SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Uzupełnienie treningu kalisteniki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 824

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

22

Waga

73

Wzrost

174

Cel treningowy

Ogólnie chcę poprawić sylwetkę i siłę

Staż treningowy na siłowni

2 lata

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full oraz siłownia w domu

Dieta

Zbilansowana

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Kreatyna, Białko

Ostatnio przerabiany plan

Split

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad: 10x110kg, MC: 5x150kg, WL: 100kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 135
Cześć, trenuję kalistenike od roku, wcześniej trenowałem na siłowni. Chcę ułożyć sobie plan treningowy w postaci 3 treningów tygodniowo w tym 2 treningi w domu a jeden na siłowni. Lecz nie wiem jak sobie to wszystko połączyć i jakie ćwiczenia wybrać oraz jakie partie i ile powtórzeń. Mój cel to poprawa ogólna formy i polepszenie siły i wytrzymałości. W domu mam dostępne różne rzeczy typu: Drążek, poręcze do pompek, hantle, sztanga, sandbag 40kg, kamizelka z obciążeniem. Myślałem nad czymś takim, ale nie wiem czy nie wymyślić coś innego bo brakuje mi tu trochę dynamiki.
A
1. Podciąganie na drążku: 3x15
2. Pompki jednorącz: 3x12/3x12
3. Wykroki z sandbagiem: 3x12/3x12
4. Pompki w staniu na rękach: 3x15
5. Proste brzucha: 3x15
6. Biceps: 3x12
7. Triceps: 3x30

B
1. Pompki z klaśnięciem: 3x15
2. Podciąganie australijskie: 3x15
3. Przysiad bułgarski: 3x12/3x12
4. Wznosy bokiem, do przodu i do tyłu w opadzie tułowia: 3x12/12/12
5. Skosy Brzucha: 3x12
6. Przedramię: 3x15
7. Łydki: 3x30

C:
1. Przysiad przedni: 4x8
2. MC: 4x6
3. Wyciskanie sztangi nad głowę: 3x8