SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

USA - Co kupować ??!!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 315694

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1993 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29121
Siemka.Widze duzo ludzi pyta caly czas co z USA kupic z supli,odzywek i z jakich firm kupywac.

Napisze troche co warto tak mniejwiecej brac ,moze sie komus przyda.
Wybieram te najlepsze,w przystepnej cenie,dobre smakowo suple,odzywki, mozna znalesc wiele wiecej godnych napisania,ale z tych co napisze napewno kazdemu wystarczy.


Ludzie pytaja jakie firmy sa tu najpewniejsze i jakich sie trzymac,to ciezko jednoznacznie napisac bo jest tu pewnie z 1000 firm ktore cos tam robia z supli,praktycznie cotydzien widze nowe firmy.

No ale z tych firm ktore napewno wiekszosc cwiczacych zna ,ktore maja dobra renome i jakosc supli jest napewno dobra to mysle ,ze bedzie:
(wymienie te ciekawsze firmy,co nieznaczy ,ze z innych firm odzywki sa gorsze)

SAN nutrition
Dymatize
Optimum nutrition
MRM
MAN
NOW
EAS
Prolab
CytoSport
ErgoPharm
Labrada
Gaspari
VPX sport
Syntrax
LG science(kiedys Legal Gear)
Nutrex
Universal
Ultimate nutrition
MuscleTech
PrimaForce
Nutrabolics
Sci-Fit
Designer Supplements
i wiele wiele innych

Krotki podzial na rodzaj suplementow,odzywek i co z danej kategorii jest warte kupienia.

Stacki kreatynowe-tu jest oddzielne zestawienie tylko stackow kreatynowych(za ok miesiac bedzie kolejna czesc) http://www.sfd.pl/temat262869/

Czysty Monohydrat kreatyny:

Optimum - Creatine Powder
PrimaForce- CreaForm
NOW foods- Creatine Powder
EAS- Phosphagen
MRM-Creatine monohydrate
Dymatize- Micronized creatine
Prolab- Creatine
Ultimate nutrition - Creapure

Te co wymienilem to dobre,tanie i sprawdzone przez wielu mono(cena we wszystkich za gram jedynie ok 2-3 centy)

Czysty bez dodatkow Jablczan kreatyny:
Sam jablczan malo firm ma w swojej ofercie ,njpopulrniejszy,dobry i tani to
Cubed z SAN nutrition

Czysty bez dodatkow Etyl ester kreatyny (w tej kategori wybor jest przeogromny-wymienie te najtansze,ale dzialaja tak samo lub lepiej jak te za 10 razy drozej):

Higer power- Creatine Ethyl Ester
PrimaForce- CEE
Fast-creatine ethyl ester(dla mnie najlepszy ester kretki i przytym najtanszy_godny polecenia)


WITAMINY,zdrowe oleje,prodokty prozdrowotne:

z tych firm napewno kazdy znajdzie cos dla siebie ciekawego:
NOW foods(przedewszystkim ta firma jest godna uwagi)
Swanson (dla mnie ta firma i NOW to 2 najlepsze w tej kategori)
Lindberg
Nature's Life
Natrol
Twinlab(ta firma nie tylko robi znane z kazdego sklepu odzywki,maja rowniez w ofercie mnostwo witamin i supli prozdrowotnych- olej rybi biore tylko z tej firmy)
Country Life


GLUTAMINA:
Tu kierujcie sie cena ,wiec podam te najtansze:

Optimum- Glutamine powder
PrimaForce- GlutaForm(bardzo tania)
1fast400- L-glutamine( najtansza glutamina 25$ za 1000 g)
MRM- L-glutamine
MHP-Glutamine SR

Inne formy glutaminy:

San nutrition-NAG(n-acetyl-l-glutaminy)
Omega Sports- Etyl ester glutaminy


GAINERY:
Tez wymienie te ciekawsze bo wybor jest niemaly:

Prolab- N- large 2
MRM- Massive muscle gainer
CytoSpor- CytoGainer
Optimum- Serious Mass
MHP- Up your mass
Optimum- Pro complex gainer
ISS research- Gainer matrix
IDS- Smart gainer


