SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wazne !! Stawy a suplementy ...

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1708

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47921 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Przeciazylem sobie stawy kolanowe, mam zapalenie stawu prawego i biore teraz naproxen w tabletkach i smaruje zelem lioton 1000. Ale caly czas mi wszystko strzyka i w dodatku te prawe kolano chrupie strasznie.... przestalem narazie cwiczyc ... I teraz chcialbym zregenerowac i wzmocnic stawy (szczegolnie kolanowe) bo za dwa miesiace zacznie sie sezon i trzeba bedzie ostro biegac i slakac( gram w kosza). I teraz czytalem troche o MSM i Glukosaminie ... pomyslalem ze moglbym to wziac ... co wy na to ? I teraz mam takie pytanie : CZY JAK WEZME ZROBIE TEN CYKL Z TYMI SUPLEMENTAMI TO CZY JAK BEDE POZNIEJ CWICZYL NORMALNIE, DAWAL ODPOCZYWAC TROCHE KOLANOM TO CZY BEDZIE JUZ CALY CZAS DOBRZ ? CZY STAWY NIE PRZYZWYCZAJA SIE DO DOSTARCZANIA TYCH SUPLEMENTOW PRZEZ TABLETKI ? I CZY PRZY OSTRYM TRENOWANIU NIE BEDE MUSIAL CALY CZAS TEGO LYKAC (przecierz to szkoda brzycha ) CZY TE SUPLEMENTY SA DO LERZENIA JEDNORAZOWEGO CZY TRZEBA CIAGLE BRAC (na to nie ma kasy ...)....
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36062
Czy będzie dobrze, to Ci powie lekarz po badaniach, ale gluko, msm i chondro na pewno będą odczuwalne i 90% ludzim pomaga... jeżeli Twoje problemy nie wymagają lecznia klinicznego to taki zestaw pomoże.. stosować trzeba tak z praktyki minimum 2 miechy

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2147 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 55520
Mozesz dodac jeszcze do tego Kolagen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36062
I boron

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 22600 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 112308
z doswiadczenia polecam vioxx - wlasnie na zapalenie stawoow; to nowsza generacja lekoow - selektywnych inhibitoroow cox - ktoore hamooja cox-2, a zostawiaja w spokoju cox-1

ze skootkoow ubocznych przy vioxxie zaobserowalam jedynie boole glowy, aczkolwiek mozliwy jest wzrost cisnienia

mozesz roowniez zaopatrzyc sie w joint synergy firmy mrm, jesli nie odstraszy cie cena /nie jest az tak tani, ale ujdzie/

co do glooko i msm - dzialaja lepiej wlasnie w polaczeniu niz kazde z nich osobno

powodzenia w leczeniu kontoozji

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47921 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
no i duzo acidum ascorbinum bo bez tego to nie ma sensu wymyslac innych srodkow.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 44 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36062
W ostateczności pozostaje amputacja

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 22600 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 112308
.

Zmieniony przez - Grasik w dniu 2004-07-26 23:35:57

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47921 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
acidum ascorbinum ? co to jest ? A co do chrupania w kolanach ? To co to moze byc oprocz teog ze cos z mazia jest ? Jak takie cos sie leczy w klinice ? dlugo ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 22600 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 112308
kwas askorbinowy = witamina c

btw
miales robione jakies badania? rtg? usg? nrm /choc z tym to jooz ciezko/?

Zmieniony przez - Grasik w dniu 2004-07-27 15:30:00

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47921 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816


żaba chesz amputacje ? nie ma sprawy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jabłczan

Następny temat

extensor, universal, ceatine

Whey vit