Szacuny
0
Napisanych postów
28
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
147
Witam,
Mam 17 lat. Obecnie od miesiąca chodzę na siłownie. Od września chciałby oprócz siłowni zacząć trenować Vale Tudo + BJJ lub MMA + BJJ, ale niewiem co wybrać. Mam do wyboru dla kluby: Berserkes Team oraz Linke Gold Team. W Berserkersach jest MMA, a w Linke Gold jest Vale Tudo. Z MMA mam taki kłopot, że być może godziny nie będą odpowiadały. Bo jeżeli godziny niebędą mi odpowiadały aby chodzić na MMA to wybiorę Vale Tudo + BJJ, ale jeżeli nie będzie kłopotu z godzinami to niewiem co mam wybrać. Dodam że jestem w zasadzie początkującym w sztukach walki. Jedyne co to chodziłem na boks ale to było pare lat temu i to w dodatku krótko na to chodziłem.
Proszę o pomoc
Jeżeli taki temat był to sorry.
Szacuny
0
Napisanych postów
21
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
494
Jeżeli nie będziesz miał problemów z godzinami to polecałbym MMA + BJJ.A jak nie dasz rady na te godziny to twój pomysł jest niezły(Vale Tudo + BJJ)...pozdrawiam. ;)
Szacuny
6
Napisanych postów
162
Na forum
14 lat
Przeczytanych tematów
4322
Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał. W nauce to się niczym nie różni. W obu klubach masz kadrę trenerską bjj godną polecania, co do mma to nie wiem jak to wygląda w LGT ale spod skrzydeł Bagiego wyfrunęło już kilku zawodowców.
Szacuny
0
Napisanych postów
134
Na forum
13 lat
Przeczytanych tematów
1402
Twoje pytanie nie powinno brzmieć MMA czy Vale Tudo ale który klub jest lepszy, bo MMA i Vale Tudo w zasadzie to to samo.
Berserkerzy to bardzo znana marka w Polsce jeśli idzie o MMA, ale lepiej żeby wypowiedzieli się Ci którzy mieli bezpośrednią styczność z tym klubem, a nie tylko ze słyszenia jak ja.
Pozdrawiam
Edit: dokładnie Orzeuek90, w tym Irokez który dał dzisiaj w nocy popis MMA.
Zmieniony przez - sirpeter w dniu 2010-08-19 17:21:13
niezadowolenie z siebie jest podstawą każdego talentu
Szacuny
0
Napisanych postów
110
Na forum
12 lat
Przeczytanych tematów
1517