SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ustrzec sie przed zastojem.(??)

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 945

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 68
Witam. Planuje poprawić swoja szybkosc. W tym celu bede robil sprinty, skipy, wieloskoki, przysiady itp, wbieganie po schodach i wbieganie pod gorke.
Miesnie moga przyzwyczaic sie do okreslonego rodzaju wysilku(tj, caly czas podobny trening). I po jakims czasie przestana pojawiac sie efekty.
Moje pytanie:
Jakie sa metody na "rozchodzenie" miesni, abym mogl potem dalej cwiczyc i radować się efektami??



Zmieniony przez - RumunBalic w dniu 2008-03-27 17:54:21

Zmieniony przez - RumunBalic w dniu 2008-03-27 17:55:00
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1922 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7236
yyy?czy chodzi ci o zakwaszenie mięśni po treningu?
W zapobieganiu zakwasom kluczową rolę odgrywa poprzedzenie wysiłku odpowiednio długą rozgrzewką i dostosowanie intensywności wysiłku do siły mięśni.
jeśli chodzi ci o trening to wystarczy stosować prawidłowe elementy treningu sportowego:
1-powtarzalność ćwiczeń.
2-regularność ćwiczeń.
3-właściwy stosunek pracy do odpoczynku.
4-konieczność stopniowego zwiększania trudności.

"odrobina aromatu zawsze pozostaje na ręce która podaje ci różę"

http://www.sfd.pl/Shula/WFC_CHALLENGE/Dziennik_Blog.2011/2012r.-t803927.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 68
Nie. Chodzilo mi o to ze jesli trening jest zbyt monotonny, taki sam. Szybkosc przestaje rosnac. Nie ma juz efektow. I wiem ze sa jakies cwiczenia na to zeby z powrotem miesnie mogly sie rozwijac itd. Kiedys to widziałem, ale nie moge tego posta znalezc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 1254 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15996
Po pierwsze nie stosuj monotonego treningu, bo prędzej czy później Ci się on znudzi. Po drugie aby zapobiec zastojowi po prostu musisz trening urozmaicać tak aby mięśnie się nie przyzwyczaiły do jednego i tego samego wysiłku. Dajmy przykład w jeden dzień jedzień 5x1km a w drugi 5km + 2xkm +jakieś dadatki to był tylko przykład który przyszedł mi na myśl, a nie żadna sugestia

ktoś inny może nas uczyć i wskazywać nam drogę ale pracę musimy wykonać sami

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1922 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7236
aaa...to muszę cię zmartwić,budowanie sztbkości to mozolny długotrwały proces.pełno w nim wzlotów i upadków..
monotonne ćwiczenia..!?to tylko zależy od ciebie,można troszkę zmieniać ćwiczenia zawsze to jakieś urozmaicenie ale,wciąż bieganie..he,he.

"odrobina aromatu zawsze pozostaje na ręce która podaje ci różę"

http://www.sfd.pl/Shula/WFC_CHALLENGE/Dziennik_Blog.2011/2012r.-t803927.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 68
No wiem ze szybkosc jest bardzo trudno poprawic. Ale to w kazdej dyscyplinie sportu jest bardzo wazne. Dobry i przeprowadzony z glowa, trening zawsze da jakies efekty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1922 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7236
napisz jak trenujesz(ile czasu,jakie dni,jaki odpoczynek) i co robisz na treningu,to może coś poradzę.

"odrobina aromatu zawsze pozostaje na ręce która podaje ci różę"

http://www.sfd.pl/Shula/WFC_CHALLENGE/Dziennik_Blog.2011/2012r.-t803927.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 68
Trening planuje robic w poniedzialki, czwartki, soboty.
Planuje opierac sie na treningu takim, jak z druzyna.
Tj. Sprinty 4x4 (pad powstanie i sprint oka 60 m, potem pad na dupe, plecy, i z obrotami)
Sprinty pod górke. Schody. Skipy. Potem troche wytrzymalosciowo.(6km po 2 treningach, 8kmx 2 treningi i 12km x2)
Szczerze nie podchodze do tego mega profesjonalnie i z rospiskami jakimis. Planuje robic roznorodny trening.
Ale jesli mozesz to fajnie by było gdybys mi podal przyklad jakiegos dobrego treningu. Bardzo zalezy mi na zwrotnosci. W tym tez celu stretching itp.

P.S.

Wiem ze moze to za dobrze moj plan nie wyglada, ale wiem ze po czyms takim byly efekty:)

Zmieniony przez - RumunBalic w dniu 2008-04-01 15:32:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1922 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7236
hej.jeśli dobrze cię zrozumiałem..
myślę,że powinieneś stopniowo zwiększać kilometrarz(to co przebiegniesz w tydzień)np:zacznij spokojnie,jeśli biegasz tygodniowo 20km.stopniowo zwiększaj dystans aż dojdziesz do 50-60km.tygodniowo.
oczywiście nie chodzi o samo bieganie takiego dystansu.musisz wykonywać rozmaite ćwiczenia dzielone na okresy,dni.
poza skipami a,b,c.wieloskokami,przekładanka,krok dostawny.
wykonuj ćw.
http://pl.


rozciąganie.
http://pl.


trening.
http://pl.

"odrobina aromatu zawsze pozostaje na ręce która podaje ci różę"

http://www.sfd.pl/Shula/WFC_CHALLENGE/Dziennik_Blog.2011/2012r.-t803927.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

HANDBALL

Następny temat

bandazowanie stawu skokowego??

nutloveb