SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Uda i pośladki

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3047

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1871
Nie wiem czy dobry dział jeśli nie to proszę o przenie sienie do odpowiedniego.

Ostatnio zauważyłem że moje uda i pośladki wyglądają jakby zalana tłuszczem, jednak jak napinam to mniej już to widać. Ostatnio nawet moja narzeczona zauważyła to: "jakie masz wielkie uda, weź już nie pakuj na nie".

Mam 22 lata ważę 79.5 kg, wzrost 183 cm, sylwetka wysportowana.
Od 9 lat trenuję Judo z przerwami, biegam i chodzę na siłownię. Od 2 lat bardzo dużo siedzę przed komputerem. Staram się dobrze odżywiać.

Na przełomie od końca listopada do połowy stycznia stosowałem gainery i białko 4g na 1kg masy ciała(wliczając dietę). Trening był bardzo intensywny 2-4x w tygodniu siłownia, 1-3 trening na macie.
Ćwiczenia jakie wykonywałem na siłowni to:
- przysiady ze sztangą 80-100kg (do kąta prostego)
- wypady z obciążeniem po 20kg w rękę (kąt prosty w kolanach)
- wyskoki z przysiadu z obciążeniem od 5kg do 30 kg
- martwy ciąg 80kg - 120 kg (czasem też o prostych nogach)

Podczas treningów judo nogi dużo pracują(głębokie przysiady się zdarzają) dużo biegania przewrotów na czas itp, walka, treningi wejść do rzutów.

Trochę też biegam, dystanse od 4km - 8kg(w okresie zimowym wcale)czasem interwały.

Jak myślicie czym to jest spowodowane? Dodam że w ogóle nie robiłem rzeźby na nogi i pośladki.

Co powinienem zrobić żeby pozbyć się tego? Jak na mój gust to powinienem jakoś spalić te mięśnie i ewentualny tłuszcz, ale nie wiem jak i jakie ćwiczenia zastosować.

Czy powinienem więcej biegać i poczekać na rezultaty?
Czy powinienem zastosować jakieś ćwiczenia które zredukowały mięśnie?
Czy powinienem od razu wziąć się za rzeźbę pośladków.

Myślę nad dorzuceniem spalaczy i więcej biegania na czczo.

Pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 79.5

Wzrost: 183

Obwód klatki: bd

Obwód ramienia: bd

Obwód talii: bd

Obwód uda: bd

Obwód łydki: bd

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 10%

Aktywność w ciągu dnia: w poście

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: w poście

Odżywianie: w poście

Cel: poprawa estetyki i proporcji

Ograniczenia żywieniowe: w poście

Stan zdrowia: bdobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: w poście

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: thermo speed extreme

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: tak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
wrzuć foto- zobaczymy czy nogi masz rozbudowane/umięśnione, czy podlane smalcem.
jesli to mięsni- to nie rozumiem po co chcesz je spalić w takiej sytuacji powinienes byc więcej niz zadowolony.
jesli fat- bieganie, rower, stepper, orbitrek (nie na cięzkich obciązeniach), w strefie tlenowej-aero (~65%HRMax) albo interwały+ dieta pod redukcje.
bieganie na czczo jest OK, ale rownie dobrze mozesz je robic po siłowym. co do spalacza- nie wypowiem sie w tej chwili, bo nie wkleiłes diety jaką masz- co jest kluczowym czynnikiem do włączenia suplementacji
1

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1871
Odnośnie diety to nie mam jakiejś szczególnie rygorystycznej:
rano
owsianka + chleb razowy (2 kromki) z masłem ożechowym

2 śniadanie owoce,sałatki/surówki czasem piersi z kurczaka, zdarza się zdrowy kebab:P

obiad w domu, nie jadam ziemniaków

kolacja uzupełnienie białka/węgli zależnie od tego co robiłem w danym dniu.

Na śniadania/kolację jem jajka, tuńczyka zależy na co mam ochotę.

A jeśli jednak mięśnie to jak je spalić?
Foty wrzucę kolo 20.

Zmieniony przez - sarelo w dniu 2011-05-31 17:36:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1871
Nie jestem mistrzem w słitfociach ale coś tam widać :P

















Pośladki wyszły koszmarnie więc nie umieszczam :D

Zmieniony przez - sarelo w dniu 2011-05-31 21:57:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25123
Weź lekko ugnij w kolanach i napręż nogi, lub wyprostuj na maxa nogę i napnij ją - wtedy widać te mięśnie, a jeżeli nie to znaczy że nie trenowałeś nóg, od biegania mięśnie nie rosną - wręcz przeciwnie. Chcesz mieć umięśnione uda to przysiady ze sztangą - pełne i półprzysiady, wypychanie na maszynie, przysiady wykroczne, uginanie w leżeniu itp.

Uda jak są w spoczynku to nigdy nie widać mięśni, jak leżysz na łóżku to zawsze będzie widać zwykłe udo - dopiero jak napinasz to widzisz co masz.

Na 100% bieganie długodystansowe pomoże uszczuplić nogi - nie ważne co tam jest, mięsnie czy tłuszcz spalacz też może to przyśpieszyć ale nie znam się na jego doborze. Palenie mięśni to jednak głupota

Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2011-06-01 00:54:13
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
na pewno te nogi to nie jest czysty mięsien. masz podlane smalcem. mozesz to zmienic: dietą redukcyjną i aerobami/hiitem (pisałam o tym powyzej)

niestety- najpierw musisz zmienic diete i to totalnie, bo to co napisales nijak ma sie do redukcji

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1871
Damn it
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta low carb do oceny

Następny temat

Rodzinna dieta do poprawki :) i problem z posiłkiem przed i po treningowym.

NutLove