SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Układanie treningu oraz dieta

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 522

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Kolejny raz zwracam się z pytaniami. Postanowiłem wykonywać ćwiczenia, które są zawarte na tej stronie - http://www.fitnow.pl/pl/3/626/1952
tyle, że mnie interesują tylko ćwiczenia na klatkę oraz ramiona. Źle ułożyłem plan i generalnie ćwiczę hantlami codziennie, np. poniedziałek i wtorek, środa przerwa i czwartek i piątek znowu ćwiczenia. Dobrze robię, czy źle? Codzienne ćwiczenia mogą zaszkodzić? Generalnie ja bym ułożył plan treningów tak:

Poniedziałek: klatka + triceps

Wyciskanie hantli na ławce skośnej w górę 4 serie 12, 10, 10, 8 powt
Wyciskanie hantli na ławce poziomej 4 serie 12, 10, 10, 8 powt.
Rozpiętki z hantlami 3 serie 12 powt.
Wyciskanie francuskie hantli w leżeniu 3 serie 12 powt.
Prostowanie ramienia z hantlą w opadzie tułowia 3 serie 12 powt.
Wyciskanie jednorącz hantli w siadzie 3 serie 12 powt.

Środa: plecy + biceps

Wiosło hantlą w opadzie tułowia 5 serii 12, 10, 10, 8, 6 powt.
Wiosło hantlami w opadzie tułowia na ławce skośnej w górę 5 serii 12, 10, 10, 8, 6 powt.
Przenoszenie hantli za głowę 2 serie 12, 10 powt.
Uginanie przedramion z hantlami na ławce skośnej w górę 3 serie 10 powt.
Uginanie przedramion z hantlami - marsz 3 serie 10 powt.
Uginanie przedramion z hantlami - uchwyt młotkowy 2 serie 10 powt.

Piątek: plecy + biceps

Środa: plecy + biceps

Wiosło hantlą w opadzie tułowia 5 serii 12, 10, 10, 8, 6 powt.
Wiosło hantlami w opadzie tułowia na ławce skośnej w górę 5 serii 12, 10, 10, 8, 6 powt.
Przenoszenie hantli za głowę 2 serie 12, 10 powt.
Uginanie przedramion z hantlami na ławce skośnej w górę 3 serie 10 powt.
Uginanie przedramion z hantlami - marsz 3 serie 10 powt.
Uginanie przedramion z hantlami - uchwyt młotkowy 2 serie 10 powt.


Czy taki trening byłby odpowiedni i przyniósł by jakiekolwiek rezultaty? Nie chcę mieć nie wiadomo jakiej klaty, czy bicepsów jak jakiś paker tylko lekko zakreślone bicepsy i trochę klata. Nie chcę rzeźby, zależy mi na jak największej sile.

I teraz kolejne pytanie, jaką dobrać do tego dietę?

Przykładowo u mnie codzienne odżywianie wygląda tak:

Śniadanie:

- mleko

Drugie śniadanie:

- zależy co jest w szkole

Obiad:

- rzadko jem

Kolacja:

- przeważnie nic, czasami mleko

To wszystko. Wiem, że odżywianie śmieszne i w ogóle nie ma jak z tego zbudować mięśni, tak więc zwracam się do was z pytaniem co wy dodalibyście do tego jadłospisu, tak abym mógł zbudować mięsnie. No bo przecież sam trening siłowy nic nie da. I jeszcze jedno, można jeść słodycze, cokolwiek co jest nie zdrowe? Można pić napoje gazowane, soki itd. czy tylko czystą wodę? (gazowaną, czy niegazowaną?). I czy w czasie i po treningu pić dużo wody? Co z odżywianiem przed i po treningu?

Jak w ogóle wy widzielibyście ten plan oraz dietę? Macie jakieś wskazówki i porady, co dodać, zmienić itd? Zależy mi na jak najszybszych rezultatach, dlatego chcę gwałtownie zmienić dietę oraz zacząć trenować z tego planu.

Wiek: 15 lat
Waga: 65 kg
Wzrost: 175 cm

W domu mam tylko hantle o max. obciążeniu 5kg, z czego wszystkie hantle to 30kg.



Zmieniony przez - payne w dniu 2013-11-21 20:01:19
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 7828 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 151856
Zależy mi na jak najszybszych rezultatach, dlatego chcę gwałtownie zmienić dietę oraz zacząć trenować z tego planu.

Pierwsze co zrobię, to sprowadzę Cię na ziemię - tak się nie da kulturystyka, czy ogólnie sporty siłowe to dziedziny w których cierpliwość to podstawa, a nic nie przychodzi "szybko". Albo się z tym liczysz, albo zajmij się czymś innym.

Jeśli chodzi o trening - jest dramatyczny, bezładu i składu. Pominąłeś wiele partii mięśniowych jak barki czy nogi (rozwijamy całe ciało, albo wcale).

Dieta jak wspomniałeś również jest "śmieszna", ale od tego jest odpowiedni dział i tam szukaj wskazówek.

To co mogę poradzić to na pewno trening FBW (full body workout) - poczytaj o nim, pogogluj trochę i zainwestuj trochę czasu w to, bo nikt Ci wszystkiego na tacy nie poda. Dalej sugeruję odwiedzić dział odżywianie i również nabyć chociaż podstawową wiedzę, następnie jak będziesz miał jakieś wątpliwości/pytania (a na pewno będą) wtedy warto założyć temat i zapytać osoby bardziej doświadczone o wskazówki.

pzdr.

Zgodny z regulaminem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeszcze jedno, jak zwiększyć rzut w piłce ręcznej? Mam dość słaby rzut i nawet ledwo dorzucam do bramki, więc jakie mięśnie ćwiczyć, aby rzucać petardy, bo teraz śmiesznie to wygląda.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak kalistenika wpłya pozytywnie na układ krwionośny.

Następny temat

3-d split na SZEROKOŚĆ

Fruzelina