SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ułożenie planu

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1294

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
witam.

Prosze specjalistow o pomoc a raczej ułożenie "treningu".

Chodzi mi o rozciaganie nóg do KB.
cwiczyłem pewien okres kicka ale teraz przez prace niemoge chodzic na treningi.
chcialbym cwiczyc w domu rozciaganie nóg,tak że jak zaczne znow chodzic na treningi zeby byc dobrze rozciagnietym.

Myśle nad 2 treningami wtyg po ok.40min.

Mam do dyspozycji piwnice +worek + gruszke refleksowke + skakanke + oprzyżadowanie z siłki.

prosze o konkretny plan bo naprawde niemam czasu przegladac 10000 postów a jedynie prosze o konkrety.


pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 2696 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 31115
https://www.sfd.pl/ROZCIĄGANIE!!!!!-t134922.html to jesli chodzi o rozciaganie bez przyrzadow

a na worku wg mnie dobre jest cwiczenie samych kopniec w rundach po 3 min-np kopiesz tylko midlle kicki albo tylko front kicki, na poczatku lekko pozniej reszte rundy mocno, pozniej laczyc w kombinacje kopniec i uderzen ale tu moj zakres wiedzy sie konczy

We gonna break

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
mi bardziej zalezy na tym zeby moc spokojnie kopnac na wyskosc glowy :)bo na treningach mi to wyszło w miare szybko a teraz tojak stary dziadek jestem :D czyli typowe rozciaganko :) czekamy dalej :)

Zmieniony przez - rafcio363 w dniu 2007-03-10 00:41:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 163 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3331
Siema https://www.sfd.pl/Szpagat-t158106.html tu masz rozciąganie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 163 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3331
Po takim treningu wykopy idą całkiem dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
taaa :) tego kiedys robilem ale to mi z godzine-godzine półtora zajmowało i byłem zlany potem jak świnia :D

moze cos lajtowszego :D bo kopalem na wyskosc głowy a do szpagatu dalej mialem daleko :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 163 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3331
To fakt tez tak mam wysoko kopie ale szpagatu nie zrobie

Zmieniony przez - RafałP w dniu 2007-03-10 16:53:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 2696 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 31115
ew masz na stronie Knife'a cwiczenia rozne http://sus.univ.szczecin.pl/~maciejs/rozciaganie/rozciaganie.html 

We gonna break

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 138
ja sam trenuje KB więc mogę Ci pomóc: najpierw daleki wykrok 20sekund zmiana nogi, siadamy na całej stopie zmiana nogi potem wypychanie kolan łokciami w półprzysiadzie i wypychamy biodra, krążenie bioder potem kolan i skłony do lewej nogi i zmiana nogi potem dośrodka wypychamy punktowo biodra, krążenia bioder i kolan, potem szeroki rozkrok skłon z przytrzymaniem do lewej zmiana z przytrzymaniem do prawej i do środka potem z przytrzymaniem wypychamy biodra potem krążenia bioder i kolan. Teraz w siadzie: dosyć szeroki rozkrok i pojedyncze skłony do lewej zmiana i znowu do środka potem bardzo szeroki rozkrok i z przytrymaniem lewa prawa i dośrodka potem lekkie szpagaty podłóżne i poprzeczne. i to by było na tyle
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wilk80 wszystkiego najlepszego!

Następny temat

Jedyna słuszna droga

Water