SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

WITEK / Dziennik(TS) / wyciskanie -> nowe zmagania

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6756

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 235 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2548
Witam wszystkich, od dawna kusiło mnie aby przetestować na sobie następujący planik :
Pierwszy
Poniedziałek 80%*2pow*6seri
Środa 80%*3pow*6serii
Piątek 80%*2pow*6serii
Drugi
Poniedziałek 80%*4pow*6serii i
Środa 80%*2pow*6serii
Piątek 80%*5pow*6serii
Trzeci
Pn 80%*2pow*6serii
Śr 80%*6pow*6serii
Pt 80%*2pow*6serii
Czwarty
Pn 85%*5pow*5serii
Śr 80%*2pow*6serii
Pt 90%*4pow*4serie
Piąty
Pn 80%*2pow*6serii
Śr 95%*3pow*3serie
Pt 80%*2pow*6serii
Szósty
Pn 100%*2pow*2serii
Śr 80%*2pow*6serii
Pt 105-110%*1pow*1seria

Aktualne dane o mnie :
Waga : 99
Wyciskanie leżąc : 170

Bardzo by mi zależało na Waszych komentarzach, a wszczegolnosci osob ktore ten trening stosowaly, jestem ciekaw czy sprawdzi on się dla osoby średniozaawansowanej w treningu wycisku. Pozdrawiam!

Bo to zła sztanga była:)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 235 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2548
Zapomniałem jeszcze napisać że pierwszy trening mam już za sobą :
Środa :
Przysiady do ławki (na rozgrzewkę z zapasem:P)
20/10 60/6 90/4 110/3 130/2 140/1 150/1
WL
70/6 100/6 130/2 140/2/2/2/2/2/2
Skos głową w górę
60/6 70/6 80/6 90/6
Przedramiona i pingpong

Suplemantacja : TCM i białko (dorzucę jeszcze glutaminę i jakieś BCAA)
Ogólnie włączam nogi, raz na tydzień przez pierwsze 5 tygodni w ostatni trening (niedzielny) będę robił dociski... Oczywiście raz w tygodniu wąski i skos głową w górę (olewałem przez dłuższy czas, a to był błąd bo ruch mam stabilniejszy odkąd go robię)...

Bo to zła sztanga była:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
Witam,
to blog czy dziennik. I czy moglbys w takim razie podac cel na najblizszy okres i pare dodatkowych danych o sobie, plan dlugoterminowy, po co cwiczysz itd. Oraz diete jezeli taka posiadasz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 235 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2548
Witam obliques!
Moje cele to poprawiać siłę, systematycznie o parę kg, przy tym nie nabawić się kontuzji... Możliwe że w najbliższym czasie dołącze do treningów saunę i bieganie (krotkie by nie oslabiac się)... To jest jak sądzę dziennik treningowy, będą tu zamieszczane relacje z treningów... Ogólnie uwielbiam sporty siłowe a szczególnie wyciskanie leżąc... Cele długoterminowe to kiedyś (mam nadzieję za 2-3 lata) startować w zawodach w kat. 110kg.

Bo to zła sztanga była:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
No to powodzenia w walce o sile
Pozwolisz, ze dostosowalam tytul do schematu by latwiej sie odnajdywalo odpowiedni dziennik.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5021 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 44357
Witam

Fajnie by było gdybyś umieścił FOTO

Twoim celem jest siła, tak więc odpowiednią dietę posiadasz
Oczywiście uwzględnij ją w dzienniku

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 235 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2548


tak wyglądam obecnie... Nie ma rzeźby ale nie o to mi chodzi... .
Natomiast co do diety no właśnie nie mam, jem tak by nie być głodnym i by nie tracić na wadze, co jest ważne w sportach siłowych...

Bo to zła sztanga była:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5021 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 44357
w sportach siłowych (czy to w każdym sporcie) ważne jest dostarczanie odpowiednio skomponowanych posiłków, oraz odpowiedniej ilości B/WW/T

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 235 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2548
Na pewno masz rację muszę nad tym popracować... W końcu jak chce się coś osiągnąć powinno się dążyć do tego nie zaniedbując żadnego elementu... Może coś zaproponujesz dla jegomościa o ok 100kg wagi?

Bo to zła sztanga była:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5021 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 44357


Dieta z dodatnim bilansem kalorycznym lub na 0
(sądząc po sylwetce jesteś EKTO więc lekki plus)


2,2-2,4g Białka/kg masy ciała
0,5 - 1 g tłuszczu/kg masy ciała
5/6g- WW/kg masy ciała

Możesz zacząć od tego.
Białko/Tłuszcz staraj się utrzymywać na stałym poziomie, manipuluj ew WW


i tak:
Białko (licz pochodzenia zwierzęcego)
-piersi kurczaka/indyka, wołowina/ryby/jajka ew odzywka

WW
skupił bym się na ww złożonych
-ryż brazowy/dziki/kasza/makrony durym-pełne ziarno/chleb razowy

Tłuszcz:
orzechy, oliwa z oliwek, olej lniany, nasiona, żółtko jaj

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5306 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24373
Witam, wynik na ławce konkretny. Będę śledził z zaciekawieniem, POWODZENIA!!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening ... prosze o rady

Następny temat

Trening 3 dniowy(4 w zapasie).

Dzem