SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Witam, do poprawienia dietka, i pare wskazówek! Dziękuję z góry :P

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 524

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

15

Płeć

Mężczyzna

Waga

93kg

Wzrost

1,75cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Nie wiem....

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Idę spać, po 23 przeważnie, wstaję o 10-11h nawet dużo ruchu, lecz mało skutecznego.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Tak mizerne granie w piłkę, nic poza tym

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Nie stosowałem

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Zdrowy

Stosowana lub planowana suplementacja

NIe stosuję
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25
Witam mam na imię Tomasz jestem tutaj od niedawna i niezbyt orientuję się w ćwiczeniach i dietkach, ale wysiliłem nieco swoje komórki mózgowe, i przeczytałem parę artykułów związanych z dietami... Owszem również, przeczytałem 10 przykazań żywieniowych, bo bez tego ani rusz. A moim celem jest, żeby schudnąć, bo ważę 93 kg, i mierzę 1,75cm... A chciałbym ważyć ok. 80 kg, w sumie dobrze by było, gdybym miał dobrze poprawioną dietkę, bym chudnął, ale nie tracił siły, i ogólnie masy, chodzi mi tylko o zbędne kg, wychodzące z fast foodów, chipsów, napojów słodkich typu: cola, sprite itp. Dobrze, więc przechodzę do konkretów, a i chciałbym jeszcze dodać, że nie mam żadnego sprzętu, więc jakbyście mi mogli, powiedzieć, jak mam to zrobić na sucho, bo zbytnio nie mam dostępu do siłowni... Ok zaczynam:

Pn:
1. 10-11h posiłek: 2x jajka, chleb razowy z chudą szyneczką, i kawa.
2. 12-13h posiłek przed treningowy: składający się z węglowodanów o niskim IG: Kapusta pekińska, czerwona. Owoce: jabłko. I odczekać 1h-1,5h przed trenigniem
3. TRENING o 15:00 - Proszę mi tutaj pomóc z ułożeniem treningu: ile biegać, pompek, brzuszków, podciągnięć. + woda gazowana/niegazowana
4. Po treningu 16:30 - węglowodany proste: Warzywa , owoce np. Porcja ryżu , biały chlebek, makaron.
5. TRENING 18:30 I tutaj chciałbym dodać dodatkowe ćwiczenia, i tylko nie wiem jakie, czy bieganie, pompki, podciąganie brzuszki, czy coś, tutaj również proszę o pomoc. + woda gazowana/niegazowana
6. Po treningu 19:30 - Posiłek lekki: wołowina, chude mięsko, szynka z razowym chlebem + herbata zielona.
7. No i spać, potem bez żadnego podjadania. I dużo piję w nocy, wody ; P
---------------------------------------------------------------------
Czy jakbym taką dietkę i ćwiczenia robił przez cały tydzień bez niedzieli na zregenerowanie się, wystarczy na odchudzanie, i zrobienie rzeźby, a i proszę, mi napisać, jeszcze ile miałbym robić powtórzeń: podciąganie serie x ile, brzuszki serie x ile, pompki serie x ile, + ewentualnie rozciąganie! :P proszę o pomoc, dziękuję pozdrawiam Tomek :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4499 Napisanych postów 44874 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 366202
jak chcesz zredukowac to stosuj sie do tych 10 wskazówek zywieniowych oprócz tego aeroby , czyli bieganie rower mozesz tez na basen chodzić , liczy sie tu systematycznosc a nie ze raz ci sie chce raz nie , oprócz tego mozesz wykonywac trening domatora

Trening siłowy w domu - film! by czorcia7 http://www.sfd.pl/Trening_siłowy_w_domu__film!-t825837.html
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ogolna ocena

Następny temat

Spalacz a cukrzyca

Dzem