SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

WZOREK PROŚBA O PORADĘ

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2548

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 51 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 534
Jako że jesteś zawodnikiem niemarnej klasy i zauważyłem, że Twoje porady dobrze na mnie działają, czy mógłbyś jeszcze zamieścić parę wskazówek(nawet jeżeli są to Twoje indywidualne tylko obserwacje) dotyczace poprawy wyniku w wyciskaniu. CHodzi mi o inf. np takie jak robienie wyciskania na barki z przodu itd. itp.

Joł Greg!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2174 Napisanych postów 17652 Wiek 55 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 289978
WhiteFang
Bardzo mnie cieszy że w jakimś stopniu Ci pomogłem.
Jeśli chodzi o dodatkowe ćwiczenia mające wpływ na wynik wyciskania to mogę wymienic jeszcze:
-wyciskanie głową w dół
-wyciskanie w wąskim chwycie,prowadząc łokcie na zewnątrz a nie wzdłuż tułowia
-poręcze z obciążeniem

Rozwijając temat wyciskania głową w dół ,to należy to ćwiczenie wykonywać max cztery tygodnie,ponieważ występują bardzo duże przeciążenia stawów.
Najlepiej włączyć to ćwiczenie na początku cyklu treningowego.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji,pisz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 206 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8910
ja mam pytanko odnosnie rozpietek, to jest cwiczenie pomocnicze, i mam problem bo nie mam skrecanych hantelkow na silce a ciezar mi sie juz skonczyl, czy bedzie dobrze jak bym je wykonywal na maszynie?? a poza tym czym np przenoszenie sztangi wzdluz tulowia ma jakas wartosc,itp czy tylko rozpietki sie nadaja, chodzi mi o cwoczenia izolowane, albo moze brama i wyciag by podpasowaly???
dzieki

bo selecta aiii

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2174 Napisanych postów 17652 Wiek 55 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 289978
bravo18
Jeśli masz możliwość wykonywania rozpiętek przy użyciu bramy,to OK.
Przenoszenie sztangi wzdłuż tułowia moim zdaniem nic nie daje jeśli chodzi o poprawę siły.
Możesz spróbować ćwiczenia na poręczach w szerszym chwycie ,ale pochylając się bardziej do przodu żeby bardziej pracowała klata a nie triceps.Trzymając ręce szeroko przy zejściu w dół wykonujesz podobny ruch jak przy rozpiętkach.Oczywiście jeśli ciężar własnego ciała będzie za mały ,to podwieś do pasa odważniki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 236
Witam mam pewne pytanie,a mianowice czy rozpiętki i przenoszenie wpływają korzystnie na wzrost siły przy wyciskaniu.Dużo słyszałem że podczas treningów siłowych nie powinno się wykonywać rozciągnia mięśni,że to powoduje skutki odwortne do zamierzanych.Proszę o odpowiedż
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2174 Napisanych postów 17652 Wiek 55 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 289978
Sahel
Moim zdaniem przenoszenie nic nie daje jeśli chodzi o przyrost siły przy wyciskaniu.Natomiast rozpiętki są bardzo dobrym ćwiczeniem wspomagającym siłe,lecz należy wykonywać je ostrożnie na większych ciężarach.Bardzo ważne jest kontrolowanie ruchu ,aby nie przekraczać punktu w którym wręcz wyłamuje nam ramię z barku.
Ruch powinien być wykonywany w ciągłym naprężeniu mięśni.
Jednakże są o wiele skuteczniejsze ćwiczenia wspomagające siłę klatki.
Pisałem w poście powyżej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 236
Dziękuje Wzorek widziałem wiedziałem że mogę na Ciebie liczyć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 51 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 534
WZOREK co myślisz o roli motyli w wyciskaniu? Mój znajomy(były zawodnik) powiedział że też mają niebagatelne znaczenie. Dla mnie zbawienna okazała się Twoja uwaga o ćwiczeniu naramiennych przednich. Od tego czasu( a to gdzieś z 2 tygodnie jak czytałem) wynik poprawił mi się 0 5 kg( z 135 na 2 ruchy na 140 na 2 ruchy ) i jestem pewien że to zasługa tego że wzmacniam ten najsłabszy element. W końcu w wyciskaniu jest chyba jak z ciągami i przysiadami, tyle się wyciśnie ile da radę najsłabsze ogniwo w naszym organiźmie biorące udział w ćwiczeniu.

Joł Greg!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2174 Napisanych postów 17652 Wiek 55 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 289978
WhiteFang
Kiedyś chciałem sprawdzić które mięśnie biorą udział przy wyciskaniu.
W tym celu bo długiej przerwie w treningach przyszedłem na siłownię i zrobiłem tylko i wyłącznie wyciskanie dość mocno żeby złapać solidne zakwasy.
Efektem było to że bolały mnie mięśnie klatki,przód barków,łopatki oraz tricepsy.
A zatem motyle jeśli miały jakiś udział w tym ćwiczeniu,to napewno znikomy.
Owszem jest ćwiczenie wykonywane przez zawodników tzw.wiosłowanie ,ale robi się je bardziej po to ,aby poprawić technikę spinania łopatek,rzecz tak potrzebną podczas wyciskania.
Jeśli coś jeszcze to pytaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 6083 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 33055
Wzorek witam , mam troche pojecia o treningu ale jesli chodzi o specjalistyczne metody w trójboju czy tez wyciskaniu wyczynowym to dopiero sie ucze Moje pytanie brzmi przy wyciskaniu głowa w dół gdzie lepiej jest opuszczac sztange do mostka czy do obojczyków bo rózne sa szkoły . Jesli chodzi o rozwój masy i podkreslenie dolnych czesni klatki tez roznie ludzie mówia . Moze mnie oswiecisz ?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2174 Napisanych postów 17652 Wiek 55 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 289978
_YaKuZa_
Wyciskanie głową w dół jako ćwiczenie dla trójboisty lub wyciskacza,powinno być wykonywane do mostka.
Można w ten sposób zakładać większe ciężary i oczywiście taki ruch jest zbliżony do tego który wykonuje się w leżeniu na płaskiej ławeczce.
Wiem że kulturyści często wykonują to ćwiczenie właśnie bliżej obojczyków,bo prawdopodobnie taki ruch powoduje lepsze ukształtowanie dołu klatki tzw.podcięcie.
Stąd biorą się te rozbieżności w sposobie wykonywania ,wyciskania głową w dół.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

klub w warszawie

Następny temat

kilka pytan do treningu

Shaker