SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wuchta34-blog(TS)-242,5kgx3powt-157str.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 89876

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1031 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9023
ja tez sie zaopatrzam w biedronce wiec warzywa jak najbardziej przy okazji a ta porcja jak na tym talerzu to ile gram ??

sorki za mały spamik, ale naprawde lubie patrzec na takie piekne zarcie na talerzu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 5021 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44357
w sumie nie dużo tego tam jest...

coś ok 50g brokuł, 50 kalafiora i 10 marchewki i groszku..
mogę się mylić

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 111 Napisanych postów 11455 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 83143
Kup Cell pumpa ,dużo porcji ,w srodku masz jabłczan i aakg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4254 Napisanych postów 55704 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708606
Normalnie chyba pójdę coć zrobić do jedzenia taki filecik na oliwie z oliwek miodek

A co do warzyw to tylko świeże , mam fart że mam dojście do świeżych i tanich warzyw dlatego tylko w takie sie zaopatruje

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2926 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 53926
Wuchta, ależ jedzenie, wygląda naprawdę zachęcająco

BTW, jeśli ktoś ciekawy, jak wygląda moja codzienna strawa, to zapraszam do mojego bloga (przepraszam za spam Wuchta ).

A z tą połówką, to problem jest natury takiej, że jej po prostu nie mam

Pozdrawiam!

Meraviglia!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12037 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 51295
Tak jak KING 89 zauważył zaopatrujemy się z warzywa mrożone a latem w świeże - kiedy są tańsze. Takie jedzonko zawsze przygotowuje dla mnie Małżonka - za co serdecznie Jej dziękuję.
Porcja warzyw to około 200gram + 100gram ryżu i 200gram piersi to wystarczający posiłek jak na jedną porcję. Podziwiam KINGA89 , że potrafi 200gram ryżu 200gram piersi warzywa i 15 gram oliwy - respect. Ja nie dam rady zjeść na raz takiej porcji.
To, że AAKG i jabłko to są różne suple wiem ale tak ogólnie się zastanawiam co chcę osiągnąć w najbliższym czasie. Myślę , że pomysł DJ SMALCA na chwilę obecną odstawię a zaopatrzę się w jabłko olimpa 1100mg w caps 2 opakowania po 300caps. Dawka w dni nietreningowe 3 x 6 caps a w dni treningowe 4 x 6 caps. Nie naciągnę wodą (jak po zwykłej kretce) a mięśnie mogę lepiej wyglądać.
A to link do TCM Olimpa co zamierzam dzisiaj kupić
http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_TCM_Mega_Caps®-opis863.html

Cell Pumpa miałem kiedyś ale niestety nie działał na mnie. Podejrzewam, że za małą dawkę brałem w ciągu dnia.
pozdro

Zmieniony przez - Wuchta34 w dniu 2008-02-04 08:32:18

Powrót do korzeni :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 653 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3774
Duży chłopak z Ciebie.

:D:D:D

Pozdr.

cel => DOSKONAŁOŚĆ
środek => WYTRWAŁOŚĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12037 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 51295
_Ayla_ - dzięki ale za dużo tłuszczu dlatego redukuję aby wyglądać w miarę dobrze. Cel dobra w miarę umięśniona sylwetka bez oponki i w pasie 95-93.Marzenia...
pozdrawiam.

Powrót do korzeni :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2926 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 53926
Marzenia jak najbardziej do spełnienia

Meraviglia!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12037 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 51295
Wczoraj ćwiczyłem klatkę i plecy
A)Klata prosta w ostaniej serii 125x6 z zapasem w SS
--- podciąganie w opadzie 105x6 w ostatniej serii
B)wyciskanie sztangielek w skosie - luz dobra pompka z zapasem w SS
--- wyciąg poziomo - luz dobra pompka
C)brama na klatę - luzik - typowo na spompowanie w SS
--- wyciąg z góry - luz
D)Rzymskie krzesło 3 serie po 12 powtórzeń
Przedramię 3 serie.
Łącznie 28 serii i 18 minut rowerka z interwałami w czasie 65 minut. Pot lał się z każdej strony.
Dzisiaj ćwiczę barki i nogi
Wieczorem wkleję fotkę obecnej suplementacji jaką mam w lutym.
Pozdrawiam.

Powrót do korzeni :)

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

FBW PYTANIA

Następny temat

1 cykl Kreatynowy!

WPC zestaw