Bialka serwatkowe(bialka szybkowchlanialne):
kieruje sie jakoscia,smakiem,cena:
(mysle ze to co wymienie to wystarcza kazdemu-swietnie rozpuszczalne,kazde smakuja bardzo dobze i ceny tez dobre)

Optimum- 100% Natural Whey - Gold Standard
Dymatize- Elite Whey
Cytosport- Complete Whey
Syntrax- Nectar protein
MRM- Metabolic Whey


Mieszanki bialkowe(bialka wolnowchlanialne,):

Optimum- Anabolic Milk
Syntrax - Matrix 5.0(swietne bialeczko,bardzo tanie w USA i smak pyszny)
Xtreme Formulations- Ultra Peptide
Dymatize- Mega Milk
Nutrabolics - IsoBolic Protein


Zwieksz poziom testosteronu,obniz poziom estrogenu:
(Tu wymienie tylko te najmocniejsze)

ErgoPharm- 6-OXO
Legal Gear- Formadrol
Gaspari Nutrition- Novedex XT
Designer Supplements- Rebound XT
Instone- Forza-T
Sci-Fit - TZ3
SAN- Attitude


Spalacze tluszczu:
(w tej kategori sie najmniej znam, bo nieuzywam spalaczy,wymienie te ktore slyszalem ,ze sa dobre)

ErgoPharm- AMP
MuscleTech- Hydroxycut Hardcore
Nutrex- Lipo-6
MAN- Scorch
Legal Gear- Speed


Dobra narazie na tyle.Pozniej jeszcze cos dopisze,bo tak teraz szybko zebralem co mialem w glowie,wiec pewnie wiele zapomnialem.

Pzdr.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1586 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24560
Nie wiem, czy mi się to przyda, ale sog za pracę

RECEDITE,PLEBES!GERO REM IMPERIALEM!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1993 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29121
Dzieki.
No ja tez niejestem wlasnie pewien czy sie przyda ,ale moze bedzie kilka osob zainteresowanych,bo juz dzis widzialem 2 tematy z zapytaniem o suple z USA.

pzdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 36567 Wiek 25 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 114024
co prawda do US się nie wybieram, ale art fajny

pozdro

Zmieniony przez - King_Odin w dniu 2006-06-28 20:39:40

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 546 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9341
Hej
AnabolX moglbys podeslac na priv adresy sklepow internetowych z suplami ktore bys polecil pod wzgledem cena/jakosc uslug? Kumpel jest na wakacje w stanach i powiedzial ze przywiezie mi co bede chcial wiec bylbym wdzieczny gdybys wyslal mi jakies linki Co do sprawy cla to chyba nie powinno byc z tym problemow przy sytuacji ze kumpel osobiscie je "przemyca"?
Z gory wielkie dzieki,
pozdr.

----===<|MaLuCzKi|>===----

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1993 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29121
Siema.
Zaraz Ci Maluczki wysle pare adresow lepszych tanich sklepow.
A jesli idzie o Clo to ja niestety niemam pojecia w tych sprawach.
Ale mysle,ze niebedzie problemow jak kumpel Ci zechce wziasc pare supli.
Bardziej sie moga przypiepzyc jak by wyslal z kilka duzych pak a tak to mysle luzik.

pzdr.

Zmieniony przez - anabolX w dniu 2006-06-28 21:17:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 92660
Sog.
zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 586
fajny art, moglbys wkleic dalsza czesc?? oraz podac firme ktora ogolnie wygrywa w klasyfikacji cena/jakosc/smaki w USA?

-----

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 586
BTW: mieszkasz w stanach??

-----

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 546 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9341
AnabolX dzieki
SOG'a dalem!
Pozdr.

----===<|MaLuCzKi|>===----

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 7171 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 74292
dobry post jak zawsze

sog nie wejdzie
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

mono inkospor'u

Następny temat

Lipcowe Total Rebuild by Jankiel88 pods. str.8

Fruzelina