SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wielka prośba/pomoc.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 657

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 100
Witam proszę was o podpowiedzenie mi jaki byłby dla mnie plan treningowy najlepszy lub jakiś rozpisali, bo ja nie potrafię go układać, bo jestem zielony w sprawie "ciężarów". Przez te 2 tygodnie spędzone na siłowni ćwiczyłem na tym planie http://forum-kulturystyka.pl/treningi/3_dniowy_trening_na_mase_dla_poczatkujacych.html 



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15 lat

Waga: 60 kg

Wzrost: 177 cm

Cel treningowy: Masa, aby przerobić na Rzeźbę

Staż treningowy na słowni: 2 tygodnie

Uprawiane inne sporty: Piłka nożna,w-f(intensywnie).

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): siłownia - full osprzęt

Dieta: brak, ale staram się dużo jeść i jeść produkty bogate w białko.

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak, ale myślałem nad kupnem chociaż się boje, bo mogę trafić na jakąś "lewiznę".

Zmieniony przez - MadMan95 w dniu 2011-02-01 16:38:00
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2350 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 41976
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 100
Wielkie dzięki Marcin, ale prosiłbym o dalsze rozpatrzenie mojej prośby, bo mi bardzo zależy. :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 100
Proszę kogoś o jakieś konkrety(plan treningowy), bo próbuje ułożyć, ale nie mam zielonego pojęcia jak, co i gdzie :( nawet po dokładnym przeczytaniu tego co dał Marcin269... Pomóżcie mi, bo to ważne dla mnie :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 21399 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 141204
Wklej coś swojego to ktoś poprawi.

FBW, jeden zestaw, 5-6 ćwiczeń złożonych i wystarczy tobie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 100
Wtorek (Klata + Triceps)

Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 12 10 10 8
Wyciskanie sztangielek skos głową w górę 12 10 10 8
Rozpętka w siadzie na maszynie siedząc 12 10 10 8
Rozpiętka na ławce poziomej 12 10 10 8

Wyciskanie "francuskie" sztangi w siadzie (zza głowy) 12 10 10 8
Wyciskanie "francuskie" jednorącz sztangielki w siadzie (zza głowy) 12 10 10 8
Prostowanie ramienia podchwytem na wyciągu stojąc 12 10 10 8
Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 12 10 10 8


Czwartek (Plecy + Biceps)

Ściąganie drążka wyciąu górnego w siadzie szerokim uchwytem zza głowę(nachwyt) 12 10 10 8
Przyciagąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim 12 10 10 8
Podciąganie sztangielek w opadzie o ławeczkę(wiosłowanie) 12 10 10 8

Uginanie przedramion ze sztangą łamaną stojąc (podchwyt) 12 10 10 8
Ugnanie ramion ze sztangą łamaną na "modlitweniku" (podchwyt) 12 10 10 8
Ugnanie ramienia ze sztangielką na "modlitewniku" (podchwyt) 12 10 10 8

Sobota (Barki + Nogi)

Prostowanie nóg w siadzie 12 10 10 8
Ściąganie kolan w siadzie 12 10 10 8
"Rozwieranie"kolan w siadzie(podobne do poprzedniego, ale odwrotnie) 12 10 10 8
Wypychanie ciężaru na suwnicy(maszynie) 12 10 10 8

Unoszenie sztangielek bokiem w górę 12 10 10 8
Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 12 10 10 8
Wyciskanie sztangi zza głowy siedząc 12 10 10 8
Wyciskanie sztangielek 12 10 10 8


Na koniec każdego treningu po jedym ćwiczeniu na brzuch oraz przedramiona

Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie 12 10 10 8
Skłony w leżeniu płasko 12 10 10 8

Ułożyłem coś takiego proszę o ocenę i poprawę...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 537 Napisanych postów 21399 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 141204
Nie plan dzielony a całościowy.

Pisałem, 5-6 ćwiczeń złożonych 2-3x w tygodniu i wystarczy a popatrz ile ty dałeś.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan

Następny temat

Ułozenie planu treningowego

sosy