SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Winko oral RAZAK?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6568

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 105 Wiek 45 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 688
Male pytanko i do zamkniecia.Czy istnieje takie winko oral Razak i czy dobre jest?

"Wysiłek czyni mistrzem "

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2165 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11437
Nie słyszałem


Poczekaj na zdania innych

Przyczyna poprzedza skutek....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 19103 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 120397
tez nieslyszalem. masz mozliwosc zrobienia foty??

HIGH LIFE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2165 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11437
to iranskie ?

Przyczyna poprzedza skutek....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2165 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11437
irański winstrol z firmy razak - Doping
irański winstrol z firmy razak - Czy wie ktos cokolwiek o tym winie w tabletkach, dil twierdzi ze bardzo dobry towar apteczny..czekam na wasze opinie.
www.sfd.pl/irański_winstrol_z_firmy_razak-t419884.html 

Cos kiedys musialo o tym byc ale temat skasowany przez LeeBrona moze on cos wie

Przyczyna poprzedza skutek....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miczelx ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 921 Napisanych postów 35146 Wiek 81 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 814700
nie bylo zadnej odpowiedzi w tamtym temacie

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 13272 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 96479
apteka powiadasz...
może jakis nowy under w pl sie pojawił

"Graviora manent"
Wergiliusz - "Eneida"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 169 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13832
O ile sie nie myle nowy under wchodzący na pl ma byc metka 10 mg i winko 10 mg .Nie jestem pewien tylko nazwy tej firmy RAZAK ... Póżniej sie dowiem to napisze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 169 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13832
A bo i ma byc to irańskie ale czy apteczne to też nie wiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2165 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11437
Skoro nie bylo wtedy zadnej odpowiedzi i Baron skasował to smiem twierdzic ze to o kant dupy


Raczej to nie apteczniak

Zmieniony przez - Pzekliniak w dniu 2008-07-14 21:43:47



Zmieniony przez - Pzekliniak w dniu 2008-07-14 21:47:00

Przyczyna poprzedza skutek....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 105 Wiek 45 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 688
osoba od ktorej to wezme(moge wziasc) twierdzi ze to nowosc w PL i ponoc dobrze kopie

"Wysiłek czyni mistrzem "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Nutlove-choco