SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

UFC 135 Live

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 9388

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 9094 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 37391
czemu te streamy się zawsze s*******ą jak się zbliżamy do main eventu do c***a wacława
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 9094 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 37391
dawaj linka bullet :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 46 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18310
3 runda nie potrzebna, hunt powinien skonczyc to w 3 ale itak brawo dla hunta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 194 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2505
Rothwell moze pozazdroscic kondycji Pudzianowi xDDDD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2607 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 17835
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 11497 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45161
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1575 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9677
Jedyny stream krory sie nie zacina jest po portugalsku i w dodatku cały czas coś *******a...

"I can't allow myself to be ordinary!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 534 Napisanych postów 2636 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 88674
pieknie.. nie wygral tym swoim ciosem urywajacym glowe ale poprawil sie w parterze

Nie mam siły na to żeby nie ćwiczyć..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8617 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 80644
O kurczę, Hunt i Rotwell jak dętki w 3-ciej....

Ale fajna walka, graty dla Hunta, widać że się postarał na traningach.

"Only he who battle wins.
The scald sang to their kings.
Let the battle be fought to be won"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 194 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2505
http://www.sportlemon.tv/v-2/10/90/v-309030.html - dziala i sie nie zacina, po angielsku
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Strikeforce Challengers 19:Larkin vs Rossborough - wyniki i dyskusja

Następny temat

UFC 135 - wyniki i dyskusja po gali.

Wheya