SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Walka z samym sobą

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1725

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1518
wtorek, 17 maja
Jestem po treningu.
Wyglądał następująco:
Przysiady na wyciągu [znów popełniłem błąd, za bardzo się napalam na te przysiady i zamiast zrobić dziś maszyn zrobiłem przysiad] 2s x 50 kg
Wyciskanie sztangi na skosie - dół 3s x 45 kg


zamiast ściągania do klatki[zajęte =\] 2s 35 kg
Wyciskanie hantli 2s x 15 kg
Uginanie ramion ze sztanga 2s 30 kg
Wyciskanie francuskie 2s x 15 kg


tylko, że sztangą 2 s x 50

Po treningu banan standardowo a teraz szamam twaróg ze szczypiorkiem, troszkę śmietany i ogórki + ciemne pieczywo
W dzień były z rana bułki z sałatką z kurczaka + pizza później roladki ze schabu z kaszą i rzodkiewkami i teraz ten twaróg, troszkę cieńko, ale to przez robotę, muszę coś z tym zrobić.
Na razie tyle, uciekam do dziewczyny na buziaka i spać




Zmieniony przez - Goldi92 w dniu 2011-05-17 21:30:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1518
środa, 18 maja
Fatalny dzień. Fatalny trening, jestem zły..
Nie wiem czemu ale nic mi się dzisiaj nie dawało..
Zaczęło się od nóg, zrobiłem na maszynie:


2 s x 45 kg, czyli czworogłowe zaliczone, później miałem zrobić dwugłowe, ale nie mam maszyny do tego i opuściłem ćwiczenie i teraz mszę wymyślić czym je zastąpić.
Później klatka, poziomo 3 s x 30 kg
Motylek 2 s x nie pamiętam =\
Plecy znów rozczarowanie..


2 s x 30 kg, myślałem, że będzie lepiej..


2 s x 20 powtórzeń
Barki, o to to padaka, nie mamy krótkiej sztangi, to wziąłem łamaną z modlitewnika, nałożyłem 15 kg i podnoszę...ale zahaczam łokciami o talerze... to przeniosłem się na hantle i jakoś je 15kami spompowałem, ale nie wiem czy nie będę robił barków na suwnicy..
Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s x 15 kg - to akurat wyszło
Prostowanie ramion na wyciągu 2s x 10 kg / 15 kg - i to też o.k.
Ale trening zaliczam do nieudanych
Co do diety:
Rano jajecznica, później kanapki, kasza z roladą, przed treningiem płatki owsiane z mlekiem i teraz dwa jajka na twardo i sen.
W piątek muszę się bardziej przyłożyć i poszukać jakichś odpowiedników do moich ćwiczeń, jak obecne mi nie będą szły. a już na bank na dwugłowe uda, bo to muszę coś znaleźć.

Pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1518
Witam :)
Mam pytanko, co myślicie o pomyśle biegania na koniec treningu na bieżni ? Mam troszkę brzucha i nie podoba mi się on, źle się z tym czuje, chciałbym nad nim też popracować. Muszę wprowadzić w treningi jakieś ćwiczenia właśnie na brzuch, ale nimi go pewnie nie spale[tłuszczyku, który się tam odłożył], więc czy bieganie przy robieniu masy nie zaszkodzi ? ^^
I od razu, co polecacie na brzuch ? Jakieś dwa/trzy ćwiczenia powinny wystarczyć, tak ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1518
piątek, 20 maja
Jestem bo dobrym treningu, dzisiaj jestem zadowolony. Zaczęło się od maszyny do prostowania nóg, a dokładnie:
Prostowanie nóg w siadzie 2s x 40 kg
Na dwugłowe dalej nie mam pomysłu.
Łydki 2 s x 35 kg +[dokładnie nie pamiętam]
Wyciskanie hantli na skosie - dół 3s x 40 kg, 50 kg, 50 kg
Motylek 2 s x 40 kg
Martwy ciąg 2s x tu się zastanawiam, ale chyba tyrałem 50 kg
Ściąganie drążka do klatki 2s x 35 kg
Wyciskanie sztangi na suwnicy 2s x 12,5 kg [na suwnicy jest ciężej niż na wolnej sztandze, tak ?]
Uginanie ramion ze sztanga 2s 20 kg
Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s x 12 kg
Francuz 2 s x 15 kg

I teraz pytanko, czy źle robię gdy np na klatę dodałem sobie motylka, by czuć po prostu, że dałem klacie wycisk, bo po 3 seriach nie czuje tego na sztandze =\
To samo z bicepsem, nie jest błędem, że dobiłem go jeszcze młotkowymi, chociaż już po sztandze nie wyprostuje ręki ale po prost chce go dobić.

Dietka:
Kanapki ser szynka, warzywko x 2/3, kebab, zupa + naleśniki z serem i kilka z dżemem, trening, banan, bułka z paprykarzem rybnym i naleśniki z serem.
Najgorzej jest z tą dietą, muszę tak jak mi radziliście, kłaść się o 22:00, wstawać o 06:00, szykować jedzenie i potem tylko odgrzewać.
Jutro zakupy, kupie mięsa, ryb, sera itp, dzisiaj kupiłem 20 l wody tej z Biedronki 5 l za złoty z czymś. Będzie na kilka dni, bo grzeje słońce i suszy. To na razie tyle, weekend odpoczywamy i w poniedziałek plan B :)

Pzdr

edit, tak teraz czytam poprzednie posty i patrzyłem na uginanie ramion ze sztangą i napisałem, że ostatnio było 30 kg a teraz 20 i mnie zatkało aż mi się mętlik w łowie zrobił i teraz nie wiem ile podnosiłem o0...
Następnym razem będę notował w komórce, bo słabo z pamięcią

Zmieniony przez - Goldi92 w dniu 2011-05-20 22:14:50
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

biceps + triceps

Następny temat

Klata, biceps, triceps.