SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wu Shu Hung Gar czy Taekwondo ITF

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 601

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 34 dni Na forum 33 dni Przeczytanych tematów 30
Witam!
Jestem początkującym sportowcem sztuk walki :) Mam 19 lat i jestem szczupły wysoki i szybki. Trenuję od pół roku Taekwondo PFT wzorowane na ITF i mam możliwość trenowania Wu Shu w stylu Hung Gar od września, i tutaj moje stawiam pytanie.
1. Czy warto trenować obie sztuki walki na raz? (Po jednym treningu z każdej w tygodniu)
2. Który styl walki da mi większe szanse w samoobronie na ulicy?

Zaznaczam, że świetnie sobie radzę w Taekwondo ale nie mam dużego pojęcia o stylu Hung Gar , w wakacje treningów nie ma więc nie zobaczę jak to wygląda i stąd moje pytanie :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 151 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 578
nie jestem zwolennikiem ani jednej ani drugiej sztuki walki ale wg mnie teakwondo duzo lepsze ;)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 34 dni Na forum 33 dni Przeczytanych tematów 30
Dzięki :) mi też się podoba :D ale i tak nie mam pojęcia o drugiej :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 975 Napisanych postów 4597 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 126858
1 trening każdego nic Ci nie da, tym bardziej umiejętności samoobrony, no daj spokój :)

To wu shu to byś pochodził kilka sesji i sam sprawdził czy Ci pasuje, spytał trenera mailowo jak wyglądają treningi itd.