SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wojna - Co zrobisz?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 11630

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 301 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4030
Czesto nad tym myslalem...
Nie ma innej opcji niz pomodlic sie do Matki Boskiej o pomoc i na front walczyc za Ojczyzne!!! I niewazne jaka opcja polityczna akurat by rzadzila, jakby to byla prawica byloby pieknie (bo prawica inwestuje w armie!!!) gdyby to byla lewica (typu jakies sld sdpl po czy co tam jeszcze) i gdybym mial mozliwosc wykorzystalbym po wygranej wojnie sytuacje do zrobienia przwrotu wojskowego niczym gen Pinochet :D Lewakow za zdrade bym powiesil (moze i generalizuje ale Polska leiwca to zdrajcy - eurosojuz!!!).

Ale wracajac do tematu WALKA WALKA WALKA
Zgodnie z:

"BOG, HONOR, OJCZYZNA"

I jeszcze jedno zdanie bo czytalem cos ze ktos nie wierzy w Boga itd... chcialbym przytoczyc slowa A. Mickiewicza:

"TYLKO POD KRZYZEM, TYLKO POD TYM ZNAKIEM - POLSKA JEST POLSKĄ, A POLAK POLAKIEM!!!!"

Zreszta wojna jest caly czas!!! Caly czas ludzie honoru walcza, moze bez karabinow ale na inne sposoby. W Polsce zle sie dzieje, rzadza nami zdrajcy, zlodzieje, bandyci, agenci... Dla mnie wojna trwa odkad uswiadomilem sobie jaka odpoeiwdzialnosc na mnie ciazy z faktu iz JESTEM POLAKIEM! Musimy bronic naszej kultury, naszej Tradycji, naszej historii, naszej RELIGII!!! No i taka np parada rownosci w Warszawie - to byla dla mnie bitwa, niestety przegrana, ale z HONOREM!!! MY, w moze 100-200 osob walczylismy z 2500 lewakow, gejow i innego ***** oraz z 1200 policjantami -a le nikt nie wymiekl! Mimo ze skonczylo sie 36 godzinnym pobytem na dolku a cala moja rodzina i wydzial w Panoramie mnie widzial jak mnie psy prowadza do suki - bylo warto! Bo zawsze warto jest cierpiec za takie niesamowite hasla jak Ojczyzna jak Bog i jak Honor!!!

Ps Tera czekam na sprawe, ale i tak do Poznania bede jechal walczyc o ten piekny kraj!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 533 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8450
Czemu generalizujesz, że wszystcy z poglądami lewicowymii to zdrajcy?? to tak jakbyś 50 % [tak średnie, nie patrząc na wyniki wyborów] uznał za zdrajców.

Polska to dizwny kraj, w którym prawdziwych zdrajców wita eię i żegna z honorami [Kukliński]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 1340 Napisanych postów 29211 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 260945
bede jechal walczyc o ten piekny kraj!!!--ja niestety coram mniej pięknego widze w tym kraju.Mimo iż do tej pory byłem sceptycznie nastawiony do wyjazdów tak teraz zaczynam sie przekonywac do zdobycia wykształcenia i wyjechania stąd...


"TYLKO POD KRZYZEM, TYLKO POD TYM ZNAKIEM - POLSKA JEST POLSKĄ, A POLAK POLAKIEM!!!!"--jeśli ktoś jest np czarnego koloru skóry i pochodzi skąds z Afryki a ma obywatelstwo polskie ale w Boga nie wierzy bo pozostał przy swojej wierze to odmówisz mu Polskości???

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 10832 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 38587
biniak, witaj w kaczolandzie! bez problemu znajdziesz w nim sobie podobnych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 301 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4030
Tu chodzi o ogol. Nie zaprzeczysz ze Polska wyrosla na chrzescijanstwie a konkretnie na katolicyzmie. Religia od zawsze byla jednym z najwazniejszych elementow naszej kultury. Nasi przodkowie walczac o ten kraj modlili sie do Najswietszej Marii Panny, dlatego tez tak napisalem.
Na przykladzie Polski jest to niektorym ciezko pojac bo juz tak daleko posunelismy sie w zepsuciu i odejsciu od tradycjii ze moje slowa wiekszosc odbiera jako fanatyzm czy ksenofobie. W takim razie popatrz na np Iran, czy wyobrazasz sobie Iran bez Islamu? Bo ja nie. jesli kiedys mieszkancy odejda od Islamu to juz dla mnie nie bedzie Iran... tylko cos innego. Tak samo ciezko mi mowic o Polsce, gdy widze ludzi zdradzjacyc ten kraj, gdy widze jak jakies ***ane feministki walcza o prawo do aborcjii czy geje chca zawierac malzenstwa, a w***** ludzi jest ZA Mieszkam w IIIRP, dla mnie IIIRP to okupant ktory okupuje moj Kraj, wyniszcza Go, europeizuje (jak kiedys germanizowano...) I z tym okupantem musimy walczyc.

