SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ułorzenie planu na mase.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 363

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 14
Witam
Chciałbym przybrać trochę na masie i prosiłbym o pomoc w ułożenie planu treningowego.
Wiek- 25 lat
waga- 60kg
wzrost- 178cm
Staż na siłowni praktycznie zerowy, w tamtym roku przez dwa miesiące trochę ćwiczyłem na atlasie.
Duzo pale, paczka dziennie, ale zamierzam ograniczyć do 2 paczek tygodniowo.
Diety nie zamierzam układać, normalnie 4 posiłki dziennie plus te suplementy.

https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis35334.html
https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_VitaminALL_Vitamins___Minerals-opis34160.html#dawkowanie

atlas który posiadam

https://allegro.pl/oferta/zestaw-126-kg-lawka-stojaki-regulowane-modlitewnik-7209435947?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:category&bi_c=NzI1OWMyZWEtNjQwOS00OTM4LThhZGEtNDgzMDRjMDI1YmMxAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=d7f019c8-f95e-43bd-ba46-a2ea63f32227
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16505 Napisanych postów 128176 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440467
spokojnie zrobisz ten trening https://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html
oprócz przysiadów, bo nie masz stojaków, więc mozesz dać wykroki

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9760 Napisanych postów 154944 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210879
no i odstawienie papierosów powinno skutecznie wpomoc budowanie masy, wiec same plusy pozbycia sie nalozgu, nie wspominajac juz o zaoszczedzonej gotowce

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 14
dzięki za pomoc. W tamtym roku jak ćwiczyłem przez te dwa miesiące używałem takiego planu. i nawet przytyłem prawie 5 kilo w 2 miechy.
– Dzień I – klatka piersiowa, triceps, brzuch;

– dzień II – plecy, biceps;

– dzień III – nogi, barki.

Dzień I

– wyciskanie sztangi na ławeczce poziomej – 3 serie, 10/8/6;

– wyciskanie sztangielek na ławeczce dodatniej – 3 serie, 10/8/6;

– rozpiętki ze sztangielkami na ławeczce poziomej – 3 serie, 12/10/8;

– francuskie wyciskanie sztangi leżąc – 4 serie, 12/10/8/6;

– spięcia brzucha – 3 serie, 10–15 powtórzeń w każdej.

Dzień II


– martwy ciąg – 5 serii, 12/10/8/8/6;

– wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia – 3 serie, 10/8/8;

– zginanie przedramion ze sztangą stojąc – 4 serie, 12/10/8/6;

– naprzemienne zginanie przedramion ze sztangielkami siedząc – 3 serie 12/10/8.

Dzień III

– przysiady ze sztangą na karku – 3 serie, 10/8/6;

– wykroki długie chodzone – 3 serie, 12/12/10;

martwy ciąg na prostych nogach – 4 serie, 10/10/8/6;

– wspięcia na palce stojąc – 4 serie, 15–20 powtórzeń w każdej;

– wyciskanie sztangi zza karku – 3 serie, 10/8/6;

– arnoldki – 3 serie, 10/8/6;

– wznosy sztangi wzdłuż tułowia stojąc (chwyt szeroki) – 3 serie 10/8/6.



Zmieniony przez - newshoesnew w dniu 2019-01-22 13:00:32

Zmieniony przez - newshoesnew w dniu 2019-01-22 13:01:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9760 Napisanych postów 154944 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210879
Plan typowy klasyczny często powielany z powodzeniem. Możesz wykorzystać go ponownie lub skorzystać z bardziej złożonej formy treningowej

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340433
Tak, plan powinien spelnic swoje zdanie. Oczywiście pod warunkiem trzymania odpowiedniej diety.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 14
Z dieta akurat będzie problem. Nie mam czasu zbytnio jej przestrzegać i gotować oddzielnych posiłków. Jem to co jest w domu. 4 posiłki dziennie i ta odżywka nie wystarczy?
https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mass_Acceleration-opis35334.html


Zmieniony przez - newshoesnew w dniu 2019-01-24 13:50:27
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia na siłowni po rekonstrukcji kolana

nutloveb