SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Vanderlei da Silva

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 15518

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez KAIN z działu MixedMartialArt.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 7936 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 45419


tu troche info o tym zawodniku.
Jesli ktos ma jakies inne obrazki to prosilbym wrzucic.
Vanderlei Silva

lat 21
Brazylia
thaj boks, bjj
7 krotny mistrz (3 w street thaj boks i 4 w chute boksie
waga 90kg
wzrost 180cm

16 wygranych walk
3 przegrane ( Vitor Belfort , Tito Ortiz , Arthur Mariano)





z gówna powstałeś i gównem sie staniesz( jak mnie zaatakujesz:)

a z was to dupy nie prowokatorzy ...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 117 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1070
sovq@

różnie bywa z tym nazwiskiem
http://www.mma.i-s.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=106&Itemid=67 

POZDRAWIAM

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 7936 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 45419


.

z gówna powstałeś i gównem sie staniesz( jak mnie zaatakujesz:)

a z was to dupy nie prowokatorzy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 7936 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 45419


.

z gówna powstałeś i gównem sie staniesz( jak mnie zaatakujesz:)

a z was to dupy nie prowokatorzy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 7936 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 45419


.

z gówna powstałeś i gównem sie staniesz( jak mnie zaatakujesz:)

a z was to dupy nie prowokatorzy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 7936 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 45419


.

z gówna powstałeś i gównem sie staniesz( jak mnie zaatakujesz:)

a z was to dupy nie prowokatorzy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 7936 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 45419


.

z gówna powstałeś i gównem sie staniesz( jak mnie zaatakujesz:)

a z was to dupy nie prowokatorzy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 7936 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 45419


.

z gówna powstałeś i gównem sie staniesz( jak mnie zaatakujesz:)

a z was to dupy nie prowokatorzy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 7936 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 45419


.

z gówna powstałeś i gównem sie staniesz( jak mnie zaatakujesz:)

a z was to dupy nie prowokatorzy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
no to mi sie podoba to jest spoko 100 % lepsze od BJJ.
To jest podobne do systemu chilongdo.
Super naprawde.


Zmieniony przez - bogdol w dniu 2001-11-19 14:18:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Kask ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3395 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 21094
Kawal chlopa jak na 21 lat jakis wyrosniety. Ciekawe jaka diete stosuje?

Kask!

Nie spij, bo ci garnek zlota podrzuca.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzieciaku, to jest purpurowy pas Bjj. A Chilun-do to gowno.

Paweł Ziółkowski
http://czarnypas.gr.pl/bjj
Mata jest mym kościołem, parter moim niebem, Brazylijskie jiu-jitsu moją religią.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prawda gdzie mniejszy moze z wiekszym?

Następny temat

Karate+fitness

nutloveb