SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

UIT - Cel podtrzymanie wagi oraz rzeźba - ile białka ?

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1324

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 67
witam to ja mordobitek .
UIT - Umiarkowana intensywność treningów
Przypomnienie : wcześniej byłem pod nazwą JunkieXL, niestety sytuacja się zrobiła taka, że nie moge normalnie funkcjonować na tym forum .

Do rzeczy :

Założenia UIT :

2 razy na tydzień bieżnia po 40 minut
3 razy na tydzień FBW po 40 minut (największa ilość powtórzeń na klate, barki, bicepsy : 20 powtórzeń

Biegać będe spokojnie, nie za bardzo intensywnie

Jak widać trening krótki, ale sytuacja jest troche skomplikowana, gdyż nie mam odpowiednio dużego zaplecza finansowego i po przeliczeniu moge maksymalnie spożyć 1.6 g białka na kmc dziennie, nie zniże się do tej wartości, będe stale ją utrzymywał .
Węglowodany oraz tłuszcze wg. zapotrzebowań i z tym nie będzie problemu .

W ciągu dnia poza treningami wychodze na zakupy i zagrać sobie w sts-ach z tym, że nie prowadze życia przesadnie towarzyskiego , czyli moja aktywność poza treningami jest raczej umiarkowana.



Moje finanse na rok : 7000 zł

Pytanie w wątku jest dość proste, ale prosze o pomoc ekspertów .
Ile białka można pożerać w UIT aby utrzymać wagę i troche się podrzeźbić ?

Moje wymiary :

Wzrost: 184
Waga : 95
Tkanka tłuszczowa - troche w boczkach i okolicach ud
Biceps : wygląda na więcej
Cel : biceps 40 i reszta wprost proporcjonalnie, nie pragne za dużo
Dotychczasowa aktywność : spacery, skakanie, i podnoszenia cięzarów, lecz w mniejszym wymiarze czasowym
Stan chorobowy : nadciśnienie
Determinacja : 100 %
Sen : troche rozlegulowany

To by było na tyle.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MrPapaj T. Lech
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3172 Wiek 42 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18690
Ciężko jednoznacznie to określić.Myślę że około 2gr powinno być dobrze.Ale ciężko będzie Ci utrzymać wagę jednocześnie rzeźbiąc się..Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 67
witam to ja mordobitek.
Dziękuje za rozwinięcie .
Czyli jeszcze z 0,4 dołożyć, ale jak to zrobić ?

Jeżeli chodzi o jedzonko to jajka i twaróg nie są jakieś drogie, gorzej będzie z rybami, ale one tylko 3 razy w tygodniu .
Do tego mineralka, mleko 1,5%, warzywa, owoce, indyk, izolat, witaminy, omega i inne rzeczy ....
Nie wiem czy zmieszcze się w przedziale 7000 na rok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 36567 Wiek 24 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 114022
Trzymaj się tych 2-2,5g i będzie ok, przynajmniej według mnie. Dlaczego planujesz od razu na rok? Wszystko może się w trakcie zmienić ;)

HST PUSH & PULL - mój autorski "system" treningowy:http://www.sfd.pl/-t589381.html
Dieta LOW-CARB, art dla początkujących: http://www.sfd.pl/-t655403.html
Redukcja od A do Z - wszystko o redukcji:http://www.sfd.pl/-t654560.html
Tabata - co to jest i za co ją lubię?: http://www.sfd.pl/-t963145.html
Takie wielkie, takie niewinne. A same niosą na grzbiecie skrzydlatą kostuchę. Polską śmierć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 67
Czyli w UIT jak i wysoko intensywnym treningu białko na podobnym poziomie ?
Przyznam, że się troche dziwie, ale dziękuja za zdrową odpowiedź .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23
Witam to ja Mordobitek, Bolic, JunkieXL, SFBeing, EDSilver, CJ Bentley, 95procent, Oralizator, a reszty nie pamiętam

1. Czy 2 g na kmc to warunek , nawet w Umiakowanym Treningu ?

2. Co sądzicie o niektórych instytutach, które zalecają tylko 1,5 g na kmc ?

Rozwinięcie :

Trening z pilotem w ręku i przełączanie kanałów nie wymaga wiele i białko powinno być na poziomie 1 g na kmc aby podtrzymać funkcje życiowe ....

Podsumowanie :

Jak to się ma dla nadciśnieniowców, którzy podchodza z obawą do dużych ciężarów ? Mówie tu też o sobie.
Czy białko powinno być na podobnym poziomie co w intensywnych treningach, czy też nie ?

Za zdrowe odpowiedzi z góry dziękuje, Bolic żegnać, Bolic mówić papa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 3262 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10507
Nie przekraczałbym białka powyżej 2,0g na kg masy ciała. Co do nadciśnienia, ciężko powiedzieć, w tej kwestii lekarz powinien się wypowiedzieć, którego stopnia to nadciśnienie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Do fachowców od masy

Następny temat

OMEGA 3 PROBLEMY

Zestaw 1