SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wrost tkanki tłuszczowej na brzuchu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1972

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 407 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4849
Witam, no wiec zaczne od tego, ze jestem ektomorfikiem i "skinny fat", zawsze chude raczki, nozki a caly fat idzie w brzuch, jakos od polowy pazdziernika masuje (wczesniej 3 miesiace redukcji). Kalorie zwiekszalem stopniowo, poprzez zwiekszanie wegli, tluszcze trzymalem na 90-100g i masa szla caly czas opornie (przez 3 miesiace niecale 3kg), po jakims czasie ( ucialem czesc wegli na korzysc tluszczy i wtedy waga skoczyla jak szalona (4-5kg na miesiac). Od kwietnia planuje przejsc na redukcje, i teraz pytanie, ten marzec jeszcze masowac na takich samych kaloriach jak teraz mam czyli 4300, zmniejszyc je o iles? czy moze powoli zmniejszac (np. 100 na tydzien)? Ostatnio probuje teraz w DNT (cwicze 4 dni w tyg) jesc o 200kcal mniej ale to chyba nie wystarczy.
Waga na koniec redukcji wynosila 74 kg, 10 stycznia 77kg, dzis rano 86kg.
Wymiary z konca redukcji i 13 lutego (nie mam obecnych, musialbym jutro rano na czczo zrobic)
pas (na wysokosci pepka 81cm -> 86 cm
Biceps 35cm -> 38cm

Nie wiem czy wszystko opisalem zrozumialem, chodzi mi o to, ze poprzez zwiekszenie tluszczy kosztem wegli waga zbyt szybko zaczela rosnac i nie wiem czy i jak to powstrzymywac skoro zostal mi miesiac masy




Zmieniony przez - Zezol w dniu 2016-03-04 20:42:36

Zmieniony przez - Zezol w dniu 2016-03-04 20:45:26
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6893 Napisanych postów 76542 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 640434
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 407 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4849
flex1976
Wstaw dietę wg wskazówek z tematu podwieszonego,zobaczymy
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Potrzebna jest odnosnie mojego problemu?
Trzymam 4300kcal, Bialka 194g tluszczy 150g i 548wegli, w DNT od niedawna ucinam 200kcal z wegli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6893 Napisanych postów 76542 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 640434
Jak masz taka nadwyżkę kaloryczną i tyle węgli w diecie to jak ma w pasie nie przybywać ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 407 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4849
no tylko, ze wlasnie przy takiej nadwyzce jak mialem duzo wegli to nie roslo, zamienilem na tluszcze i skoczylo. No i teraz nie wiem czy warto na miesiac masy zmniejszac podaz kcal czy juz dopiero na redukcji obciac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 407 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4849
Sorry za post pod postem, zrobilem dzis dodatkowe pomiary, od ostatnich czyli od 13 lutego pas na wysokosci pepka zwiekszyl sie o 1 cm (z 86 do 87) oraz biceps o 1 cm (z 38 do 39) ale waga skoczyla az z 82 do 86. Wrzucam rowniez zdjecia pogladawe. Glownie chodzi mi o to, czy warto przez ten miesiac zmniejszac stoponiowo, pomalu podaz kalorii czy juz lepiej zostawic jak jest by od kwietnia, z poczatkiem redukcji moc obciac naraz wiecej.

Dorzucam tez reszte wymiarow:
13.02.2016 – sobota, wczoraj robione pull, na czczo
Pas (na wysokosci pepka) - 86
Szyja: 39cm
Bic (prawa reka): 37cm
Bic (lewa reka): 38cm
Przedramie: 31cm
klatka (linia sutkow, bez napiecia): 98m
klatka (linia sutkow, po napieciu): 101cm
biodra: 89cm
Udo: 58-61cm zalezy w ktorym miejscu mierzone
barki: 122cm

05.03.2016 – sobota, na czczo, wczoraj DNT
Pas (na wysokosci pepka) – 87cm
Szyja: 39cm
Bic (prawa reka): 38cm
Bic (lewa reka): 39cm
Przedramie: 32cm
klatka (linia sutkow, bez napiecia): 98m
klatka (linia sutkow, po napieciu): 103cm
biodra: 89cm
Udo: 60cm
barki: 123cm









Zmieniony przez - Zezol w dniu 2016-03-05 10:24:21

Zmieniony przez - Zezol w dniu 2016-03-05 10:24:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4011 Napisanych postów 64275 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 685172
Nie da się uniknąć przyrostów tkanki tłuszczowej w czasie budowania masy mięśniowej.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 407 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4849
No wiem ale 5kg w miesiac to aby nie za duzo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4011 Napisanych postów 64275 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 685172
Jak na 5kg to obwody niewiele się zmieniły. Coś tu nie pasuje. Ogólnie zmiana obwodów dość tradycyjna.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 407 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4849
Tak mi pokazuje waga, co prawda zwykla, tania, lazienkowa za 30zl ale jakis tam wglad daje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4011 Napisanych postów 64275 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 685172
Więc skup się na obwodach. Idą do góry. Efekty wydają się ok.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sniadanie, drugie sniadanie i kolacja

Następny temat

Wizualnie się zmieniam a waga rośnie.

Fruzeliny