SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wakacje z ALLNUTRITION, podziel się zdjęciem, zgarnij kasę na suple!

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 403

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7573 Napisanych postów 148006 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1177637



Pół metek wakacji mamy za nami, więc daliśmy Wam nieco odpocząć, ale czas zabrać się do roboty i zacząć pracować już na nową formę


Na pewno wasze kolekcje zdjęć wakacyjnych mocno się rozszerzyły, więc zachęcamy Was do tego, aby podzielić się z nami jak najbardziej zwariowanymi chwilami, jakie udało się Wam uwiecznić i napisaniu w 3-5 zdaniach dlaczego własnie tym zdjęciem chcecie się z nami podzielić

Pula nagród jaką mamy na nagrody to 500zł!!

Zapraszamy do zabawy


Na zdjęcia czekamy do końca sierpnia!

pytania prosimy zadawać w temacie
https://www.sfd.pl/pytania_konkursowe,_odnośnie_konkursów_i_zabaw_w_dziale-t1165731.html



Zachęcamy równiez do zapoznania się z nowościami naszego partnera działu
Jak nowe białko PRO WHEY

https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Pro_Whey-opis40180.html





Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2019-08-07 08:08:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2365 Napisanych postów 41164 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 350586
Dodam ze jest przez pare dni kod rabatowy na nowe bialko MAJEWSCY30 dajace 30% znizki na duze i male opakowanie , wiec warto skorzystac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 2107 Napisanych postów 49746 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 491820
Zachęcamy do udziału w konkursie, czasu jest jeszcze sporo

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2365 Napisanych postów 41164 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 350586
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 5637 Napisanych postów 7443 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229347
A ja dopiero urlop zacząłem od soboty :) cale 2 tygodnie w totalnej dziczy :) ( jak ktoś nie był to polecam Bory Tucholskie ) jeszcze nie nasiąknięte setkami turystów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 2107 Napisanych postów 49746 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 491820
Pewnie tak trochę wyjazdów i jeszcze czasu na dobre foto z Borów również

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 204 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1581
Siemanko!!!
Sa takie zdjecia, ktore oddaja wiecej niz tysiac slow mysle ze to moge spokojnie do takiego zaliczyc, moze nie widac formy czy suplementow AN na zdjeciu ale:
Kolko do wody z ksiezniczkami - 30zl
Rozowy flaming duzy - 100zl
Rozowy flaming maly - 50zl
Wiaderko do piasku - 20zl
Pilka dmuchana plazowa - 15zl
RADOSC DZIECKA KIEDY MOZE SIE TYM WSZYSTKIM BAWIC NIE MUSZAC CZEKAC ANI SEKUNDY - BEZCENNE
Wlasnie dlatego chcialem sie z wami tym podzielic. Ten zestaw oczywiscie nosilem codziennie zawsze z usmiechem bo czas spedzalem z rodzina.

Ps ceny sa umowne

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 5637 Napisanych postów 7443 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229347
Jedź z dziećmi na wczasy mówili :D - odpoczniesz , zrelaksujesz się mówili




Na całe szczęście bez dzieci też były chwile aby się odmłodzić o jakieś 20 lat :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 204 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1581
Tomek widze mamy podobnie z tym ze Ty zrobiles fajna forme a ja ze tak powiem uja ^^
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 5637 Napisanych postów 7443 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 229347
RikRozz
Tomek widze mamy podobnie z tym ze Ty zrobiles fajna forme a ja ze tak powiem uja ^^
już nie bądź taki skromny bo widziałem na FB :).. dzięki. Ok nie spamujemy


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2019-08-16 11:50:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3531 Napisanych postów 10388 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 512490
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Badania hormonalne

Zestaw 1