SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wybór celu treningowego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 200

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

19

Płeć

Mężczyzna

Cel

Budowa sylwetki

Waga

71.5

Wzrost

173

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca siedząca (dziennie okolo 8000 kroków)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

4x trening siłowy

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 485
Siemka, skończyłem właśnie redukcję na 2000 kcal, przy wadze 71,5kg. Czy warto wjeżdżać na jakieś 3000 kcal (przy utrzymaniu na okolo 2600) i zacząć budować? I czy dobrym pomysłem jest ładowanie węgli (dość odczuwalny spadek siły)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 29146 Napisanych postów 20225 Wiek 42 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 270632
Hej , wyglada to calkiem dobrze więc teraz masa jak najbardziej powinna wlecieć , skorzystaj z tego wzory i wylicz swoje zero kaloryczne z uwzględnieniem planowanej aktywnosci https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html  i możesz dodac 10-15% swojego zera kalorycznego aby stworzyć nadwyżkę jednak ja jestem zwolennikiem zaczynania od zera bo lepiej stracić dwa tygodnie na obserwacjie niż wyskoczyć zza dużą nadwyżką tym bardziej że po redukcji twój organizm będzię chłonął jak gabka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7417 Napisanych postów 13233 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2225649
Siemka, ja na Twoim miejscu bym wszedł póki co na zero, pobył na nim 7-10dni przy czym obserwował ciało co się z nim dzieje, takie rozwiązanie będzie korzystniejsze dla Ciebie oraz pozwoli Ci dłużej utrzymać formę na którą pracowałeś tyle czasu ;)
A później jak już waga się ustabilizuje to możesz dalej lekko podbijać jedzenie o np 200kcal i dalej obserwować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5627 Napisanych postów 72263 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 731056
Proces wyjścia z okresu redukcji tkanki tłuszczowej wygląda tak, że wchodzimy na zerowy bilans energetyczny, a nie od razu na dodatni. Robimy około 2 tygodnie strategicznego roztrenowania, dając odpocząć układowi nerwowemu i gospodarce hormonalnej. Następnie możemy zaczynać kolejny cykl treningowy. Wybór celu zależny będzie od poziomu tkanki tłuszczowej.

U Ciebie fajnie odsłaniają się mięśnie brzucha u góry, ale na dole widać jeszcze lekką oponkę. Osobiście bym postarał się zredukować to do wyższego poziomu estetyki, przed okresem budowy masy mięśniowej.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 157686 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1223374
Witaj!
Ogolnie sa rowne sposoby na to jak wyjsc z redukcji i jak zaczac dalej budowanie masy mięśniowej.
Tutaj przede wszystkim musisz na tyle poznac swoje cialo, swoje mozliwosci treningowe, aby dokonac wlasciwej decyzji. Trzeba tez prawidlowo ocenic obecny stan. Czy jestes mocno zajechany, czy czujesz sie calkiem ok i jak funkcjonuje cialo pod katem hormonalnym. Sa osoby ktore musza odpoczywac jak wspomina wyzej domer, a sa takie, co moga na start wskonczyc na lekki plus i notowac w tym okresie fajne postepy.
Jednak patrzac na Twoj bf nie jest on na tyole niski by startowac agresywnie juz z nadwyzki, bezpiecznie bedzie celowac w zero

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: [email protected]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening w domu - redukcja brzucha

Casein