SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wiktor - droga do 2020

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 338910

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1244 Napisanych postów 3580 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 188027
16.2.2019 - sobota

Dwójki, łydki
Uginanie siedząc 4x10
Mcnpn 230 x5
Uginanie stojąc 4x10
Żuraw 4x15-20
Hip thrust 4x12-15
Odwodzenie nóg 3x15
Przywodzenie nóg 3x10
Wspięcia na palce 5x12-15 +drop

Cardio: 30 min

Przy mc coś mnie szarpnęło w plecach, dlatego odpuściłem. Ogólnie zapas na 4-5 powtórzeń był spokojnie Nie ma krwiaka itp. więc na szczęście tylko delikatnie naciągnąłem najszerszy. Reszta treningu fajnie weszła. HT zmieniłem z jednonóż na obunóż, tak poz tym to standard
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1244 Napisanych postów 3580 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 188027
17.2.2019 - niedziela

Barki, brzuch
Wyciskanie sztangi siedząc 130 x5, 90 x12
Wznosy bokiem 5x12-15
Wznosy w opadzie tułowia 4x10-15
Wyciskanie na hammerze 4x8-12
Odwodzenie na bramie (tył barków) 4x12-15
Wznosy w przód + wzdłuż tułowia 4x10 + 4x15-20
Wznosy bokiem na maszynie 4x12-15
Spięcia na maszynie 6x15-25

Cardio: 30 min

Dzisiaj poszły barki. W wyciskaniu dołożone 5kg, reszta tylko żeby się spompować 4 trening z rzędu, więc jutro robię off.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1244 Napisanych postów 3580 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 188027
19.2.2019 - wtorek

Nogi
Przysiady ze sztangą 200 x5, 140 x26
Wypychanie na suwnicy 350 x20, 450 x10
Prostowanie nóg 80 x15, 70 x15
Uginanie stojąc 10, 15, 20, 25, 30 x10, 20 x14
Glute bridge 200 x12, 170 x12
Przywodzenie 4x8-15
Wspięcia (smith) 5x15+1x30

Dzisiaj poszły nogi. Zaj**isty trening. Wydaje mi się, że przez ostatnie 2 miesiące znacznie poprawiłem technikę w siadach. Schodzę głębiej, nie pochylam się tak w przód i nogi nie schodzą mi się do środka Z kolanami jest git, więc mam zamiar teraz zacząć już dokładać. Na masie najwięcej szło 205 x7, więc chciałbym dorzucić z 20-30kg przez kolejne 2-4 miesiące. W backoffie trochę za dużo ściągnąłem i wyszło cardio. Cała reszta treningu też dobrze weszła. Dzisiaj intensywność była większa, więc objętość ciut mniejsza w stosunku do poprzednich treningów.

Filmik z siadów


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 351 Napisanych postów 580 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 24383
Mega dobrze te siady wyglądają;) W dodatku nie stajesz mega szeroko i jak sam napisałeś nie przegina Cię do przodu, z czym ja mam akurat problem.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1244 Napisanych postów 3580 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 188027
U mnie problemem był słaby brzuch/core, spięte przywodziciele i czwórki, spięta łyda, barki i klatka
Brzuch wzmocniłem, na nogi leci rozgrzewka i mobilizacja - np. dziś cardio na rozgrzewkę zacząłem o 12.50, a siady robiłem o 13.30-40, więc tyle schodzi mi z mobilizacją rozciąganiem itd.(pozdro dla tych którzy mają beke że "mobility" czy jak to się tam nazywa trwa dłużej niż trening %) ) inaczej tak mnie kolana nap*****lały, że rok temu 80kg robiłem max w pewnym okresie. Oprócz tego buty do siadów i chwytam bardzo szeroko, tak gdzie się talerze zakłada i w ten sposób te siady idą znacznie lepiej. Przez spięte barki/klatkę, dużo osób właśnie też mocniej pochyla się w przód lub ma problemy z butt wink. Po treningu rozciąganie, coś stylu DC stretches. Odpuszczę na chwilę to zaraz coś jest nie tak


Zmieniony przez - wiktor.grybos w dniu 2/19/2019 8:15:00 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1712 Napisanych postów 7539 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 272817
Mam to samo i mam wyj**ane na gwiazdwcxki które się z tego śmieją przed treningiem nie robię Ale codziennie po tren rozciągam czwórki klatkę najszerszy barki tricepsy bo nie mogłem wstać z krzesła tak mnie kolana ciągnęły i rok rozciągania dopiero zrobił z tym porządek A teraz brał rozciągania góry też mi rozdupil bark co leczylem 10 tyg(z czegoś 6 z glowa) tak ze poświęcam 40min minimum po treningu na rozciąganie i jest niebo A ziemia. Wystarczy że raz odpuszczę i na kolejnym treningu czuje tego efekty w postaci bólu dawnych kontuzji.
3

Historia mojego życia i inne wypociny ----》https://www.sfd.pl/Dm92__z_Parówy_w_kabana-t1184962-s4.html#post-18820827 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 499 Napisanych postów 3114 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 299844
Ja mam właśnie teraz problem z prostownikiem, ostatni tydz tylko 2 treningi zrobiłem a prostownik tak spięty, że jak schylam się bu założyc buty czy założyć skarpety to mocno daje o sobie znać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1712 Napisanych postów 7539 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 272817
Spróbuj rozciągnąć zginacze bioder.

Historia mojego życia i inne wypociny ----》https://www.sfd.pl/Dm92__z_Parówy_w_kabana-t1184962-s4.html#post-18820827 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1244 Napisanych postów 3580 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 188027
infernol
Ja mam właśnie teraz problem z prostownikiem, ostatni tydz tylko 2 treningi zrobiłem a prostownik tak spięty, że jak schylam się bu założyc buty czy założyć skarpety to mocno daje o sobie znać

Bez urazy, ale jak widziałem ostatni filmik z wiosła to wcale się nie dziwie, że masz z nim problem czy przykurczem innych mięśni i tutaj przyczyną nie jest brak rozciągania etc. tylko grubo za duży ciężar i beznadziejna technika
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moja droga do MPJ 2017