SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wielka prośba o pomoc z planem

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1101

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 98
Witam. Mam 22 lata, trenuję od roku, 3x w tygodniu kickboxing w klubie. Przetrząsnąłem internet i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytania, ponieważ każdy pisze coś innego jako, że największe zaufanie mam do tego forum kieruję więc sprawę do Was. Nie mam pojęcia w którym miejscu wstawić 3x bieganie(siła biegowa) oraz 2x pompki i drążek(na siłę). Czy biegać mam rano w dzień Kicka czy przed pompkami i drążkiem, czy po ? Proszę o pomoc gdyż sam już nie mam pojęcia jak to ułożyć. A może zmniejszyć liczbę jakichś treningów ? Nie napinam się specjalnie na siłownię/drążek pompki siłowo priorytetem zostają oczywiście sztuki walki wraz z dobrą kondycją

Plan ma wyglądać tak ?

Pon - Rano bieganie wieczorem SW
Wt - Pompki, drążek
Śr - Rano bieganie wieczorem SW
Czw - SW (w domu na luzie technika)
Pt - Rano bieganie wieczorem SW
So - Pompki, drążek
Nd - WOLNE

Czy tak

Pon - wieczorem SW
Wt - Pompki,drążek+bieganie(nie wiem czy bezpośrednio przed czy po)
Śr - wieczorem SW
Czw - bieganie + SW w domu na luzie technika
Pt - wieczorem SW
So - Pompki, drążek + bieganie(nie wiem czy bezpośrednio przed czy po)
Nd - WOLNE

Dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi.

pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 111 Napisanych postów 16087 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 79876
Lipny ten plan, jaki jest jego cel?
Jak biegasz, stałe tempo czy interwały?

This is madness!