SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

WilQ1616 / Dziennik Treningowy / Pali tłuszcz , trzyma mase

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1358

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 119
Witam.

Ostatnio śledzę dzienniki i jestem pod wielkim wrażeniem tego co osoby (oczywiście z tego co piszą) osiągają .
Czytając dzienniki i te postępy i tą walkę z samym sobą też postanowiłem założyć dziennik.

Start!

To tak kolejno by rozpocząć zgodnie z regulaminem .

Mam 20 lat trening na siłowni zacząłem rok temu jak już wspomniałem w profilu od małego czynnie uprawiałem różne sporty i nie było miejsca na masę ale rok temu kupiłem 500 g kreatyny 3 kilo masówki i zacząłem po prostu wpychać w siebie jedzenie do czego się organizm przyzwyczaił i sam chciał więcej i więcej no i zacząłem ćwiczyć i z 28 w łapie mam teraz 38 i muszę przyznać że trochę mam masy tłuszczowej ale to jest właśnie CEL mojego ćwiczenia teraz : nie chce perfekcji ale chce zamienić tłuszcz na mięśnie ale nie chce drastycznie schudnąć wiec mam nadzieje ze dam rade być duży i umięśniony widzocznie :)

Trening:

1. Plecy + triceps + przedramię + brzuch
2. Klatka + biceps + przedramię + brzuch
3. Barki + kaptury + przedramię + brzuch
4. Nogi + przedramię + brzuch

Kolejność będzie jeszcze zmieniona pewnie nie wiem od czego zacznę ale potem kolejno będę trenował kolejne dni !

Tylko czy mogę w każdy dzień treningowy przedramię ??hmm? bo brzuch to wiem ale przedramię ??


Dieta :

Nie mam zamiary liczyć sobie kalori ani ilości białka węgli i tłuszczu w tym co jem bo nie jestem fitnessem tylko będę ćwiczył na siłowni .
Nie oznacza to jednak że nie będę trzymał diety bo wiem że jest ważna ale ilość i rodzaj będzie zależał ode mnie i moich potrzeb co zresztą zobaczycie w moich dziennikach .


Nie pisze dokładnego treningu i diety bo może się wszystko zmieniać i dziennik będzie ciekawszy jak codzinnie będę pisał co robiłem i co jadłem niż opisywał dzień że dieta zachowana i ćwiczenia też ... nie chce nikogo urazić ale mam inny pomysł na swój dziennik który niebawem zacznę ale jeszcze zobaczę czy jutro czy od poniedziałku.


Pozdro i zapraszam do komentowania śledzenia udzielania rad i nawet jak ktoś uważa to do nagany!!
Zdjęcia będą ale jak załatwię aparat :)
No więc GO GO GO !!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46592 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Go go go i jazda. Ale na pewno nie zamienisz tłuszczu w mięśnie... Albo sie zredukuj i potem masuja albo na odwrót... To tyle ode mnie. Przyłóż sie do diety, bo to podstawa i predzej czy pozniej sam sie o tym przekonasz. Bede wpadał. pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46592 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
A zdjęcia gdzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 119
schnapik
Dieta będzie spokojnie i to dobra oparta na ryżu i kuraku :D takie są plany ale jak mówię codzinną dietę i trening będę opisywał w opisach dnia :) a co do zamiany to fakt ale właśnie będę ćwiczył intensywnie przy udziale spalacza "cleanBurexin " który kupie jutro od kolegi niecałe pudełko ma więc myślę że starczy : dzięki i oczywiście zapraszam jak najczęściej! :)


_Myron_

Ha ha widzisz jak byś dokładnie przeczytał to byś wiedział
ale jeszcze raz: nie mam aparatu postaram sie pożyczyć albo zakupić i wtedy ale niebawem obiecuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46592 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Czyli redukujesz tak ? Nie wiem ale ten spalacz chyba zbedny. Tak mi sie wydaje ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 119
schnapik
No spalam... intensywne treningi i troche jakiś aerobów dołożę
i spalacz i mam dextroze i witaminy wiec to bede brał a dlaczego uważasz że spalacz zbędny?

zrozum nie chce mniej ważyć chce stracic brzuszek i chce żeby moje mięsnie się bardziej uwidoczniły ale waga może być ta zreszta zobaczysz na fotkach:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46592 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Juz to widze jak na dextrosie zrzucisz fat... Udana redukcja to dieta z ujemnym bilansem, aeroby i silka. Po spalacze siegać w końcowej fazie jak już fat cięzko idzie... I tyle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 119
schnapik

Ale to resztka i tak sobie będę dolewał przed siłownią do wody co by na pobudzenie troche szło:)
a tego spalacza też dużo nie ma ale jak radzisz to tak zrobie że zostawie go na koniec w sumie troche ma to sens no i witaminy będę jadł bo przy tym śniegu teraz to masakra
Dzięki za radę !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
dołożę
i spalacz i mam dextroze i witaminy wiec to bede brał


Hmmm.. dekstroza to modyfikowana glukoza czyli cukier prosty - ostatnia rzecz jakiej potrzebujesz na redukcji. Tutaj niestety podstawą jest dieta, odpowiedni bilans kcal i rozłożenie składników odżywczych w ciągu dnia. Bez diety żaden spalacz nie pomoże, zresztą spalacze w Twoim przypadku sa całkowicie zbędne.

Trenując przedramię codziennie szybko je zajedziesz, dodaj trening tego mięśnia raz w tyg po bicepsie. Z brzuchem też nie przesadzaj, dwa razy w tyg zupełnie wystarczą. Ilośc nie przekłada się na jakość.

Co do diety wszystkie potrzebne informacje uzyskasz w dziale odżywianie, dieta redukcyjna to nie taka prosta sprawa, potrzebujesz obliczyć zapotrzebowanie na kcal, określić typ budowy i poziom aktywności w ciągu dnia, na podstawie tych danych tworzysz dzienny rozkład posiłków i w zależności od efektów i potrzeb modyfikujesz. Zdrowia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46592 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak wyżej. Chyba wszystko zostało powiedziane Teraz Twoja kolej. Do dzieła
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 119
Hubert81

Dobra zrozumiałem dextrosy brać nie bede :)ok

za przedramię dzięki ogrniczę jego ćwiczenie bo nie wiedziałem co z nim a brzuch to już nie raz ćwiczyłem i spokojnie daję radę i dobrze to na mnie działa wiec pozostane przy tym co jest.

A co do mojej redukcji hmm zle to określiłem bo teraz każdy mi będzie mówił jak spalać i wogóle ale nie to mam w planach chce ćwiczyć i zobaczymy jak będzie jedynie brzuch jest moim piorytetem a reszta bedzie się wykształcać w miare ćwiczenia:)

A co do diety to bedzie codzinnie opisana i będzie tak ułożona żebym stopniowo odczuwał głud ale nie odrazu sie zagłodził z dnia na dzień bo słyszałem że to jest najgorsze więc teraz będę jadł zdrowo i coraz mniej! dzieki!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening pod masę

Następny temat

Trening silowy, prosze o ocene i pomoc.

Masa