SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

WinterR - Road to 2020

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1752428

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2667 Napisanych postów 4744 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1691588
Hehe dokładnie tak jak erwi pisze :D akurat w dnt ogarniam dużo w domu na co nie mam czasu w dni treningowe :p
Akurat u mnie i z pomysłami moich domowników nie ma opcji na nudę :D haha
Inaczej zimą ale jak jest ciepło to na podwórku zawsze cos sie znajdzie do ogarniania :p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1441 Napisanych postów 4406 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 72420
Ja całe życie mieszkałem w domu jednorodzinnym to też wiem ile jest tam pracy. Praktycznie codziennie można sobie znaleźć jakieś zajęcie,alr u siebie się inaczej robi hehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2667 Napisanych postów 4744 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1691588
Też właśnie. Widzisz, czasami to proste czynności a nie jakieś ciężkie no ale tu coś posprzątaj, tu ogarnij miejsce, tu ogródek podlej, jakiś chwast wyrwij z niego, skoś trawę i ten czas leci jak szalony przy takich robotach ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 507 Napisanych postów 2768 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 125371
rutkow
Wszyscy to juz wiedza dlatego tylko bialy pyta

nie musisz mnie wyzywać , to żejesteś gwiazdą to wiesz... xD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1871 Napisanych postów 3218 Wiek 1 rok Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 96045
Roboty faktycznie sporo przy ogródku wokół domu ale jeszcze kwestia czy zawsze to niezbędne pracę są czy bardziej Starych wkvrwial by widok jakbyś w ten wolny dzien wyszedl ba leżak z kawką i słuchawkami na uszach słuchając muzy czy jakiegoś ciekawego podcastu? Bo Tesciu mój np. To nieraz serwuje "robotę głupiego" czyki przenosić z miejsca na miejsce bez większego sensu. Kosić trawę, żywopłot, węgiel wrzucić to są takie niezbędne rzeczy ale nie na każdym wolnym dniu, tak mi się wydaje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2667 Napisanych postów 4744 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1691588
Nie no tutaj masz racje ;p
Wiesz u mnie jest coś w stylu wiecznego upiększania podwórka :D nie powiem bo fajnie to wygląda jak się zrobi i jest taki większy ład na podwórku :P
Tak jak ostatnio takie rabatki jakby czy nie wiem jak to nazwać na krzewy i borówki robiliśmy.
Ostatnio taki płotek na tarasie żeby więcej cienia tam było, teraz jeszcze pod winogron inny płotek chcemy dać więc będzie trzeba stary porościnać i w nowy jakoś wpleść/ poprzyczepiać to winogrono. Takie niby drobne pierdoły.
Ale czasami się znajdzie np przewiezienie ziemi z miejsca ma miejsce bo tam przeszkadza niby.
Właśnie jeszcze 6ton węgla mam do wrzucenia xD ale w workach i czekam na brata jak przyjedzie z Wro to pomoże bo ktoś musi podawać do okienka do piwnicy a jednak tata ma duże problemy z kręgosłupem i lepiej żeby się za to nie brał bo później ma 3-4dni z głowy ;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2667 Napisanych postów 4744 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1691588
3.07.2020r

Chyba jednak siła idzie w dół xD
Trudno, bedzie trzeba zejść troche z obciążeń i jechać dalej :D takie życie :D


Trening


1. Wyciskanie na barki sztangą (stojak 1) (90) (6-10p)
40x12 80x8 110x6 95x8 85x8 75x10
40x12 80x8 112x4 97x6 87x8 77x8

2. Unoszenie hantli na boki (90) (10-15p)
28x12 22x14 19x15 19x13
28x11 22x12 19x12 15x13

3. Wnoszenie hantli na boki w opadzie (60) (15-10p)
37x14 37x9 28x15 28x12
42x9 32x12 32x11 32x10

4. Unoszenie hantli na bok jedną ręką (60) (10-15p)
19x18 19x12 15x14 12x16
22x9 19x13 15x14 12x15

5. Wyciskanie hantli chwyt młotkowy, ławka płaska (90) (10-12p)
55x7 47x11 42x11 37x11
55x8 47x11 42x10 37x11

6. Rozpiętki skos ujemny 3/1/x/0 (60) (10-12p)
28x11 19x15 19x12 19x12
28x12 22x11 19x12 19x12


45min cardio na czczo


Szama
1. B: 55g W:100g
2. B: 55g W:100g T:5g + 5g o3
3. B: 55g W:100g T:5g + 5g o3
4. B: 55g W:120g
Intra: 30g EAA + 10g Kreatyna
5. B: 65g W:245g
6. B: 55g W:160g


Suplementacja
Witaminy i minerały - 2tab
Witamina C - 3g
Witamina D - 8000iu
Omega 3 - 2x 5g
Cynk - 30mg
Magnez - 4x 140mg
Chrom - 4x 200ug
ALA - 4x 300mg
Berberyna - 4x 500mg
Liv 52 DS - 2tab
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kamil Nosal - klasycznie 2021

FuckBaton