaszcza ich części bocznych) zastąpić trochę bardziej (przynajmniej dla mnie) naturalnym i łatwiejszym do kontrolowania ruchem w wyciskaniu sprzed głowy?

FLUCTUAT NEC MERGITUR

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 157 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1578
nie. Jesli wyciskasz z przodu to juz inny akton trenujesz.

Zginąć w walce to żyć wiecznie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 157 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1578
nie. Jesli wyciskasz z przodu to juz inny akton trenujesz.

Zginąć w walce to żyć wiecznie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1565 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 51617
lepiej z przodu bo i tak prawie samo pracuja aktorny barków..

TrAiN hArDeR aNd GrOw BiGgEr !!!

Bądź blisko z przyjaciółmi, a z wrogami jeszcze bliżej

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1321 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 22407
Lepsze jest wyciskanie zza karku moje ukochane cwiczenie. Wyciskanie z przodu to nei to samo W atlasie pisze iz oba rozwijaja przednie i boczne aktony, na tyle trzeba innych cwiczen. Mozna zamieniac te wyciskania przy zmianie planu treningowego, zawsze jakas roznica.

Zmieniony przez - techno_boy w dniu 2006-11-28 21:50:35

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 795 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 23673
Ja bym zaczal od tego jaki masz staz treningowy?? bo jesli niewielki to moze bys sprobowal wycisaknia sztangielek w siadzie?? z wlasnego doswiadczenia wiem ze w poczatkach wyciskanie stojac sztangi niezbyt wychodzi a i potem roznie z kregoslupem bywa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 188 Napisanych postów 5370 Wiek 50 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15971
Można zastąpić, aczkolwiek oba wyciskania są głównie na przednie aktony naramiennych.

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 925 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 88900
Więc jak sądzicie, jakie ćwiczenie najlepiej rozwija ogólną masę barków (tak, jak wyciskanie na płaskiej ławce jest zazwyczaj podstawą treningu klatki), i atakuje przede wszystkim boczne aktony? Może przywodzenie sztangi wzdłuż ciała, a może doświadczenie mówi Wam jeszcze coś innego?

FLUCTUAT NEC MERGITUR

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 188 Napisanych postów 5370 Wiek 50 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15971
Żadne

Podobnie jak standardowe "wyciskanie na płaskiej" rozwija wyłącznie zewnętrzne aktony środkowej części klatki. Spójrz na klatki ludzi, którzy długo walą płąską w takim samym rozstawie rąk. Zero góry, zero środka, zero podcięcia - tylko trochę zewnętrznych rejonów.

Przy barkach bardzo ważna jest tylna część, która nie pracuje przy ćwiczeniach na przód i vice-versa.

Zmieniony przez - krzych666 w dniu 2006-11-29 03:37:24

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pompki po treningu

Następny temat

ból miesni po treningu

Whey vit