SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

W drodze do 100kg- Darioman7

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4079

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 611 Napisanych postów 15855 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 256574
odkładaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 2266 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34426
Aha, no właśnie tak teraz robie. Wcześniej zwykle dotykałem tylko ziemii. Dzięki za szybką odpowiedź

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1030 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16757
I tak i tak jest dobrze. W sportach siłowych odkładają, bo im zwiększona intensywność ani upadek mięśniowy nie jest do niczego potrzeby, w sylwetkowych nie koniecznie. Odkładasz - tracisz napięcie mięśniowe, tak samo jakbyś odstawił sztangę na stojak podczas WL. Ja przeplatam te 2 opcje.

Zmieniony przez - Badr w dniu 2012-08-03 14:38:04

DZIENNIK TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/BLOG_KONKURSOWY:_Zabawa_w_stylu_Crossfit_by_Badr-t870693-s12.html


PRACA KONKURSOWA - crossfit dla początkujących:

http://www.sfd.pl/Rozpiska_treningowa_Crossfit__Badr-t865730.html

STRONY INTERNETOWE za małą kasę z adresem xxxx.pl.tl kontakt na PW@

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 2266 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34426
Dzień IV

Dzień nietreningowy

Szama:

1. 4 jajca+pieczywo 3 kromki+ jabłko+ sok


2. Tuńczyk 130g w pomidorach+ makaron 80g


3. Owsianka z jagodami, wiórkami kokosowymi i słonecznikiem + whey protein complex, smak kokos ( POLECAM)


4. Filet z kurczaka 150g+ makaron z mięsem mielonym i szpinakiem+ sok


5. Wołowina mielona 150g+ ryż 80g+ szpinak śweży

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 2266 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34426
Dzień V

Dzień treningowy


Szama:

1. Tuńczyk 130g w pomidorach+ ryż 80g


30g Carbo+ ReconaSize

TRENING

100g Gaineratora


2. Schab pieczony+ frytki pieczone+sałatka ze szpinaku


3. Owsianka 50g+wiórki kokosowe+słonecznik+jagody+40g Whey Protein Complex


4. Mięso wołowe mielone ok 200g+makaron durum


5. W planach- filet z kurczaka+ makaron lub ryż

TRENING

Muszę przyznac, że trening daje w kośc. Nie trwa zbyt długo, jak narazie nie wymaga używania maksymalnych ciężarów, ale mięśnie są obolałe, czuje się lekko zmęczony np. dzień po nim.

Ciężary mimo, że takie same ( obciążenie zwiększa się z każdym kolejnym tygodniem, a nie treningiem) a trening na lekko obolałych mięśniach, wydają się niższe, z każdym kolejnym treningiem idzie lepiej oby tak dalej


1. Siady: 2x 50kg (rozgrzewka) + 3x 105kg

2. Płaska 2x 50kg (rozgrzewka) + 3x 80kg

3. MC 2x 70kg (rozgrzewka) + 1x 105kg

4. Pompki tricepsowe ( nie dysponuje poręczami ) 30kg na udach dołożone 2x 8p

Całośc zajęła mi razem z rozgrzewką niecałe 40min, jeszcze nie potrzebuje dłuższych przerw, kończę serię, biorę łyk wody, chwila na złapanie oddechu i następna. Czuje, że mógłbym dokładac ciężary ale będę trzymał się planu i zwiększał stopniowo, co tydzień.



Gainerator ile by się nie wlało wody po odstaniu ( szejka robię przed treningiem) robi się gęsty jak budyń powoli się przyzwyczajam do jego chemicznego smaku, nawet mi zaczyna smakowac

Zmieniony przez - darioman7 w dniu 2012-08-03 17:35:41

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3543 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 65059
Co do Twojego rozkładu makroskładników:

Dieta:

Szerzej opisywał ją będę jeszcze, narazie jednak widzę to tak:
180g białka ( ok 2,2g/kg mc) // za mało białka
280g węgli ( ok 3,5g/kg mc) // za dużo WW
80g tłuszczu (1g kg/mc) // za mało tłuszczy

Dodatkowo 100g gainera w dni treningowe // po co Ci gainer?



Zaleje Cię i wrócisz do punktu wyjścia, a mocny/ciężki trening to nie wszystko.
Chyba, że coś się zmieniło, bo nie czytałem całego tematu.

Zmieniony przez - Piter_1988 w dniu 2012-08-03 17:43:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1674
darioman7

Całośc zajęła mi razem z rozgrzewką niecałe 40min

40min ? dość szybko, mi z reguły zajmuje to około 1,5 godziny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 2266 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34426
Piter-gainera pije tylko po treningu. Normalna rzecz raczej. Co do białka, to teorie są różne, jedni twierdzą, że dla naturala 2g to wystarczająca ilośc inni, że im więcej tym lepiej. Poza tym wychodzi pewnie więcej niż 2, a z czasem będę dodawał żarcia i tak. 3,5g węgli to chyba nie tak dużo jak na mase

Jeckyl- ciężary będą większe to i przerwy będę musiał trochę wydłużyc. Narazie nie potrzebuje długiego odpoczynku, a serii jest niewiele, cwiczeń także.

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1030 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 16757
Dlaczego niby węgli za dużo? Jak nie zalewa, to nie zaszkodzi, a może pomóc. Z białkiem też różnie się mówi.

DZIENNIK TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/BLOG_KONKURSOWY:_Zabawa_w_stylu_Crossfit_by_Badr-t870693-s12.html


PRACA KONKURSOWA - crossfit dla początkujących:

http://www.sfd.pl/Rozpiska_treningowa_Crossfit__Badr-t865730.html

STRONY INTERNETOWE za małą kasę z adresem xxxx.pl.tl kontakt na PW@

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1674
pamiętajcie że każdy organizm jest inni i inaczej trawi i wgl
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan treningowy do opini :)

Następny temat

Trening FBW

Fruzelina