SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ulepszenie planu treningowego

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 137

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 816
Cześć, chciałbym zapytać was o ocenę mojego nowego planu treningowego. Cel to efektywny ciężki trening. Mój staż to 3 lata. Wyniki siłowe: Przysiad: 15x110kg, Martwy: 15x125kg, WL: 10x80kg. Ogólnie trenuję na takiej zasadzie, że ćwiczenia dynamiczne robię na małej ilości powtórzeń 1-5 a ćwiczenia typu Przysiad, Martwy, WL, Podciąganie na ponad 12 powtórzeń.

Plan A:

1. Podrzut: Rampa otwarta 3
2. Przysiad: Rampa otwarta 15
3. Wyciskanie na barki: 4x15
4. Wykroki: 4x15
5. Dipy: 4x15
6. Podciąganie: 4x15
7. Brzuch: 4 serie

Plan B:

1. Wejście na drążek: Rampa otwarta 3
2. MC: Rampa otwarta 15
3. Wyciskanie hantli na ławce skośnej: 4x15
4. Wiosłowanie: 4x15
5. Spacer Farmera: 4x50 kroków
6. Wznosy bokiem: 4x15
7. Biceps: 2x15

Przerwy między seriami 2/3 minuty

Ogólnie taki plan A/B/A lub B/A/B i czasami A/B/C ten C w postaci treningu obwodowego na ciężarach, ale raczej spontaniczny. Pozdrawiam i liczę na pomoc w poprawie tego planu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3700 Napisanych postów 44875 Wiek 35 dni Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336304
Napisz jakie masz cele, gdyż od tego powinniśmy zacząć rozmowę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 816
ronie220
Napisz jakie masz cele, gdyż od tego powinniśmy zacząć rozmowę.


Moim celem jest zwiększenie siły ogólnej i sprawności, niekoniecznie chcę podnosić siłę w Przysiadach, MC i WL, ale bardziej skupić się na innych ćwiczeniach typu Podciąganie na jednej ręce, flaga, podrzut, wejścia siłowe na drążek, oraz zbudować solidne przedramiona bo odstają, ledwo utrzymuję nachwytem 160kg przez kilka sekund.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

2 kg = 1 cm w bicepsie ?

Zestaw 1