SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Waszek1995 / Masa ! FOTY str.8

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18328

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8866
Cześć ! Styczność z siłownią mam od niedawna, jednak postanowiłem założyć dziennik treningowy. Główną przyczyną założenie dziennika jest chęć "widzenia" postępów i otrzymywania rad od doświadczonych użytkowników :)

Coś o sobie

Wiek 16lat
wzrost 177cm
waga 58kg
Dieta jest
Staż 1,5miesiąca dopiero ;p
Trening od dziś FBW traktora, wcześniej instruktora z siłowni

Dzisiaj pierwszy dzień nowego treningu - trening wyglądał następująco

1. Przysiad 3x 12,11,10 35kg
2. Wiosłowanie 3x 12,10,8 (35,35,40kg)
3. Wyciskanie na klate tylko 12,10,8 35kg (normalnie jade 40,45,50 a nieraz nawet 55 ;)
4. Wyciskanie sztangielek na bary 12,10,8 10kg
5. Uginanie rąk w młotkowym 12,10,8 7kg
6. Sciaganie drazka wyciagu 12,10,8
7. Na koniec treningu zrobiłem 3serie brzuszków po 50, oraz 3serie unoszenia z opadu 12,10,8.

Zamiennie z wiosłowaniem bede robił MC, i podciąganie. Na klate bede robil prosta/skos. Na bary hantelki/sztanga. Na biceps Hantelki/Sztanga. Na triceps bede robil wyciskanie francuskie do czoła. A końcówka zawsze brzuchy lub łydy ;)
Myślicie ze jest sens robienia uginania rak sztanga lub mlotkowy hantelkami i cwiczenia na tric czy wlozyc jakies jedno zlozone zamiast tych dwoch?


Co do diety

Sniadanie ok.80g owsianych +300ml mleka.

Do szkoly 3 podwojne kromki razowego + twarog, ewentualnie ser + szynka

Obiad przeważnie jakies mieso, jak nie ma to robie makaron z jajkami.

Przed treningiem ten sam obiad co byl wczesniej albo sam sobie smaze jakies miecho.

Po treningu, czyli tak jak teraz bede robil jajecznice lub makaron z jajkiem.

W planach zakup TREC Magnum 8000 i picie po treningu ;)
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1855 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13362
No więc witamy :D.Wstaw swoje osiągnięcia a nastepnie jakieś foto żeby było do czego porównać ;].Rośnij ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8866
Dzisiejszy trening :
Przysiady 12,10,8 z 35kg
Wiosłowanie 12,10,8 35kg
Wyciskanie na klate 12,10,5 (35,45,55kg , 55kg dalem rade tylko 5 ;< )
Wyciskanie na skosie na bary sztangi 25 albo 30kg 12,10,8
Uginanie rak ze sztanga 12,10,8 20kg
Sciaganie linki od wyciagu na tric 12,10,8 (ostatnia seria najwieksze obciazenie)
brzuszki 3x 50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8866
Dzisiejszy trening :

Przysiady 3x 12,10,8 35,40,40kg
Wiosłowanie 3x12,10,8 35,35,40kg
Wyciskanie na płaskiej 4x 12,10,8,4 35,45,50,55kg (55 ostatniej serii nie wycisne jeszcze ;)
Wyciskanie hantelków na bary 3x,12,10,8 10kg
Uginanie sztangi na biceps 3x12,10,8 20kg
Wyciskanie francuskie do czoła 3x12,10,8 20,25kg,25kg
Brzuszki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8866
Czesc!
Dzisiejszy trening :

Przysiady : 3x12,10,10 35,40,45kg
Wiosłowanie : 3x12,10,8 szeroko złapane 35,40,40kg
unoszenie tułowia z opadu 3x 12
wyciskanie na klate 4x 12,10,8,5 (znowu nie dalem rady, po 5 ;/ ) 35,45,50,55kg
Wyciskanie na bary 12,10,8 10,10,13kg
Uginanie sztanga na biceps 3x12,10,8 20,20,25kg
wyciskanie francuskie do czoła 3x12,10,8 20,25,25kg
Brzuszki 3x Max ;>

Dobry trening ? Moze cos zmienic ?

Dzisiaj sie mierzyłem, żeby w przyszlosci patrzec ile rosne ;p

Biceps 28cm
Pas 74cm
Klata 90cm
uda 50cm
lydki 32cm
przedramiona 24-25cm

Wiem, malo, ale staram sie jak najszybciej zwiekszac mase ;>


Zmieniony przez - Waszek1995 w dniu 2011-12-12 22:40:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2623
w Twoim wieku też taki byłem :D
Dawaj dawaj i się nie podawaj :)
szamaj duża miche i masa bedzie rosła, a za nia wymiary
siła podskoczy :)
Podziel trening klata+biceps i plecy+ barki , nogi+brzuch mozesz dać w 3 dniach czyli 3 treningi.
Bede zagladal i licze na rewanz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8866
Mówisz o splicie? ;d
Chcialem tak zrobic, ale na forum poradzili mi dalej cwiczyc FBW wiec nie wiem jak to jest ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 715 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12257
o widze kolega od niedawna nap*****la :P ale nie martw sie nim sie obejrzysz bedzie 10 kg wiecej na masie ale to zawsze bedzie mało :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8866
;))
Dzisiejszy trening :
Przysiad 3x10,10,8 35,45,50kg (50kg to juz bardzo ciezko jak narazie :)
Martwy ciąg 3x12,10,8 35kg,45kg,45kg
Wyciskanie na klate 4x 12,10,8,6 (wreszcie dalem rade 6x55kg) 35,45,50,55kg
Wyciskanie hantelków na bary 12,10,8 10kg,10kg,13kg
wyciskanie francuskie 20kg,20kg,25kg 12,10,8
na biceps na modlitewniku 20kg,20kg,25kg 12,10,6 (na 8 nie dalem rady)

Podciaganie nadchwytem pojedyncze próby - Nastepny trening wlaczam dodatkowo podciaganie nadchwytem, można tak? :) Czy lepiej zastapic MC albo wioslowanie drazkiem? (Osobiscie wolalbym 2 cwiczenia ale przeciez ja sie nie znam )

Zmieniony przez - Waszek1995 w dniu 2011-12-14 22:42:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 715 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12257
daj sobie lepiej fbw o wiele lepszy plan kiedyś pamiętam nim troche machałem

edit co ja p******e daj splita

Zmieniony przez - cent75 w dniu 2011-12-14 22:58:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 695 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8866
Dzisiejszy trening :
Przysiady 12,10,8 35,45,45kg
Wioslowanie 12,10,8 35,45,45kg
Wyciskanie na klate prosta 3x12,10,8 35,45,45kg ( nie mial kto asekurować to 55 nie wrzucalem)
Wyciskanie hantelkow na bary 12,10,8 10,10,13kg
Wyciskanie francuskie 3x 12,10,8 15,20,20kg
Uginanie rak na biceps sztanga 12,10,8 20,20,25kg
Brzuchy 3x max
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co sądzicie o tym Planie ??

Następny temat

Trening na bicepsy i tricepsy

Fruzelina