SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

WYCINKA DO SPRAWDZENIA!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 894

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
Witam , na wstepie chcialem powiedziec ze to moj pierwszy post i jestesm zielony w kwestji zdrowego zywienia , wiec prosze o wyrozumialosc i porady .
Przez ostatni tydzien zmienilem cale swoje zywienie (kiedys moj caly posilek skladal sie wylacznie z fast foodow i bardzo rzadko z posilkow w domu ) , dodam jeszcze ze jestem pracownikiem biurowym i caly dzien siedze w jednym miejscu . To wszystko razem daje niezly brzuszek , ale od tygodnia zaczolem intensywnie cwiczyc i uprawiac areoby (zmienilem rowniez caly tryb zywienia ) czwicze okolo 1.5 h i dotego 30 minut intensywnych areobow 7 dni w tygodniu . Opisze teraz jakie suple zakupilem i jak wyglada moj posilek . Z supli bylo by to Hydroxycut , l-carnitine , i bialeczko . A diete rozpisal mi znajomy i wyglada tak ,

1 sniadanko 1 (120gr)tunczyk w sosie wlasnym i pieczywo waza 2-3 kromki

2 2 sniadanie 4 jajka bez zoltek 2-3 kromki wazy i jakis owoc

3 obiad okolo 300 gr piersi z kurczaka gotowanej z ryzem i warzywami

4 kolacja o godzinie najpozniej 18, 2 puszki tunczyka i z 5 kromek wazy

i tak nonstop
dodam jeszcze ze nie pije mleka i nie jem prodoktow mlecznych . Pije przynajmniej 3 szejki bialkowe dziennie ( z woda oczywiscie )

Co o tym sadzicie jakies porady co do urozmaicenia posilku itp ???

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 107

Wzrost: 183

Obwód klatki: 113

Obwód ramienia: 41

Obwód talii: 110

Obwód uda: 70

Obwód łydki: 45

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: duzoooo

Aktywność w ciągu dnia: ;praca biurowa

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: -

Odżywianie: -

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: -

Preferowane formy aktywności fizycznej: -

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: -

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: -

Stosowane wcześniej diety: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 3212 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10998
Przede wszystkim pierwsze co powinieneś był zrobić to obliczy ile max kcal możesz przyjmowac dziennie, potem ustalić proporcje makroskładników. Twoj znajomy coś tam napisał, nawet niktóre założenia są słuszne, ale błędy też. Ogólnie jadasz za mało posiłków, nie ma w nich tłuszczu i warzyw.

1 sniadanko 1 (120gr)tunczyk w sosie wlasnym i pieczywo waza 2-3 kromki to jest największy posiłek w czasie dnia, tu mają byc wwzłozone: płatki owsiane/żytnie/jęczmienne, ryż brązowy, makaron durum/razowy; pełnowartościowe białko (tuna OK), zdrowe tłuszcze: oliwa/lniany/orzechy/pestki i warzywa. możesz władować ok. 30% limitu kalorii właśnie tu. Kolejnym duzym posiłkiem powinien być potreningowy

2 2 sniadanie 4 jajka bez zoltek 2-3 kromki wazy i jakis owoc
ze dwa żółtka nie zawadzą , owoc daj na rano i niech to będzie jabłko/grejpfrut,

3 obiad okolo 300 gr piersi z kurczaka gotowanej z ryzem i warzywami oliwa?

4 kolacja o godzinie najpozniej 18, 2 puszki tunczyka i z 5 kromek wazy i do rana głodówka?



Piszesz, ze codziennie trenujesz? Kiedy? Między którymi posiłkami? Przeczytaj to:http://www.sfd.pl/Dieta_-_ułóż_sam_a_-t315296.html i postaraj się wg tych porad ułożyć dietę. Suplementy na razie zostaw, jak nie dasz rady z białkiem zwierzęcym to dopełnisz je tym z odżywki.

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 123
dzieki wielkie za szeroka odpowiedz. . leci Soggggg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Niecodzienne rozwiązanie...

Następny temat

dieta do poprawy cel rzeźba!!!

WPC zestaw