SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Triceps na 2 razy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1072

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam trening w którym skupiam się na tricu w sumie 15 serii!
Chce go trenować, razem z klatką (a raczej jako zamiennik wyciskań) oraz razem z bicepsem i rotatorami zewnętrznymi.

Czyli:

1. grzbiet + tył barku
2. klatka (szczątkowo) + barki bok i przód + triceps
3. wolne
4. nogi + brzuch
5. bic + tric + rotatory zewnętrzne

z ćwieczeń na tric wybrałem dla siebie:

1. wyciskanie francuskie za głowę stojąc
2. uginanie sztangi stojąc nachwytem (podobno zamiennik do ściągania linki)
3. francuskie za głowę leżąc młotkowo hantlami
4. czachołamacz leżąć

Główny trening tricepsa to trening z bicepsem, wtedy chciałbym przerobić 9-10 serii. Natomiast trening z klatką (zamiast jej), ma być treningiem uzupełniającym, skupiającym się na głowach pracujących przy wyciskaniu leżąc. Proszę o sugestie, które ćwiczenia do którego dnia treningowego przyporządkować, a może zupełnie inaczej to podzielić?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 382 Napisanych postów 37469 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126387
...zdaje mi się, ze w niedalekiej przeszłości miałeś już swój temat- również i z tym wątkiem...?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10888 Napisanych postów 49843 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie zdaje, tylko tak jest.. temat mi gdzieś mi zniknął. Więc chciałem tylko poruszyć wątek dotyczący tricepsów, bo mnie trochę niepokoi.

Mianowicie chodzi o to, że wykonując ww. ćwiczenia czuje głównie głowy boczne i przyśrodkowe. Tylko w czachołamaczu/francuskim leżąc sztanga czuje głowę długa pilnując kąta 90 stopni ramie tors (takie ćwiczenia wybrałem, nie, że się dziwie). Natomiast w uginaniu ramian ze sztanga w nachwycie co niby ma zastępować prostowanie ramion na wyciagu stojąć czuje tylko przód barków...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 382 Napisanych postów 37469 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126387
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 6418 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 17630
Koksie poza tym jeśli wyświetlasz swój profil, to masz na nim umieszczone swoje tematy ''MOJE WYPOWIEDZI'' tuż obok avatara... to tak na przyszłość.

G.O.A.T:

The Truth
Dr. J
Sugar Ray
CP3
RJJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 382 Napisanych postów 37469 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126387
ja myslę, ze powinienes wykonywać wszystkiego w podobnej objętości- nawet jeśli nie da sie wprowadzać jakichć cięższych ćwiczeń to staraj się zapełniać trening lżejszymi, ale tak aby nie było jakichś nierównomierności- ogólnie lepiej będze dla Ciebie jak wybierzesz sobie dwa ćwiczenia, ale dobre i dobrze je wykonasz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split do ocenki

Następny temat

6pak - tylko fakty od ludzi ktorym sie udalo

Shaker