SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wakacje 2021 Layla 33102

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1823

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1131 Napisanych postów 502 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6600
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Layla 33102
WIEK: 23
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: od stycznia trening FBW w domu

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 66kg
WZROST: 172cm
OBWÓD RAMIENIA: 29cm
OBWÓD ŁYDKI: 38cm
OBWÓD UDA: 51cm
OBWÓD BIODER: 95cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:79cm
OBWÓD TALI: 73cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 86cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? Przede wszystkim wyrobienie w sobie zdrowych nawyków i zmiana stylu życia na zdrowszy. Dodatkowo balans w życiu nie chce traktować treningu i swojej diety jako karę tylko jak przyjemność, chce się też nauczyć podchodzić do tematu ze spokojem, żebym nie traktowała jako porażki tygodnia, w którym nie uda mi się zrealizować założeń na 100% to takie główny cel, przy okazji chce na pewno schudnąć i ujędrnić ciało, ale to ma być efekt uboczny, a nie główny cel tak więc przede wszystkim zdrowa głowa i ciało, a co więcej z tego wyjdzie zobaczymy

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: skręcenie i zwichnięcie lewej kostki, ale to raczej nic poważnego
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? aktualnie tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: białko, ale głównie jako dodatek do posiłków, rozważam zakup kolagenu
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): niestety tak, typowa głodówka przerobiona, ale od stycznia sytuacja w miarę usystematyzowana :p wiadomo zdarzają się gorsze dni

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - postaram się wrzucać na bieżąco screeny, jak wspomniałam ten temat mam raczej już usystematyzowany
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? udało się schudnąć trochę
****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: aktualnie nie, jak otworzą siłownię to wtedy być może wrócę, ale myślę, że jednak dopiero w lipcu po sesji uda mi się zacząć ćwiczyć na siłowni bo mam aktualnie tak zajęcia, że ciężko byłoby mi jeździć na siłownię, mam w domu hantle regulowane z funkcją sztangi z obciążeniem 20kg, dwa obciążniki na kostki 3kg, gumy oporowe i mini bandy, dodatkowo rower stacjonarny i step
****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - trening FBW 3 razy w tygodniu z wykorzystaniem sprzętu, który mam dodatkowo 2 razy w tygodniu cardio na rowerku po godzinie lub jakiś interwał czy tabata z internetu, to zależy na co mam ochotę, czasami wolę jakiś interwał bo mam dość siedzenia ciągle przed laptopem na zajęciach jak otworzą basenyto wpadnie 2 razy w tygodniu basen bo to jedyna forma aktywności, na którą mogę namówić swoją siostrę bo sama nie chce jeździć. Co do treningu chce kontynuuować ten, który wykonywałam do tej pory
Trening A
- Przysiad goblet ze sztangielką
-wiosłowanie sztangą
-glute bridge ze sztangą
- Wyciskanie sztangi
-Odwrotne pompki
-Side walk z gumami
-Brzuszki

B
-Przysiady bułgarskie
-Wiosłowanie hantlą
-Martwy ciąg na prostych nogach
-Wyciskanie hantli leżąc
-Wyciskanie żołnierskie
-Uginanie młotkowe
-Plank klasyczny.
Planuje jeszcze przez dwa tygodnie zostać na tym ciężarze, który jestem i 4 seriach po 12 powtórzeń bo ostatni tydzień z braku czasu nie ćwiczyłam i po tym czasie dołożyć obciążenie
Na razie chyba wszystkie informacje, jeżeli ktoś ma jakieś uwagi lub poprawki to jestem otwarta na propozycje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5506 Napisanych postów 34432 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 667167
To fakt. ja po urwaniu bicepsa i operacji trenowałem sam dół przez pół roku. Lepsze to niż całkowity rozbrat z treningiem.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1131 Napisanych postów 502 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6600
Podsumowanie z poniedziałku i wtorku
Miałam zacząć z treningiem w poniedziałek, ale jednak nie wyszło majówka ze mną wygrała ale we wtorek już zrobiłam trening także po prostu zacznę swój tydzień treningowy we wtorek skończę w sobotę. Udało sie zrobić trening A 4 serię po 12 powtórzeń:
- przysiad goblet ze sztangielką
-wiosłowanie sztangą
-glute bridge ze sztangą
- wyciskanie sztangi leżąc
-odwrotne pompki
-uginanie przedramion ze sztangą
-side walk z gumami
-brzuszki.
Korzystając z ładnej pogody udało mi sie jeszcze skosić trawnik i zrobić trochę porządki w ogródku także suma kroków wyszła ponad 18 tysięcy nadrobiłam za dzisiaj bo niestety dzisiaj będę uziemiona przed laptopem.
Co do jedzenia to jak na razie wszystko wliczone w bilans i makro.
Poniedziałek: kiełbasa z sałatką, pierś kurczaka pieczona w marynacie jogurtowej, ziemniaki i ogórki kiszone, pieczony pstrąg z warzywami i jednoporcjowy deser. B: 156 T: 65 W: 181
Wtorek: szakszuka, zupa krem z pora, domowej roboty mleczna kanapka i leniwe z twarogu nadziewane borówkami. B: 170 T: 66 W: 188
Podrzucam jeszcze kilka zdjęć jedzenia














2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 22359 Napisanych postów 20502 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 356556
poobserwujemy, powodzenia w wyzwaniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1705 Napisanych postów 2663 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 240291
Na te leniwe i kanapkę jest jakoś przepis?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1131 Napisanych postów 502 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6600
cod123
Na te leniwe i kanapkę jest jakoś przepis?

