SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wada postawy zmiana cwiczen

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 874

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 3 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 888
Witam, czy przy wadzie postawy polegajacej na nadmiernym wysunieciu barkow do przodu warto jest zamiast np. przyciaganie drazka do klaty wykonywac to cwiczenie za glowe, wyciskanie na barki tez za glowe itp.? pomoze to cos?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16520 Napisanych postów 128209 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440669
Proponuje skonsultować się z fizjoterapeutą, który na żywo oceni wadę i dobierze odpowiednie ćwiczenia.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 12114 Napisanych postów 49532 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 382567
Dokładnie nic nie zastąpi konsultacji z fachowcem.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: kubaskop@interia.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 3 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 888
Jesli mialbym isc do fachowca to bym tutaj nie pisal.....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16520 Napisanych postów 128209 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440669
Ale jak ktoś ma Ci coś pomóc nie znając Twej wady.

to że ciężar przesuniesz za głowę nie oznacza że barki też pójdą w tył.

Najpierw trzeba sprawdzić co jest przyczyną takiego wysunięcia a potem wzmacniać odpowiednie mięśnia, jeśli to jest wina jakiegoś dysbalansu mięśniowego.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 12114 Napisanych postów 49532 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 382567
Musisz zrozumieć, że nie zawsze da się coś doradzić/pomóc przez neta.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: kubaskop@interia.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340439
Ściąganie za głowę z Twoja wadą rozwali Ci kompleks barkowy, więc kiepski wybór. Wykonuj więcej ćwiczeń na plecy niż na klatkę i pilnuj pracy łopatkami. To po pierwsze. Po drugie w każdym ćwiczeniu na klatkę lekko mostkuj i trzymał łopatki w retrakcji. Po trzecie, rozciągaj regularnie klatkę. Przed treningiem parę serii lekkiego przenoszenia ręcznika za głowę . Po treningu rozciąganie statyczne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 3 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 888
Ronnie220 pomogles sog, nie kazdy ma czas zeby z byle p******a chodzic do lekarza, dlatego pytam na forum.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340439
Ale to akurat nie jest byle p******a, bo z czasem mozesz uszkodzić stawy, które znajduja sie w nienaturalnej pozycji. Chocoazby bark.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 11 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1041
Pod koniec 2017 usuwałem u siebie tą wadę, zajęło mi to 2 miesiące i nadal nad tym pracuję, więc nie nastawiaj się na szybkie efekty, ale warto, bo i potem efekty w treningu znacznie lepsze.
W każdym razie fizjoterapeuta polecił mi robić 3 rzeczy:
- codzienne rozciąganie skróconych mięśni - klata(!!!), mięśnie po bokach szyji
- wzmacnianie pleców! w dni wolne robiłem 3 ćwiczenia na taśmie (tymczasowa poprawa natychmiastowa);
na siłce też można, ale z małymi ciężarami daje lepsze efekty, chodzi o to żeby robić DOKŁADNIE
- wymuszanie poprawnej postawy w ciągu dnia, kiedy tylko się o tym przypomni

Posiłkowałem się poradnikami z youtubami, ale chyba nie można wklejać linków (?), w razie czego priv


Zmieniony przez - 2T w dniu 2018-03-02 13:45:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340439
W zasadzie to już wszystkie te elementy wypisałem Tyle, że u mnie to raczej doświadczenie i praktyka bo sam nigdy nie miałem tej wady.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
nutloveb