SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wybór celu treningowego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5796

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 21 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1410
Witam,

Mam 21 lat, 175 wzrostu i ważę 77kg obecnie, startowałem z 80kg.

Moim celem była rekompozycję lub lekka redukcja.

Zapotrzebowanie na minimalne chudnięcie miałem 2500kcal + 2g białka na kg masy i tyle starałem się jeść, w miarę zdrowo i zbilansowanie...

Cwiczylem całe ciało na jednym treningu.

Jest lepiej ale i tak mam jeszcze tłuszcz, zastanawiam się czy dalej robić te "rekompozycję" czy może najpierw zbudować więcej masy mięśniowej nadwyżka potem redukować?

Nie zależy mi na byciu docietym czy jakimś mega nabitym, chce mieć widoczne mięśnie i nie być taki chudotlusty.

Ćwiczę od 2 miesięcy.


Dzięki







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6256 Napisanych postów 75956 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754426
Istotne jest jednak to jakie te efekty były do tej pory? Stwierdzenie, że jakieś tam były tak naprawdę niewiele znaczy. Kontrolujesz pomiary obwodów ciała co jeden/dwa tygodnie rano na czczo? Bez tego nie da się określić efektów kształtowania sylwetki. Poza tym, jeżeli jednak efekty są, to po co zmieniać plan? Chyba, że są, ale bardzo słabe? Zbyt mało informacji podałeś w tym kierunku.