SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wybór celu treningowego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 600

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 76 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 445
Teraz to już naprawdę zgłupiałem :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5057 Napisanych postów 69413 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712782
W czym dokładnie jest problem? Zapotrzebowanie kaloryczne organizmu na pewno nie wynosi 2400 kalorii. Tyle mają kobiety o kasie ciała 60 kilogramów, przy trzech treningach siłowych w tygodniu i pracy. Na pewno zaniżyłeś za bardzo współczynnik NEAT. Daj średnią wartość 500 kalorii. TEF, czyli efekt termiczny pożywienia określa się na 10 procent, a nie 8, więc tutaj również masz zaniżoną wartość. Zapewne wyjdzie około 2800 kalorii, co już wydaje się Bardziej realnym wynikiem dla osoby z siedzącym trybem życia.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9756 Napisanych postów 154924 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210819
Mi się wydaje że twoje wyliczenie nie uwzględnia tego jaką aktywność fizyczną wykonujesz podczas treningu. Te 2 400 to może ci wychodzi po to tylko żeby spełnić twoje wymogi kaloryczne dnia codziennego, Nie uwzględniając przy tym aktywności treningowej. Tak jak piszę powyżej Domer Myślę że śmiało można tutaj dołożyć te 300-400 kcal kkalorii na poczet ewentualnej aktywności treningowej, żeby było mniej więcej spoko. Moja podopieczna przy wadze 57 kg trenująca koszykówkę zjada 2500 kilokalorii, W czym jest 450 g węglowodanów.

Jej ostatnie makro jakie mi wysłała... %)




Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2021-11-30 21:28:32

Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2021-11-30 21:29:06

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 76 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 445
1.BMR = (9.99 X 75 (kg)) + (6.25 X 180 (cm)) - (4.92 X 17) + 5 = 1795 (zaokrąglijmy do 1800 kcal)
2.TEA = 3 x 90 min x 7 + EPOC(5 % z zapotrzebowania to 90 kcal) = 1700 kcal
3. Wynik z punktu 2 podzieliłem przez 7 dni tygodnia to 244 kcal
4. Suma z punktu 2 i 3 to 1944 kcal
5.NEAT określiłem jako 500 kcal. 1944 + 500 = 2444 kcal
6.TEF określiłem jako 10%. Po dodaniu TEF do moich obliczeń wychodzi mi 2688 kcal.
Czy te wyliczenia teraz są poprawne ?.
Dodam ponownie że aktywność w tygodniu to
3x siłownia. Minimum 6.000 kroków dziennie tylko w weekendy mam poniżej 6.000 kroków.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na redukcyjna do oceny [103 kg]

nutloveb