SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Właściwy trening na klatę i nie tylko

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 474

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2
Czołem,
Mam 30 lat. Od roku zabrałem się za sporty siłowe (wcześniej głównie piłka nożna). Trenuję metodą obwodową wg. treningu ułożonego przez siebie i skorygowanego wg. wskazówek które wyczytałem na forum. W ciągu roku czasu zwiększyłem wagę o ok 5.5 kg. (obecnie 80.5kg przy wzroście 178cm)
Główne ćwiczenia to : pompki w różnym wykonaniu, przysiady (bardzo dobre efekty), brzuszki, podciąganie na drążku, pompki na poręczach (tu najlepsze efekty na tricepsie), biegi. Na ile możliwa ułożona dieta.
Chciałbym osiągnąć poprawę w spaleniu tkanki tłuszczowej, wyrobieniu i średnim rozbudowaniu klaty, brzucha, bicepsów.

Proszę o sugestie treningowe.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 30

Waga: 80.5

Wzrost: 178

Cel treningowy: zwiększenie trochę masy mięśniowej i rzeźby, redukcja jednocześnie tkanki tłuszczowej aby zachować wagę w granicach 80kg. Muszę być sprawny - nie przepakowany.

Staż treningowy na słowni: 1

Uprawiane inne sporty: piłka nożna, biegi

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): poręcze, drążek, sztangielki, ławka do brzuszków skośna- w razie potrzeby mogę dokupić jakieś elementy lub skorzystać z siłowni

Dieta: Jest w miarę, choć na pewno nie doskonała. Nie stosuję suplementów. Nie chcę stosować żadnych szkodliwych substancji !

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: Nie zażywam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na mase

Następny temat

Zakwasy

Fitmeal