SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Waga spada , a mnie zalewa. Dlaczego??

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1145

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 380
Witam. Nie wiem gdzie robię błąd. Mimo trzymania sztywnej diety od zakończenia redukcji zaczęło mnie zalewać a waga nie idzie. Co jest nie tak??
Kalorie z konca redukcji 13.06-
DNI TRENINGOWE (DT) 1880 KCAL:
B: 150
T: 40
W: 230

B/T/W:
1. 30/30/0
2. 30/10/45
3. 30/0/45
4. 30/0/70 - przedtreningowy
5. 30/0/70 - potreningowy
DNI NIETRENINGOWE (DNT) 1815 KCAL:
B: 170
T: 55
W: 160

1. 40/30/0
2. 30/15/40
3. 30/10/40
4/ 30/0/40
5/ 30/0/40

Kalorie aktualnie od 10.08
Kalorie z konca redukcji
DNI TRENINGOWE (DT)
B/T/W:
1. 30/50/30
2. 30/15/80
3. 30/15/80
4. 30/0/120 - przedtreningowy
5. 30/0/100 - potreningowy
DNI NIETRENINGOWE (DNT)KCAL:

1. 30/50/30
2. 30/20/80
3. 30/20/80
4/ 30/0/100
5/ 30/0/80
Wzrost :165
Waga : koniec redukcji 52.5 od tego czasu do teraz waha się 54.8-55.3

Ewidentnie widzę że łapie tłuszcz... Co robić?

4 treningi siłowe + 4 aerobowe po 20min

Standodowo co tydzien- dwa zwiększałem kcal o 100-200 . Co poradzicie??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17367 Napisanych postów 13151 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 249389
Ankieta działu i wstaw dietę do oceny , najprawdopodobniej zbyt niskie kcal miałes na redukcji .





Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2020-08-20 05:52:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19446 Napisanych postów 18087 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 346268
być może trening siłowy nieodpowiednio dobrany przez co nadwyżka zamiast na regenerację mięśni idzie po prostu w tłuszcz, ale jw. wstaw ankietę, mierzysz obwody?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 380
Jaka ankietę? Sorry ale zielony jestem... Mierze obwody. Ale lustro weryfikuje i widzę że szybko zalewa..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7517 Napisanych postów 79347 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 668288
WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY
Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna/kobieta
Wiek : 38
Waga : 86
Wzrost : 176
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 90
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 42
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, w DNT aero/HIIT
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : nietolerancja laktozy
Stan zdrowia : nadciśnienie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : CLA
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie podnoszą ciśnienia
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Wstaw diete wg wskazówek https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Foto sylwetki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 380
A więc uzupełniam te dane, dieta jest na zdjęciach poniżej:
DT: 2985
DNT: 2935
W dni nietreningowe jem te same produkty, tyle że dostowane makro pod to co pisałem wcześniej
DNI TRENINGOWE (DT)
B/T/W:
1. 30/30/30
2. 30/15/80
3. 30/15/80
4. 30/0/120 - przedtreningowy
5. 30/0/100 - potreningowy
DNI NIETRENINGOWE (DNT)KCAL:
1. 30/30/30
2. 30/20/80
3. 30/20/80
4/ 30/0/100
5/ 30/0/80

CEL: MASA
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 55
Wzrost : 164
Obwód klatki : 98
Obwód ramienia : 31
Obwód talii : 70
Obwód bioder: 76,5
Obwód uda : 51
Obwód łydki : 33,5
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 13%
Aktywność w ciągu dnia : praca stojąca - 2/5
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x siłownia , 4x aeroby po 20min
Odżywianie : jak na zdjeciach ponizej
Cel : MASA
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : OK
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : stosuje : kreatyne, cytruline, beta, białko, witaminy
Stosowane wcześniej diety : redukcyjna opisana w poście powyżej :)

Jakieś porady, co powinienem zrobić, zmienić w swojej diecie? :)
Od 13.06 , waga ciągle waha mi się w graniach 54-55,5kg, obwody idą do przodu, ale talia i biodra poszły najwięcej, bo ponad 3cm, reszta po jednym CM.
Na siłowni progres siłowy jest, co trening notuje około 3-6% progresu.
pozdro
























Zmieniony przez - KuramaPower w dniu 2020-08-21 09:53:18

Zmieniony przez - KuramaPower w dniu 2020-08-21 09:57:27

Zmieniony przez - KuramaPower w dniu 2020-08-21 09:58:28

Zmieniony przez - KuramaPower w dniu 2020-08-21 10:00:21

Zmieniony przez - KuramaPower w dniu 2020-08-21 10:04:52

Zmieniony przez - KuramaPower w dniu 2020-08-21 10:08:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19446 Napisanych postów 18087 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 346268
bardzo kiepsko i jałowo ta dieta wygląda
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.

http://www.sfd.pl/temat314751 - Dla początkujących (dieta)
http://www.sfd.pl/temat367367 - Podstawy układania diety
http://www.sfd.pl/temat821284 - Podstawy układania diety cz.2
http://www.sfd.pl/temat523670 - Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 380
Ktoś jakieś sugestie jeszcze?
Dodo, twoje porady są średnie. Bułka lub 2x ryż jest słabym składnikiem węglowodanów? Albo wafle ryżowe? Bez jaj :)
Ktoś jesXze może coś zasugerować?? Obciąć węgle dodać tłuszcze? Dodać węgli odciąć tluszcz?? Hym?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 404 Napisanych postów 927 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34197
KuramaPower
Ktoś jakieś sugestie jeszcze?
Dodo, twoje porady są średnie. Bułka lub 2x ryż jest słabym składnikiem węglowodanów? Albo wafle ryżowe? Bez jaj :)
Ktoś jesXze może coś zasugerować?? Obciąć węgle dodać tłuszcze? Dodać węgli odciąć tluszcz?? Hym?


Kolego, Dodo ma stuprocentową rację. Twoja dieta jest jałowa, znajdują się w niej produkty przetworzone typu: bułka pszenna, szynka, wafle ryżowe czy płatki śniadaniowe. Dodatkowo mleko 0%, jeżeli już je pijesz to pij 3,2%, a nie jakieś siki. Ponadto nic nie wiemy o Twoim treningu siłowym, najlepiej wrzuć rozpiskę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 111 Napisanych postów 312 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24482
Jeżeli to są średnie porady to nie wiem czego oczekujesz. Zajrzałeś w te linki w ogóle? Jeżeli nie to zajrzyj i porównaj to co tam jest z tym co tu wstawiłeś. Jakbym miał tak jeść jak podałeś na tych zdjęciach to byłaby to męczarnia a nie przyjemność.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17367 Napisanych postów 13151 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 249389
Słaba dieta i tu jest wina kiepskich efektów , tu nie ma co więcej radzić tylko tyle że powinieneś zapoznac się z podstawami układania planow żywieniowych i zacząć od nowa lub wylożyć 200 zł i wykupić sobie indywidualne prowadzenie .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa do oceny

Shaker