"Naród tworzą ludzie Honoru,
ludzie świadomi wspólnych wartości,
którym służyły pokolenia ich poprzedników"
prof. Józef Chałasiński

Całym sercem strzeżmy dziedzictwa Narodu
Prymas Tysiąclecia, Stefan Kardynał Wyszyński

A z lewica to wiem, przesadzilem moze dlatego ze nie znam nikogo o pogladach lewicowych ktory by nie dazyl do zniszczenia POLSKI. ze zdrajcami... ehh ile procent ludzi glosowalo za akcesja do UE? 75%? Przy jakiej frekwencji... nie wiem moze z 60%, no to latwo policzyc ze niemalze polowa to zdrajcy, bo traktat kacesyjny to wg mnie ZDRADA, i politycy ktorzy doprowadzili do jego podpisania powinni byc sadzeni za zdrade a nastepnie powieszeni!!!

A z tym murzynem co ma obywatelstwo... tak, nie jest dla mnie Polakiem, co najwyzej obywatelem IIIRP.

pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10783 Napisanych postów 47193 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Ile ty masz lat biniek?

Bo ja zgaduję, że miedzy 10 a 16. Plus-minus błąd statystyczny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 301 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4030
Jodan - hehe ja glosowalem na Korwina-Mikke, ale i tak lepszy Kaczynski od Tuska, lepsze PiS od PO... zwlaszcza ze od razu zrobili cos tak niesamowicie pieknego jak zlikwidowanie urzad ministra ds rownouprawnienia kobiet i mezczyzn urzedu ktory kosztowal podatnika rocznie 1mld zlotych!!! Za ta cene moznaby zbudowac 50km autostrady lub 330km drogi ekspresowej...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 1340 Napisanych postów 29211 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 260945
czyli tego okupanta co wyniszcza Twój,nasz kraj???
Czy chodziło Ci o to ze nie jest Polakiem ale jedynie obywatelem Polski

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 10832 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 38587
tak? a wiesz, że gdy w 39 hitlewrowcy czyścili z Polaków Gdańsk, ich kapusie wsypali rodowiteg gdańskiego Niemca, nazwiskiem Formela, okreslając go jako polakofila? i gdy gestapowcy go badali, dlaczego pomaga Polakom, to im odpopwiedział: Ich bin Pole! gestapowcy w smiech: jaki z ciebie Polak, skoro nawet po polsku nie umiesz! a on im na to: Aber mein Herz ist polnisch!
graj ty w szachy, człowieku. tam wszystko jest tak jak lubisz: tu czarne tam białe, a wszystkie pola kwadratowe.

biniak, szanuję twoje poglądy, bo póki co zyjemy w III RP, gdzie kazdy ma prawo mówic i pisac co chce. wiesz, że to jest własnie koszmar senny róznego rodzaju bogoojczyźnianoprawicowych fanatyków? prawo do wolnego wypowiadania się, do wygłasznaia opinii innej niz ich jedynie słuszna bogoojczyźnianopartiotyczna opinia, czyli własnie to, do zcxego ty tęsknisz.
prawo do wolnej mysli to jets to, co Kościół i jego polityczne pociotki w duchu zwalczali od zawsze i nadal to robią, do dzisiaj.
niby dlaczego jakiś gośc, którego do sejmu wepchnęli jego partyjni przełożeni za wierność i podnoszenie ręki, facet bez własnego zdania, ma prawo decydować o tym co ludziom wolno a czego nie? mówić mi: to co robisz i mówisz to grzech, koniecznie trzeba inaczej.
to jest to, co pochwalasz. co ty chcesz od europeizacji? wiesz, gdzie byśmy byli, gdyby władze zamiast wyklinanej przez ciebie lewicy i centrum miali prawicowcy? zobacz, jakiego burdelu narobił Krzaklewski, jak teraz po kolei będa się walic na nasze głowy zamki na lodzie, któe szumnie nazywa się partiotyzmem w duchu IV RP. zobaczysz, co się będzie działo, oj, będzie.

po co ja własciwie to pisze? i tak cię nie przekonam. i tak ty przeciez masz rację, prawda? juz mam spore doświadczenie w dyskutowaniu z tobie podobnymi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 10832 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 38587
dupa tam zlikwidowali pełnomocnika. nadal będzie, tylko nie na szczeblu ministra
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zatłuc za nic

Następny temat

SEMINARIUM COMBAT WARSZAWA 19 XI

Wheyvita