SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Where My Muscle? Czarny91 Dziennik

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1381

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 294 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3474
Podstawowe dane:
Wiek: 17/18
Wzrost: 188
Waga: 84kg
Biceps: 34
Klata: 95
Pas:93-95cm...
Cel: Rzeźba
Staż: 6 miesięcy
Aktywność: niska
Typ Budowy Ciała: endomorficzny

Mój trening
I dzień treningowy


Plecy;
- podciąganie sztangi w opadzie(wiosłowanie) 4s
- przenoszenie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 4s
- \"martwy ciąg\" 4s

Biceps;
- uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 3s
- uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem 3s
- uginanie ramion ze sztanga nachwytem stojąc 3s

Przedramię;
- uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie
- uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie

II Dzień treningowy:

Klatka;
xxxxx

Triceps;
- wyciskanie \"francuskie\" sztangi w leżeniu 3s
- prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 3s
- pompki w podporze tyłem 3s


III Dzień treningowy:

Nogi;
- przysiady ze sztangą na barkach 4s
- wykroki 4s
- wspięcia na palce w staniu 4s

Barki;
- wyciskanie sztangi zza głowy 3s
- unoszenie sztangielek bokiem w górę 3s
- unoszenie ramion w opadzie tułowia 3s
- wznosy ramion (kaptury)


. Diety jakiejś ścisłej nie trzymam, ale staram się jeść częściej ale mniej. W najbliższym czasie postaram się ogólnie sprecyzować jakie posiłki jadam i w jakich ilościach, ale to przy odrobinie czasu. Jak ktoś ma możliwość zweryfikowania planu to byłoby miło, przydałoby się wstawienie jakiegoś ćwiczonka na klate, ewentualnie zastąpienia niektórych ćwiczeń jakimiś bardziej wymagającymi.

Waga moja w stosunku do wzrostu nie jest zła, niestety mam skłonność do dużego brzuszka i takiej dosyć masywnej klatki piersiowej w przeciwieństwie do nóg i rąk które przy reszcie wyglądają dość mizernie. Poza tym wydaje się, że mam dosyć dobrze rozbudowany układ kostny, myślę żeby zrobić troszkę rzeźby bo jak mi się wydaje poprawi to wygląda estetyczny całości.

Był okres w dzieciństwie kiedy jadłem sporo słodyczy i skończyło się to dla mnie dużym przyrostem niskiej jakości masy w postaci tłuszczyku i kilkoma rozstępami ( jak ktoś ma jakąś skuteczna maść na to dziadostwo to prosiłbym o nazwę jej i orientacyjną cenę ). Wymarzona waga jaką bym chciał osiągnąć 75kg, a potem dopiero zdrowa soczysta masa, generalnie miałem problem gdziekolwiek umieścić ten dziennik ponieważ będę ćwiczył w domku ale ciut bardziej wyrafinowanym sprzętem w postaci : 1x gryfu prostego 120cm, 1x gryfu krótkiego 35cm, 1x ściskacz, 2x ekspander, 40kg obciążenia

Za wszystkie udzielone odpowiedzi dzięki i pozdrawiam

Zmieniony przez - Czarny91 w dniu 2009-04-19 14:33:07
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 805 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10721
ale jak masz sztage i hantle i z niego tylko zamierzasz korzystac, to masz silownie w domu i to nie ten dzial, mozesz spokojnie isc do dzialu trening dla poczatkujacych. w tym dziale nie chodzi o to ze cwiczysz w domu, tylko o to ze bardziej z uzyciem ciezaru wlasnego ciala, badz sprzetu badz "prowizorycznego"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 294 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3474
Okej, właśnie nie bardzo wiedziałem gdzie zamieścić temat, przepraszam za zamieszanie i proszę o usunięcie tematu, przeniosę go do dzienników treningowych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 931 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10918
Powodzenia w kształtowaniu sylwetki.

Cierpliwość to piękna sprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 805 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10721
w zadnym razie nie wyganiam. to tez zalezy co chcesz cwiczyc. akurat podejrzewam ze trening z tego dzialu duzo by ci dal zwlaszcza przy celu i tendencjach do tycia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 294 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3474
W takim razie miło by było gdyby ktoś sprawdził plan i ewentualnie polecił jakieś kroki które mógłbym poczynić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50416 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
uginanie ramion ze sztanga nachwytem stojąc zamień na uginanie ze sztangielką w podporze o kolano, na nogi dodaj martwy ciąg bo angażuje dwugłowy...
jeśli nie masz ławki to na klatę rób:
Pompki z nogami wyżej
Pompki na trzech stołkach lub klasyczne
Rozpiętki na pufie, krześle lub z ekspanderem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 294 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3474
Pierwszy dzień treningów zaliczony
Wszystko zgodnie z planem, ale ciężar dosyć mały, żeby powoli się przyzwyczajać itd. W sumie najgorzej nie było, najbardziej motywujący jest ból towarzyszący robieniu przedramienia, spuchnięty bic i ogólne zmęczenie hmm.. a teraz pytanie, co to może być jak robię przedramię nachwytem i strasznie boli mnie ta cześć mięśnia koło łokcia w zasadzie nie daje ćwiczyć ( taki rwący ból )??

Pozdrawiam.. idę się zregenerować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50416 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
wrzuć jeszcze zdjęcia żeby można było porównywać!!:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 931 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10918
O tak wrzuć fotki. : ) Na pewno będzie większa motywacja.

Cierpliwość to piękna sprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 294 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3474
Skoro obiecałem sobie to wstawiam fotki, chociaż dziś nie jest prima aprilis Za dużo ich nie ma i nie są w super jakości, ale będzie można spostrzec zmiany jakie mam nadzieję zajdą

1 Fotka





Zmieniony przez - Czarny91 w dniu 2009-04-22 19:28:53
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia oddechowe, okrągłe plecy

Następny temat

czy dobrze cwicze i co zmienic

Water