SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

VITALMAX

temat działu:

ATLETA

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 32995

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 173 Wiek 62 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 24350
No to spróbujemy Vitalmaxa!!
Amino BCAA są rzeczywiście b. ciekawe, zamawiam 3 x 200 kaps., namiary jak zwykle.

Pozdrowienia

Longus

Pozdrowienia

LONGUS

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 50 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94173
Ok. wysyłam dzisiaj.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5177 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 43039
Roberto miałeś mnie dziś odwiedzić
Będziesz jutro?

Moderator w dziale OLIMP
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 50 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94173
Heh, trochę minęło dni nieobecności na forum, ale byłem totalnie zajęty ponieważ Vitalmax po raz pierwszy wystawiał się na zawodach i musieliśmy wszystko dopiąć i przygotować a czasu nie było za dużo.
Jak wywołam zdjęcia, to zrobię jakiś fotoreportaż z zawodów, zdjęcia ma też Zion, było parę osób z sfd z aparatami, więc pewnie będzie co oglądać.
Odwiedzę Cię , Danone w najbliższym czasie, bo teraz już będzie spokojniej.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 5177 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 43039
Spoko zapraszam.
Mi jakoś nie chciało się jechać na cały dzień. Tylu zawodników-i jak się okazało chłopaki wrócili ok 24.

Moderator w dziale OLIMP
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 50 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94173
Ja wróciłem o 2 w nocy bo jeszcze musieliśmy składać stoisko.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 16989 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 141951
Son juz wiesz kiedy dokladnie bedzie wpc?? i jaka cena bedzie ???

<<<Champions
are Made
Not Born
>>>

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 50 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94173
Chciałbym żeby było jeszcze w tym roku, ale to trochę trwa (Sanepid itp.).
Cenę wstępną znam, ale tak na 100% nie chcę mówić bo to też zależy od kursu korony.
W każdym razie powinno być w opakowaniach 750g, 1500g i 3kg.
Chciałbym żeby 1500g smakowego WPC kosztowało ok. 100 zł

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 14530 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 62110
ile % będzie miało to WPC.. będziesz miał smak naturalny?



Doradca w suplementacji

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90018  -->> składy wszystkich znanych gainerów sprawdź!

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 50 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94173
Białko będzie smakowe i będzie miało ok. 80% białka, z czego ok. 75% to będzie WPC a ok. 5% najprawdopodobniej hydrolizat kolagenu (ale tego nie jestem pewien).
Natomiast o smaku naturalnym nie myśleliśmy, ale powiem w Vitalmaxie że jest taka koncepcja i zobaczymy co oni na to.


SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanko zwiaznae z HMB i Kreatyna

Następny temat

Czy slyszeliscie o firmie MultiActiv??

nutloveb