Kanapka to biszkopt z jajka, 10g budyniu czekoladowego, 5 g kakao i pół łyżeczki proszku do pieczenia, do piekarnika i piekłam w 150° aż był gotowy chyba około pół godziny. Przekroiłam na pół i nasączyłam wodą z sokiem z cytryny i erytrolem. Masa to 150g skyru wymieszane z ubitym białkiem jaja, odżywką o smaku śmietanowym z tego co pamiętam to dałam 15g, dosłodziłam trochę jeszcze erytrolem i wymieszalam z 5g żelatyny rozpuszczonymi we wrzątku, miało być więcej żelatyny, ale tyle miałam w domu i jakoś masa zastygła także najwyraźniej tyle wystarczy
A kluski to 250g twarogu, jajko i 75g mąki. Wymieszać składniki i później formować z nich kulki i dawać do środka borówki chociaż pewnie wiśnie czy maliny też by sie dobrze sprawdziły. Na koniec gotować we wrzątku aż do wypłynięcia i jeszcze chwilkę żeby na pewno nie były surowe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1131 Napisanych postów 502 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6600
Dobra w środę poszło zgodnie z planem i udało sie zrobić trening miałam dość siedzenia na tyłku przez cały dzień więc zrobiłam tabate z neta na rozruszanie, opaska niby pokazała 350kcal spalonych zrezygnowałam wczoraj z kardio na rowerku bo i tak wyszło mi tylko ponad 6 tysięcy kroków na koniec dnia, ale miałam zajęcia od 8 do 19. Od następnego tygodnia szykują mi się środy do 20 więc nie wiem czy nie będę robiła sobie wolnej środy od treningu i po prostu nie będę ćwiczyć poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek i sobota, ale to jeszcze wyjdzie z czasem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1131 Napisanych postów 502 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6600
Czwartek 06.05.2021
Zacznę od treningu. Zgodnie z założeniem zrealizowany trening B:
-przysiady bułgarskie
-wiosłowanie hantlą
-martwy ciąg na prostych nogach
-wyciskanie hantli leżąc
-wyciskanie żołnierskie
-uginanie młotkowe
-plank klasyczny.
Wszystkie ćwiczenia 4 serię po 12 powtórzeń z hantlami 4kg. Przy planku to staram sie teraz trzymać minimum minutę czaswki uda sie trochę więcej, ale staram sie żeby nie było mniej
Co do liczby kroków to bez szału bo wyszło coś około 5 tysięcy, ale miałam zajęcia więc byłam uziemiona, a jak już mogłam wyjść na jakikolwiek spacer to zaczęło padać... Jak siedzialam na zajęciach to było słonecznie, a później tylko skończyłam zajęcia od razu deszcz
Co do jedzenia:
Śniadanie: placki serowe z pasztetem i warzywami
Obiad: pierś kurczaka z suszonymi pomidorami i mozzarellą, ryż i ogórki
Kolacja: placuszki z mąki kokosowej ze skyrem, odżywką białkową i owocami.
1933kcal B: 173.6 T: 69.7 W: 144.2
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1131 Napisanych postów 502 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6600
Piątek 07.05.2021
Dzień bez treningu siłowego za to z godziną kardio na rowerze stacjonarnym. Była chęć na przejażdżkę na normalnym rowerze, ale dopóki pogoda sie nie uspokoi to nie ma o tym mowy... Spalone 283kcal. Kroki 8 tyś.
Dieta:
- kanapki z twarogiem i pomidorem
-baton proteinowy
-makaron z tuńczykiem, szpinakiem i papryką
-pancakes ze skyrem, odżywką, płatkami migdałowymi.
2009kcal 162.3B 71.8T 181.2W
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1131 Napisanych postów 502 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6600
Sobota 09.05.2021
Teoretycznie powinna być wolna, ale zrobiony zaległy trening z poniedziałku dokładnie to trening A 4 serię po 12 powtórzeń:
-przysiad goblet ze sztangielką
-wiosłowanie sztangą
-glute bridge
-wyciskanie sztangielek pionowo siedząc
-odwrotne pompki
-side walk z gumą
-brzuszki.
Oczywiście oprócz brzuszków i odwrotnych pompek. W tych ćwiczeniach robię aktualnie po 20 powtórzeń.
Kroki około 6 tyś.
Wczoraj wyszło mniej kalorii niż założone bo nie były trochę czasu na jedzenie sprzątanie, goście i trening, a jedzenie to tak trochę w biegu dopiero na kolacje udało sie zrobić moją ostatnio ulubioną owsiankę w stylu snickersa. Szczegółowo wyglądało to tak:
-chaczapuri z patelni
-mintaj z ziemniakami i brokułem
-owsianka w stylu snickersa z batonem proteinowym na podbicie trochę chociaż kalorii
156B 51T 166W
Podrzucam też kilka zdjęć jedzenia z ostatnich dni










1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1705 Napisanych postów 2663 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 240291
A to pierwsze sama robiłaś? Jak tak to powiedz jak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1131 Napisanych postów 502 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6600
cod123
A to pierwsze sama robiłaś? Jak tak to powiedz jak

125g twarogu, jajko, 30g mozzarelli i 25 mąki
Twaróg miesza sie z połową starej mozzarelli, mąką i białkiem jajka, wykłada sie na rozgrzaną i spryskaną olejem patelnie, formuje kształt takiej właśnie łodeczki z dziurką na środku i smaży sie pod przykryciem z dwóch stron. Jak już sie usmaży trochę z drugiej strony to do tej dziurki wbija sie żółtko, którego sie wcześniej nie zużyło i wierzch posypuje sie resztką serą. Trzeba przykryć jeszcze na chwilkę patelnie pokrywką aż ser sie roztopi i gotowe na talerz i posypać szczypiorkiem
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wakacje 2021 Paula.cw i PanPe

Wheya