SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyciskanie leżąc z pianką-gąbka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 179

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 318
Cześć, co sądzicie o używaniu takiej pianki do wyciskania? Kładę ja na klatkę dopiero pod koniec ćwiczenia przy około 90% rep. Ogranicza to zakres ruchu? Jeżeli macie jakiś artykuł na ten temat to z chęcią poczytam, bo ja nigdzie nie mogłem znaleźć.





Zmieniony przez - wsm5 w dniu 2020-01-17 17:34:01
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 27 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2309
Używa się jej kiedy chcesz rozwinąć siłę w górnym zakresie wyciskania. Ograniczasz w ten sposób zakres ruchu i ćwiczysz w problematycznym przedziale. Czy działa i warto? Nie wiem.
Także pytanie co chcesz osiągnąć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4898 Napisanych postów 58086 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 719778
To zależy co chcesz osiągnąć takim wyciskaniem, a tak na prawdę dociskiem.
Bo jeśli wyciskanie z tej pianki wprowadzasz do planu świadomie i wiesz co to zmieni to jak najbardziej można wprowadzić jako przemyślany element poprawy wyciskania leżąc.
Wyciskanie z takiej pianki/deski wprowadzasz do treningu jeśli czujesz, że kuleje górna część wyciskania. Więc jeśli robisz wyciskanie i dół od klatki idzie fajnie, a górna część już słabo ten docisk jest słaby to wprowadzenie tego do planu może pomóc poprawić wyciskanie, a konkretnie jego słabszą część.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 8676 Napisanych postów 151534 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1195230
ogólnie tego typu obcy jak najbardziej ma sens pod warunkiem że trenujesz pod zawody typowo pod wyciskanie sztangi leżąc i chcesz faktycznie popracować nad przedziałami gdzie ta siła jest dużo słabsza Można też przetrenować tak zwany wyciskanie z martwego punktu gdzie możesz ustawiać sobie w zależności od potrzeb sztangę na wysokość i różne z klatki piersiowej kilka centymetrów nad klatką piersiową by popracować bardziej tricepsa mi czy barami, bo przecież w wyciskaniu sztangi leżąc liczy się wszystko wszystkim i grupami mięśniowymi wyciskamy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13602 Napisanych postów 123455 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1413389
Artykułów o tym jest sporo, w czasopismach nawet się pojawiają, u nas na forum tez pewnie są.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Liczba ćwiczeń podczas jednego treningu.

nutlove