SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyciskanie hantli na skosie dodatnim

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 276

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10889 Napisanych postów 49854 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak układać łokcie przy wyciskaniu sztangielek na skosie dodatnim? Czy 45* względem tułowia jest ok, czy szerzej?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 9781 Napisanych postów 46795 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 368006
Można nieco szerzej. 45-60* będzie ok

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 15276 Napisanych postów 125527 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1425478
Inna sprawa to jak się czujesz podczas danego ułożenie, jak np odczuwasz jakiś dyskomfort to układasz szerzej lub węziej

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 17437 Napisanych postów 13174 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 249459
byle nie 90:) układaj tak abyś czul że robisz poprawnie technicznie i bez dyskomfortu - zazwyczaj najlepiej jest jak georgu napisał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Szacuny 7521 Napisanych postów 79354 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 668415
Sam musisz wyczuć kiedy najlepiej czujesz prace mięśni piersiowych , musisz testować i ustawiać tak żeby było najlepiej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Technika ćwiczeń

injelly