SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wybór celu treningowego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 412

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 338
Cześć
Ile Waszym okiem mam tkanki tłuszczowej?
Zastanawiam się czy dalej robić redukcję czy moze zrobić masę?
Dzięki za odpowiedź


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 174 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6326
Ile masz aktualnie kalorii i jakie "0"?
Jeśli do 0 troche brakuje można co tydzień dac +100 kcal , wtedy będziesz pomału wychodził wychodził redu , będzie jesczszcze docinac zanim wyjdziesz na +


Zmieniony przez - guban1988 w dniu 2021-05-03 00:08:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4772 Napisanych postów 68041 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704640
Myślę, że można spróbować już budowy masy mięśniowej. Mięśni nie ma zbyt wiele, a poziom tkanki tłuszczowej jest w miarę niski. Dobrze jednak jakbyś wrzucił również zdjęcia bokiem i tyłem.

Jeżeli wcześniej redukowałeś, to można wyjść z redukcji tak jak masz opisane powyżej, czyli wydłużając ją trochę, lub od razu wejść na zerowy bilans energetyczny przez około 2 miesiące i wtedy dopiero dodać około 300 kalorii. W czasie zerowego bilansu kalorycznego warto wprowadzić strategiczne roztrenowanie.

https://potreningu.pl/artykuly/trening/roztrenowanie-strategiczne-regeneracja---trening-i-odzywianie-w-tym-okresie-595

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22359 Napisanych postów 20502 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 356556
jak długo trwa redukcja?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 338
3 miesiące
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 174 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6326
Ja bym zrobił tak : dodawal co tydzień 100kcal a dojdzie do 0 i później na +200/300 trzymał. Przez wychodzenie z redu sylwetka będzie się poprawiać, a 3 miechy to nie tak zle , zaleca się po 4 odpoczęcie od redu więc jeszcze masz czas .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22359 Napisanych postów 20502 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 356556
po 100kcal tygodniowo to strasznie męczące i trudne do utrzymania, bo zaczyna się rozkręcać apetyt - dwa razy podchodziłem do takich długich i żadnego nie zrobiłem wg planu, w zależności od deficytu, lepiej od razu wejść na zero lub rozdzielić na 2 (w ostateczności 3 podejscia) przykładowo masz deficyt 800kcal na koniec redu to dajesz na tydzień +400, a w kolejnym następne 400
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 174 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6326
Mi się udało w ten sposób właśnie dlatego też poleciłem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4772 Napisanych postów 68041 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 704640
Myślę, że określone rozwiązanie wyjścia z redukcji będzie dość indywidualne. W sytuacji, gdy okres redukcji tkanki tłuszczowej trwa już długo, czyli w tym przypadku trzy miesiące, to raczej bym to nie wydłużał jeszcze bardziej dodając po 100 kalorii tygodniowo. Spowodowałoby to znaczne jego wydłużenie, a po takim czasie raczej lepiej będzie wejść już od razu na zerowy bilans energetyczny. Ewentualnie podbić więcej niż 100 kalorii w tygodniu i ponownie dochodząc przez dwa tygodnie do zerowego bilansu kalorycznego.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przejście z redukcji na mase

Fruti new