SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Understanding PCT by William Llewellyn

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3624

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 5394 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 70736
http://www.mindandmuscle.net/mindandmuscle/magpage.php?artID=99977

poczytajta

od Post-Cycle LH Levels robi sie ciekawie

wydymac caly swiat

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 1966 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23192
Czyli clom nie daje wystarczajacego efektu jakiego sie po nim ludzie spodziewaja...

Zmieniony przez - Typer w dniu 2007-03-01 14:42:36

Dopóki żyję dopóty walczę,
dopóki walczę dopóty jestem człowiekiem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 5394 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 70736
dla mnie pct bez clomidu to ciekawa i przydatna informacja

wydymac caly swiat

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 1966 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23192
Sam tez sie teraz nad tym zastanawiam.

Niedlugo ON,wiec moze dam taki PCT.

Dopóki żyję dopóty walczę,
dopóki walczę dopóty jestem człowiekiem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 617 Napisanych postów 14395 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 254991
widziałem to i w sumei ciekawy art

z tym ze kazda szkoła uczy inaczej...mnie osobiscie ciekawi kwestia hcg w cyklu z uzyciem dlugosetrowych srodków jak np sustanon tzn konkretnie chodzi mi o to kiedy wrzucic hcg? jest pincet tysiecy teori na ten temat jedni twierdza ze nie ma sensu uzywanie hcg zanim poziom androgentów nie opadnie (w przypadku sustanonu ok 3-4 tygodnie)i mi tez sie tak wydaje drudzy ze juz w kilka dni po ostaniej iniekcji pasuje zaczac go brac i skonczyc przynamniej tydzien przed pct i to jest wersja ktora jest systematycznie "lansowana" na naszym forum -- to jest moim zdaniem kompletny idiotyzm bo uzycie hcg zaraz po ostatniej iniekcji sus/omo teoretycznie bedzie bezowocne/bezsensowne

Pasuje to raz na zawsze wyjasnic bo jednoznaczna odpowiedz nigdy nie padła a jak na forum pada pytanie o hcg to "znafcy" albo mowia ze jest niekonieczne albo rozpisuja je niewłasciwie...porazka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 545 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4566
a moze ktos tam wytlumaczyc o co chodzi z tym odblokowaniem?

czy to laska czy to chlop sezonowcom mowie stop

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 11455 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 83143
marvel ale czego konkretnie nie rozumiesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 5394 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 70736
po 21 tyg na enanie 250mg/week,hcg dodano okolo 3 tyg po ostatnim shocie razem z nolva.czyli po takim cykliku to paczka pregnylu siadzie jak zloto

czyli normalne pct tylko na odblokowanie zamiast clomidu dodano hcg.
nastepne pct zrobie wlasnie na hcg/tamox



Zmieniony przez - Ksiedzu w dniu 2007-03-01 15:54:29

wydymac caly swiat

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3592 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 31917
ja clomidu juz i tak nie tkne...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 545 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4566
aha :) czyli dobrze mowie ze nie ma to jak po cyklu hcg :D a zawsze tylko slyszalem po co wydawac na to pieniadze :P

czy to laska czy to chlop sezonowcom mowie stop

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1544 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29955
no i np bede robil na tym odblok to jakie dawki HCG i jaka czestotliwosc kucia
1 tydzien 5000IU ....tak jak tam napisali mam rozumiec??;>
2 5000
3 2500 tak?? i jaka czestotliwosc itp

Zmieniony przez - -sailor- w dniu 2007-03-01 16:22:17
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MOZNA BRAC KOXy DOMIESNIOWO z CHOROBą wrzodowa.?

Następny temat

Cykl t.prolongatum 200mg co 3dni ??

nutloveb