SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Witam- nowy i prośba o pomoc

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1216

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 725
oki no to teraz do pracy się zabieram, tzn od poniedziałku :) jak bym coś nie wiedział to jeszcze będę się odzywał :) dzięki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5490
spoko masz już swój temat to możesz zawsze tutaj pytać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 725
zrobiłem sobie dzisiaj dwie fotki tak żeby później porównać po jakimś czasie czy była poprawa :)

Mam pytania:
1. czy w tym programie ćwiczeń dało by się wstawić jakieś inne ćwiczenie na plecy?? RDL jest oki idzie wporządku gorzej jednak z tym podciąganiem
2. i co do barek to bardziej czuję tricepsy jak bary czy to tak powinno być??

Prosiłbym was bardzo o odpisanie bo jutro mam kolejny dzień treningu a chciałbym go porządnie prowadzić i solidnie (jeden a dobry)
3. co do motylków to czy ćwiczą się całe plecy wtedy wraz z nimi czy nie i trzeba osobno bo chciałbym mieć rozbudowane

To mój plan:

plecy - rdl i podciąganie na drążku szerokim nachwytem 12x10x8
nogi - przysiad ze sztangą trzymaną na karku 12x10x8
klatka - wyciskanie sztangi na płaskiej 12x10x8
barki - wyciskanie hantli siedząc 12x10x8
łydki - wspinanie się na palce 12x10x8
brzuch - brzuszki 2x30
bicepsy- podciąganie naprzemian hantlami 3x15

4. No i jeszcze jedno pytanko odnośnie obciążenia jakie dawać stałe i cały czas na nim ćwiczyć, czy dorzucać co kolejne po 1-2 kg?? ---które lepsze??

Zmieniony przez - Daroe36 w dniu 2009-03-23 20:59:43

Zmieniony przez - Daroe36 w dniu 2009-03-24 21:07:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 725
Bardzo was proszę o odpowiedź bo zależy mi na tym bo jutro mam kolejny dzień treningu a chciałbym go solidnie robić (jeden a porządny)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 349 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3344
1. Staraj się robić podciąganie, to nic że na razie będzie słabo w ilością powtórzeń, z czasem będzie lepiej, bo tak naprawdę bardzo trudno zastąpić tak wspaniałe ćwiczenie na plecy jakim jest podciąganie na drążku.


2. To wina złego uchwytu- gdy chwyt jest wąski bardziej obciążasz tricepsy, gdy chwyt jest nieco szerszy niż barki jest ok.


3. Spokojnie, z czasem przyjdzie czas na izolowane ćwiczenia.




Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 725
Witam okres 6 tygodni ćwiczenia planem FBW (jak wyżej) już minął widzę już poprawę mięśni dość dobrze i wszystkie po trochu się rozwinęły, ale zastanawiam się co dalej robić??
Czy ciągnąć FBW, tylko zmienić plan czy coś innego byście zaproponowali na dalszy dobry rozwój mięśni??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 349 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3344
Jeśli widzisz dalej postępy to nic nie kombinuj Jeśli jednak nie to zastanów się nad wprowadzeniem planu B.

Jednak i tak pozostałbym jeszcze przy jednym, sprawdzonym zestawie.



Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 725
Sorki tam miało być 8 tygodni nie 6 :) myślę że jeszcze poćwicze tym zestawikiem ćwiczeń a wprowadze plan B za jakieś właśnie 6 tygodni :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5490
skąd Ci się wziął pomysł żeby dać same bicepsy do planu?? Plecy Nogi Klatka i Barki to podstawowe partie w tym treningu trenując je dostarczasz także bodźce do bicepsów i tricepsów. Poza tym jeśli już biceps to też przeciwstawny mu triceps musi być ćwiczony bo dojdziesz do mocnej dysproporcji. także plan jeśli już tak bardzo chcesz ćwiczyć ramiona może wyglądać tak.
plecy - rdl i podciąganie na drążku szerokim nachwytem 12x10x8
nogi - przysiad ze sztangą trzymaną na karku 12x10x8
klatka - wyciskanie sztangi na płaskiej 12x10x8
barki - wyciskanie hantli siedząc 12x10x8
biceps - uginanie ramion ze sztangą 1s
triceps - wyciskanie francuskie 1s

łydki + brzuch + przedramię po trening.

Co do podciągania to jest fajnie na forum opisane jak nauczyć się podciągać, sam z tego korzystałem, Podstaw sobie taboret pod nogi i jak już nie będziesz miał siły na fazę pozytywną ruchu pomóż sobie lekko nogami, opuszczaj się wolno własnymi siłami, za kilka tygodni zwiększysz liczbę podciągnięć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 725
tam w tym planie bicepsy to robiłem tylko 2 serie a tricepsy łydki i brzuch to zawsze po siłce już w domu sobie robiłem więc spokojnie :) a co do tego podciągania to dzięki za pomoc idę poszukać i poczytać :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co na brzuch

Następny temat

skuteczny trening na powiekszenie obietości mięśni brzucha.

Fruzelina